Автор Тема: Регистрација и технички преглед  (Прочитано 292903 пати)

Присутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5367
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1515 на: 11 Мај 2023, 18:18:41 pm »
Многу логично, зарем не?
Па не баш. Ако гледаш опел астра 2.0 со скромни 82кс фабрички и 5-10 мртви...
Во случај каде што 2.0 е над 130тина кс тогаш е сосема логично.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54918
  • Махер
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1516 на: 11 Мај 2023, 19:13:20 pm »
Многу логично, зарем не?
Па не баш. Ако гледаш опел астра 2.0 со скромни 82кс фабрички и 5-10 мртви...
Во случај каде што 2.0 е над 130тина кс тогаш е сосема логично.
Кај нас е според киловати, одамна преминавме на нормална пресметка. Сега уште да ја тродуплираме цената за над 130кс и таман сме.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3662
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1517 на: 11 Мај 2023, 22:07:24 pm »
Денес 150кс е некоја мининална моќност за ново возило пристојно да се движи. Така да нека биди 150кс границата 😄
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14156
  • Пудингот на шоферството
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1518 на: 12 Мај 2023, 00:03:42 am »
450 mislese sigurno. :)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8410
  • Малерозен дрводарец
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1519 на: 12 Мај 2023, 02:18:45 am »
Многу логично, зарем не?
Па не баш. Ако гледаш опел астра 2.0 со скромни 82кс фабрички и 5-10 мртви...
Во случај каде што 2.0 е над 130тина кс тогаш е сосема логично.
Кај нас е според киловати, одамна преминавме на нормална пресметка. Сега уште да ја тродуплираме цената за над 130кс и таман сме.


Абе, злочко, шо плата имаш ти?

Или сите авта намерно со малку ќилобајти ти се?
Многу зборува - ништо не кажува.
Ветер од северен правец.
Раскажува детално за комплетно неважни работи.
На кратко, а богами и на Македонски: Никој.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54918
  • Махер
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1520 на: 12 Мај 2023, 07:25:29 am »
За да е како кај србите. И пак ќе е поефтино!

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6275
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1521 на: 12 Мај 2023, 07:51:25 am »
Поршињата на собирот плаќаат сите иста регистрација од 350€ и јас 200€.

Македонија е ветената земја за силни и луксузни возила.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54918
  • Махер
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1522 на: 12 Мај 2023, 08:17:20 am »
Една од причините што сме полни со крш возила и просечна старост е 19 години

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3662
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1523 на: 12 Мај 2023, 09:38:36 am »
Јас па мислам е до енормните давачки за увоз на стари и нови возила и ниските плати.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2148
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1524 на: 12 Мај 2023, 10:11:55 am »
Една од причините што сме полни со крш возила и просечна старост е 19 години

Грешка си. Не е причина никаква.
Како што кажа Анакин над мене - давачките за увоз на возила (стари, нови - сеедно), како и нискиот животен стандард на цела земја е 100% од причините.
Ако мислиш дека една од причините што луѓето купуваат крш возила со просечна старост од 19 години се давачките за регистрација и/или зелен картон - на грешка форум си.

Исто така - Србите не се никаков репер. Си пишал погоре „за да биде како кај нив“. Зошто да биде како кај нив, нешто имаат измислено топла вода или? Исто срање, само посеверно од нас. Едната баба ми беше чиста Војвоџанка, имам горе еден куп роднини во Белград и Нови Сад, како и иселени пријатели. Добро знам како им е. Нема потреба да се величаат, барем од овој аспект што го збориме на темава :)
« Последно менување: 12 Мај 2023, 10:20:58 am balanar »

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7038
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1525 на: 12 Мај 2023, 10:20:49 am »
Со инфлацијата, пад на стандардот, зголемените цени на моторни возила уште повеќе време ќе бидеме...

По мене, многу возила се вишок од причина на лош јавен превоз во СК, никаков железнички, небезбеден меѓуградски па мора да се снаоѓаат на сопствен превоз.
Доволно е да се разгледа околу нас, 8 од 10 коли се само со возач.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54918
  • Махер
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1526 на: 12 Мај 2023, 10:21:16 am »
Една од причините што сме полни со крш возила и просечна старост е 19 години

Грешка си. Не е причина никаква.
Како што кажа Анакин над мене - давачките за увоз на возила (стари, нови - сеедно), како и нискиот животен стандард на цела земја е 100% од причините.
Ако мислиш дека една од причините што луѓето купуваат крш возила со просечна старост од 19 години се давачките за регистрација и/или зелен картон - на грешка форум си.

