Не те исмејувам, само сакам да ти кажам дека тие коли најчесто се доста небезбедни и имаат премногу километри, а народ ги купуе за курч. После се гине, ербегови не се отвараат и сл, а луѓето мислат дека купиле брод.
Погледни што се продава кај нас, Ауди бмв и мерцедес од 3 до 5к еур.
Sent from my VTR-L09 using Tapatalk
Многу поголемиот проблем кај тие коли е што за да ја постигнат таа продажна цена многу е веројатно дека најмалку еднаш веќе е компромитиран сигурносниот систем и не е вратен во соодветна состојба за да биде како на тестовите кога била нова. Не е кај 100% од колите тоа случај, но кај огромен број особено кај оние што се со „добри цени“ случајот е тој.
Згора на тоа и р'ѓа каков ефект има врз сигурноста.
But rust isn't just on the surface, it goes bone deep. While the Mazda did decently well in Euro NCAP testing as a new car, there's now a 20 percent higher risk of death in the 2003-2008 Mazda due to the degradation of its bodyshell.
Значи да бидеме реални, други се „побудите“ за купување на А6 од 2004та, наспрема Фиеста од 2016та кај нас.