Гласање

Што мислите? за кого би се кладеле дека ќе победи?

Алфа Ромео
32 (55.2%)
Голф V
24 (41.4%)
Нерешено
2 (3.4%)

Вкупно гласови: 58

Автор Тема: Golf 5 tsi (140hp) vs Alfa romeo 156 1.8 ts (144hp)  (Прочитано 35519 пати)

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Golf 5 tsi (140hp) vs Alfa romeo 156 1.8 ts (144hp)
« Одговори #30 на: 25 Јануари 2011, 12:34:26 pm »
Za tvojot motor 205/55 - 16 e idealna dimenzija, a so doplata sigurno mozes da stavis i 19 ki so 235 guma.

225/45 - 17 kako fabricka dimenzija se stava na Mercedes od nad 200 KS.. a mislam deka i Mitsubishi EVO gi ima ovie dimenzii so 2,0 Turbo motor od 300 KS.....pa vidi ti sega.

Inaku osven dimenzijata, uloga igra i tezinata na bandazot..pa nisto cudno 15 kite celicni koi gi imas sega da se poteski od 17 kite aluminiumski.


17-ките ги земав за фаца, не за тркање, bigger is better кога гледам тркала, а разликите на старт или тркање или слично мислам дека се минимални и не вредни за спомнување кога станува збор за возило за секојдневна употреба. Е изгледот ми значи :)

А 225-45-17 на кој Мерцедес одат, пошто знам дека ги тераат сите VW, Renault, Peugeot, Citroen... како 17' опција, прилично стандардна димензија и замена за 205-55-16

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Golf 5 tsi (140hp) vs Alfa romeo 156 1.8 ts (144hp)
« Одговори #31 на: 25 Јануари 2011, 14:16:37 pm »
Како прво колата иде на гуми, не лета во воздух, се што е правено во таа кола треба дирекно да ги помрдне тие гуми, тоа е основниот принцип на колата, самиот мотор ја осеќа разликата, сакал ти или не ако возиш поголема гума која не ти ја препорачуваат за тој мотор за брзо време ќе имаш многу луфти кварови и милион работи, затоа битно е и за брзината и тоа како, еве на пример јас имам помали гуми од тоа што е препорачано, затоа и треба да пазам што правам при поголеми брзини. Еве искрено ќе ви кажам, кој работи по салониве нека пробаат на две исти коли од иста марка нека стават на едната помали на другатат поголеми гуми, и ќе видите ека и не е толку мала и банална разликата и тоа како добро ќе покаже. Затоа викам секогаш во една кола многу многу работи се битно што можат да обијат една ваква трка. Јас ќесе потрудам да успеам да се пробам с оваа кола ако успеам ќе гледате клип или можда и ништо, не ветувам, затоа што тоа треба да биде даден момент.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Golf 5 tsi (140hp) vs Alfa romeo 156 1.8 ts (144hp)
« Одговори #32 на: 25 Јануари 2011, 14:17:48 pm »
Додадено како опција нерешено.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20798
Одг: Golf 5 tsi (140hp) vs Alfa romeo 156 1.8 ts (144hp)
« Одговори #33 на: 25 Јануари 2011, 14:20:50 pm »
Како се однесува со Ultraleggera ланцерот, осекаш разлика?