Исто така - Србите не се никаков репер. Си пишал погоре „за да биде како кај нив“. Зошто да биде како кај нив?

Можеби си во право. Можеби не се разбираме.
Давачките кај нас се преслични за мали нормални коли и големи стари коли. Тоа ми беше поентата. Фиеста 1.25 аутоматик 2018та, треба да е ненормално поефтина во давачки во регистрација, во се, од А6 тди од 2004-2015та. Луѓето немаат никаков поттик да купат нормална градска кола. Скалите се ненормално мали за се. Скоро и да нема скали. Тоа е. Кола како Ц1, како Уп, како Ајго треба да има ненормално малку давачки и регистрација. Зошто е лесна. Зошто е ефтина. Зошто е предвидена да има страшно ефтини делови. Да има страшно ефтини каросериски поправки. Да има страшно ефтини фарови. Се е ефтино. Согласно тоа се треба да е многу ефтино за таа кола. И барем 30% од колите на улица треба да се такви коли. Кон тоа треба да се стреми едно општество.
Со инфлацијата, пад на стандардот, зголемените цени на моторни возила уште повеќе време ќе бидеме...

По мене, многу возила се вишок од причина на лош јавен превоз во СК, никаков железнички, небезбеден меѓуградски па мора да се снаоѓаат на сопствен превоз.
Доволно е да се разгледа околу нас, 8 од 10 коли се само со возач.
10 од 10 се со еден човек во кола. Ако веќе сакаш 995/1000 тогаш може. Да додадам и незголемување на границата за Б категорија со 125кубици е исто многу голем проблем за сообраќајот и за паркингот. Кај трицикли веќе е 125цц, а кај моторцикли 49цц. Непотребно разграничување, кое треба што поскоро да се среди.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3662
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1527 на: 12 Мај 2023, 10:27:56 am »
Нови коли од А-сегментот веќе не се ни произведуваат а наредни за тргање од продажба се коли од Б-сегментoт, така да веќе и прозводителите се откажуваат од нив.

 
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54918
  • Махер
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1528 на: 12 Мај 2023, 10:29:00 am »
Нема поттик за тие коли. Не се купуваат, зошто нема поттик.

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2148
Одг: Регистрација и технички преглед
« Одговори #1529 на: 12 Мај 2023, 10:29:54 am »
Можеби си во право. Можеби не се разбираме.
Давачките кај нас се преслични за мали нормални коли и големи стари коли. Тоа ми беше поентата. Фиеста 1.25 аутоматик 2018та, треба да е ненормално поефтина во давачки во регистрација, во се, од А6 тди од 2004-2015та. Луѓето немаат никаков поттик да купат нормална градска кола. Скалите се ненормално мали за се. Скоро и да нема скали. Тоа е. Кола како Ц1, како Уп, како Ајго треба да има ненормално малку давачки и регистрација. Зошто е лесна. Зошто е ефтина. Зошто е предвидена да има страшно ефтини делови. Да има страшно ефтини каросериски поправки. Да има страшно ефтини фарови. Се е ефтино. Согласно тоа се треба да е многу ефтино за таа кола. И барем 30% од колите на улица треба да се такви коли. Кон тоа треба да се стреми едно општество.

Ама ова според тебе треба да се стреми едно општество. Еве јас не сакам да возам кибрити и ковчези, не се чувстувувам сигурен во Ајго. Не сакам да ме оддува камион надвор од лента со 100-ка на автопат.
Ајго, Ц1 и Уп и слични гомнарии/ќумези ти да возиш - јас не би сакал. Без разлика дали се од 2018-та или 2033-та.
Фамилија со жена и 2 деца - ти би возел во Up? Ама искрено одговори ми.

Каква врска има вредноста на колата (и евтините фарови и делови и каросериски поправки) со регистрацијата на една кола?
Не е ова увоз, па да гледаме дали Аудито имало ЛЕД светла или не или дали поправката ќе му е 5000 евра.

Моментално во МКД е ОК поделбата по киловати. Дали е ОК тарифникот е друга тема.
« Последно менување: 12 Мај 2023, 10:35:00 am balanar »