Огромна!! Ама озбилно!! Чудно ми ти чудо, толку беа очајни фабричките гуми (ги спомнав у неколку наврати), што при промена на бандажи за 1+, и промена на гуми, колава стана покомотна, потивка, поубаа за вожња итн итн... Значи еден минус неам приметено откако го турив тој setup. Нити па на потрошња ми има негативно влијаено... Едина заебанција е димензијата на гумите, па е троа тешка (али не немогуќа) за наоѓање. А дури и коа ке ја најдеш, цената и’ е барем за 30ина посто повисока од стандардизираните димензии.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Golf 5 tsi (140hp) vs Alfa romeo 156 1.8 ts (144hp)
« Одговори #34 на: 25 Јануари 2011, 16:13:30 pm »
Како прво колата иде на гуми, не лета во воздух, се што е правено во таа кола треба дирекно да ги помрдне тие гуми, тоа е основниот принцип на колата, самиот мотор ја осеќа разликата, сакал ти или не ако возиш поголема гума која не ти ја препорачуваат за тој мотор за брзо време ќе имаш многу луфти кварови и милион работи, затоа битно е и за брзината и тоа како, еве на пример јас имам помали гуми од тоа што е препорачано, затоа и треба да пазам што правам при поголеми брзини. Еве искрено ќе ви кажам, кој работи по салониве нека пробаат на две исти коли од иста марка нека стават на едната помали на другатат поголеми гуми, и ќе видите ека и не е толку мала и банална разликата и тоа како добро ќе покаже. Затоа викам секогаш во една кола многу многу работи се битно што можат да обијат една ваква трка. Јас ќесе потрудам да успеам да се пробам с оваа кола ако успеам ќе гледате клип или можда и ништо, не ветувам, затоа што тоа треба да биде даден момент.

Не станува збор за поголеми или помали тркала. Се додрека Rd дијаметарот (реален дијаметар на возило под оптоварување) е во рамки на дозволено.
Пример, Категоријата горе што ја посочив се нуди и со 225/40-18. Тоа е пресметано од производител, работеле инжињери на таа проблематика и ако производителот го нуди како опција, тогаш нема проблем. Лошо е да избегаш од пропишаните димензии.

Јас на фак. правев семинарска за зголемување на оптоварување на елементи од потпирање при промена на тркало од 15 на 18’ (во пропишана димензија). Нема разлика. Се јавуваат инерцијални сили од поголемиот бандаж, дрн дрн, ама се е тоа минорно.

Еве едноставен калкулатор каде може да се видат разликите http://www.1010tires.com/TireSizeCalculator.asp?action=submit

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Golf 5 tsi (140hp) vs Alfa romeo 156 1.8 ts (144hp)
« Одговори #35 на: 25 Јануари 2011, 16:41:22 pm »
Не е битен само дијаметарот на целото тркало. Масата кај  225/17/45 е различно распределена него ли на 195/65/15 иако имаат ист дијаметар. Инерционите сили кај 17ката се значително поголеми што ќе се одрази на забрзувањето и на кочењето. Секако овде е многу битна тежината на двата бандажи.
« Последно менување: 25 Јануари 2011, 16:43:48 pm LosiPatista »

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Golf 5 tsi (140hp) vs Alfa romeo 156 1.8 ts (144hp)
« Одговори #36 на: 25 Јануари 2011, 18:00:27 pm »
Марјан ја све те сваќам, сакаш да кажеш дека ако смениш и ставиш поголем бандаж а ја намалиш гумата исто си останува, тоа е точно, тоа што јас го потенцирам е дека голфов е стандард гума со која се извадени нејзините перформанси, но јас имам помали од тоа што треба да бидат и полесни, тука е моментот.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Golf 5 tsi (140hp) vs Alfa romeo 156 1.8 ts (144hp)
« Одговори #37 на: 25 Јануари 2011, 18:22:31 pm »
За какви ситници се зафативте... Зависи на колку враќа менувачот кога менуваш и колку сила има колата кога е на најниски вртежи. На пример ако смениш на 600 кога има 140кс, на 4500 во следната брзина која има повеќе? Зависи на колку ќе менуваш и колку можеш да ја одржиш максималната средна вреднос на моќта од моторот.
Конкретно Голфот има 140 кс при 5600, а врти до 7000. Ако менуваш при 6800 ќе врaти околу 5200 при убацување во 3та. Во целото подрачје од 5000-7000 голфот има околу 138кс, a околу 136 на 5000. Алфата ако исто ја менуваме на 7000, во 3та ќе врати на 5000 вртежи. На 5000 таа има околу 127кс, а во целото подрачје 5000-7000 има околу 130кс.
Нема теорија алфата. Проблемот е тоа што таа губи сила под 6000 драстично, а меѓу 6000-7000 е добра. Така да ако може да заврти до 7500, за да опстане над 5500 кога ќе врати можеби има теоретски шанси. Ама не сток.
Сите овие дискусии се подложни на возењето на возачот, така да тоа е многу по пресуден фактор од се друго, барем при тргнување.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Golf 5 tsi (140hp) vs Alfa romeo 156 1.8 ts (144hp)
« Одговори #38 на: 25 Јануари 2011, 18:29:55 pm »
Ако е така како што ти збориш, тогаш по мењач голфот нема шанси да оди 200 км на час иако е отворена 6 брзина премногу е наџиџано и набутано на 1.4 мотор, комбинациите на овој голф се ќумур ако барем малце приметите, барем 1.6 да е со овие перформанси да може да диши, и јас кога ќе сменам на 7100 а некад и гаѓам 7200 под 5800 не враќа на следнив собир ако дојдеш ќе седнеш ќе видиш. Доста гледате пишувани работи, не е се така како што пишува.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Golf 5 tsi (140hp) vs Alfa romeo 156 1.8 ts (144hp)
« Одговори #39 на: 25 Јануари 2011, 18:44:15 pm »
А јас кога реков дека голфот има многу лоша аеродинамика, го имав в обзир оној Плус од сликата кој има коефициент од 0.35. Доколку станува збор за стандарден Голф 5, тогаш коефициентот изнесува 0.32 а за Алфа не можев да најдам податок, но треба да е тука некаде. Ако аеродинамиката веќе не е проблем за голфот, а ипадна дека и масата не е проблем оти се исто тешки, останува само уште отпорот на големите тркала. 6те брзини нема да се предност, напротив 1 менување на брзина повеке значи 1 секунда полош резултат во драг трка. Сепак сегa поверојатно ми е голфот да победи. на колку метри треба да е трката?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Golf 5 tsi (140hp) vs Alfa romeo 156 1.8 ts (144hp)
« Одговори #40 на: 25 Јануари 2011, 18:46:14 pm »
А јас кога реков дека голфот има многу лоша аеродинамика, го имав в обзир оној Плус од сликата кој има коефициент од 0.35. Доколку станува збор за стандарден Голф 5, тогаш коефициентот изнесува 0.32 а за Алфа не можев да најдам податок, но треба да е тука некаде. Ако аеродинамиката веќе не е проблем за голфот, а ипадна дека и масата не е проблем оти се исто тешки, останува само уште отпорот на големите тркала. 6те брзини нема да се предност, напротив 1 менување на брзина повеке значи 1 секунда полош резултат во драг трка. Сепак сегa поверојатно ми е голфот да победи. на колку метри треба да е трката?

Да да да извини зборам за плусот ја така го викам голф 5 + значи реков за таа кола се работи што ја гледате.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Golf 5 tsi (140hp) vs Alfa romeo 156 1.8 ts (144hp)
« Одговори #41 на: 25 Јануари 2011, 18:47:50 pm »
Ако е така како што ти збориш, тогаш по мењач голфот нема шанси да оди 200 км на час иако е отворена 6 брзина премногу е наџиџано и набутано на 1.4 мотор, комбинациите на овој голф се ќумур ако барем малце приметите, барем 1.6 да е со овие перформанси да може да диши, и јас кога ќе сменам на 7100 а некад и гаѓам 7200 под 5800 не враќа на следнив собир ако дојдеш ќе седнеш ќе видиш. Доста гледате пишувани работи, не е се така како што пишува.
Конкретно на темата. При 200 во 5та голфот е на 6000, а има и 6та... Не се многу различни со Алфата, малку понабиенки и една повеќе. Рачунај споредив 2-3 промена, како одат нагоре, помали се промените, нели.
Со задоволство ќе седнам, баш би сакал да имаме и стазуле некое колку да може да се потстисне малку. :)

А јас кога реков дека голфот има многу лоша аеродинамика, го имав в обзир оној Плус од сликата кој има коефициент од 0.35. Доколку станува збор за стандарден Голф 5, тогаш коефициентот изнесува 0.32 а за Алфа не можев да најдам податок, но треба да е тука некаде. Ако аеродинамиката веќе не е проблем за голфот, а ипадна дека и масата не е проблем оти се исто тешки, останува само уште отпорот на големите тркала. 6те брзини нема да се предност, напротив 1 менување на брзина повеке значи 1 секунда полош резултат во драг трка. Сепак сегa поверојатно ми е голфот да победи. на колку метри треба да е трката?
Не се работи за едно менување повеќе, напротив, се работи за понабиени брзини. При трка никогаш нема да ставиш во 6та, зошто 200 ти е на 6000 во 5та.
коефициентот на отпор на Алфата е 0.31 точно, а на Голфот 0.32, да не речам занемаррлива разлика во нашиве споредби.
« Последно менување: 25 Јануари 2011, 18:50:37 pm Deni »

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Golf 5 tsi (140hp) vs Alfa romeo 156 1.8 ts (144hp)
« Одговори #42 на: 25 Јануари 2011, 18:50:30 pm »
Вака, за на 500 метри сумливо ми е, за на километар сигурно го јадам па се натака.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Golf 5 tsi (140hp) vs Alfa romeo 156 1.8 ts (144hp)
« Одговори #43 на: 25 Јануари 2011, 18:51:21 pm »
Вака, за на 500 метри сумливо ми е, за на километар сигурно го јадам па се натака.
Ова би сакал да го следам, и сликам, секако со замачкани таблици... :D

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Golf 5 tsi (140hp) vs Alfa romeo 156 1.8 ts (144hp)
« Одговори #44 на: 25 Јануари 2011, 18:53:04 pm »
Ако е така како што ти збориш, тогаш по мењач голфот нема шанси да оди 200 км на час иако е отворена 6 брзина премногу е наџиџано и набутано на 1.4 мотор, комбинациите на овој голф се ќумур ако барем малце приметите, барем 1.6 да е со овие перформанси да може да диши, и јас кога ќе сменам на 7100 а некад и гаѓам 7200 под 5800 не враќа на следнив собир ако дојдеш ќе седнеш ќе видиш. Доста гледате пишувани работи, не е се така како што пишува.
Конкретно на темата. При 200 во 5та голфот е на 6000, а има и 6та... Не се многу различни со Алфата, малку понабиенки и една повеќе. Рачунај споредив 2-3 промена, како одат нагоре, помали се промените, нели.
Со задоволство ќе седнам, баш би сакал да имаме и стазуле некое колку да може да се потстисне малку. :)

А јас кога реков дека голфот има многу лоша аеродинамика, го имав в обзир оној Плус од сликата кој има коефициент од 0.35. Доколку станува збор за стандарден Голф 5, тогаш коефициентот изнесува 0.32 а за Алфа не можев да најдам податок, но треба да е тука некаде. Ако аеродинамиката веќе не е проблем за голфот, а ипадна дека и масата не е проблем оти се исто тешки, останува само уште отпорот на големите тркала. 6те брзини нема да се предност, напротив 1 менување на брзина повеке значи 1 секунда полош резултат во драг трка. Сепак сегa поверојатно ми е голфот да победи. на колку метри треба да е трката?
Не се работи за едно менување повеќе, напротив, се работи за понабиени брзини. При трка никогаш нема да ставиш во 6та, зошто 200 ти е на 6000 во 5та.
коефициентот на отпор на Алфата е 0.31 точно, а на Голфот 0.32, да не речам занемаррлива разлика во нашиве споредби.

Само да не биде замрзнато, иначе не е проблем ќе се најде чисто уличе во сабота, да видиме како се однесуваат некои колички, јас искрено сакам да видам на банза хондата  како се однесува да ме сврти еден круг.