Автор Тема: Проблем со Renault Megane 1.5 dCi  (Прочитано 11091 пати)

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6101
  • 69
Одг: Проблем со Renault Megane 1.5 dCi
« Одговори #15 на: 11 Март 2014, 22:40:19 pm »
Адитивот во ниеден случај неможе да го смени квалитетот на горивото и не си гајте лажни илузии. Адитивот може да го намали ризикот од несакани последици и дефекти, зависно за што му е намената.
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Suman

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 84
Одг: Проблем со Renault Megane 1.5 dCi
« Одговори #16 на: 12 Март 2014, 16:54:00 pm »
Mozam da kazam se dodeka ne probas nema da znaes...
WYNNS e lider vo aditivite za profesionalna upotreba - servisi i slicno...
Moeto licno iskustvo go prenesuvam ovde, go koristam poveke od 2 godini

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3845
Одг: Проблем со Renault Megane 1.5 dCi
« Одговори #17 на: 12 Март 2014, 19:11:34 pm »
И јас имам позитивни искуства со Wynn's професииналната серија на адитиви.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Одг: Проблем со Renault Megane 1.5 dCi
« Одговори #18 на: 13 Март 2014, 10:50:33 am »
Зависи што се подразбира  под поимот „квалитет“ на гориво. На пример: Може да е доволно калорично (висока енергетска вредност) а да нема доволно висока октанска вредност. Со додавање на Ксилен или Толуен, може да се зголеми октанската вредност а да не се намали многу енергетската вредност на гориовото. Ова е еден вид подобрување на квалитетот.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6101
  • 69
Одг: Проблем со Renault Megane 1.5 dCi
« Одговори #19 на: 13 Март 2014, 14:20:47 pm »
Баш така како што објасни...
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6414
Одг: Проблем со Renault Megane 1.5 dCi
« Одговори #20 на: 13 Март 2014, 14:39:37 pm »
Siguren si deka ti pisuva injector fault? Ili check injection? Ako e ova vtorovo bi mozel da ti pomognam.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Проблем со Renault Megane 1.5 dCi
« Одговори #21 на: 13 Март 2014, 14:50:48 pm »
Што е тоа ? Не сум видел такво нешто да пишува некаде на кола !?

Отсутен biber

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 61
Одг: Проблем со Renault Megane 1.5 dCi
« Одговори #22 на: 20 Март 2014, 10:50:44 am »
i mene mi se pojavi vcera ova check injection na 1.5 dci. na kompjuter go nosev i vika turbo controler valve ili taka nesto. go najdov go iscistiv ama nisto pak isto. ke mora da se menuva

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6414
Одг: Проблем со Renault Megane 1.5 dCi
« Одговори #23 на: 20 Март 2014, 11:22:30 am »
Kaj Renault mnogu luge go mesaat terminot injector i injection. Injector site znaeme sto e, no koga se pojavuva greska check injection toa e check injection computer. Ti ukazuva deka ima nekakva greska i moze da bide bilo sto. Koga ke ja stavis na kompjuter togas moze da znaes potocno sto e problemot. Jas na mojot Renault Megane (1.9 dCi) mi se pojavi ovaa greska pred nekolku nedeli. Go staviv na kompjuter i imav vkupno 3 greski. Dve greski bea Stored Trouble Code:
 
P0487 - Exhaust Gas Recirculation Throttle Control Circuit "A" /Open
P0409 - Exhaust Gas Recirculation Sensor "A" Circuit

a drugata greska Pending Trouble Code: P0722 Powertrain: Output Speed Sensor Circuit Low Input

Posle dolgo citanje na Renault forumi 99% sum siguren deka prvite 2 greski doagaat od nefunkcionalen EGR Valve. Treba da se izvadi, iscisti i se nadevam problemot ke iscezne (ovoj vikend ke probam). Tretata greska e sensor za brzina na dvizenje ama posto si pokazuva tocno brzina na dvizenje, problemot najverojatno e vo toa sto senzorot e prvljav so ulje (se naogja kaj transmisijata) i treba da se izvadi iscisti i povtorni da se stavi nazad. Ako nekoj ima vakvi greska najverojatno toa e problemot.

Check injection isto moze da se pojavi poradi greacite no najcesto check injection togas se pojavuva samo na start i posle se gasi. Kaj mene e celo vreme i kolata e vo safe mode i ne raboti nad 3000 rpm.

Отсутен biber

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 61
Одг: Проблем со Renault Megane 1.5 dCi
« Одговори #24 на: 20 Март 2014, 12:08:09 pm »
EGR го исчистив, беше бетониран. Подобро работи кога е ладна сега и побрзо реагира турбото ~ 2000рпм некаде, порано на 2500 реагираше. Она Check injection ми го дава кога ќе кренам 115-120 км/ч и свети се дури не спуштам на 80км/ч . Колата не ми иде повеќе од 140км/ч. Го најдов вентилот и приметив дека многу зуи. Го извадив го расклопив и го исчистив. Е сега внатре има некои гумени мембрани може и тие да се ослабени па да нема доволно снага на поголеми брзини. Деновиве ќе земам друг таков вентил да пробам дали ќе се среди.
Еве го како изгледа turbo controller valve
« Последно менување: 21 Март 2014, 08:10:14 am biber »

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3845
Одг: Проблем со Renault Megane 1.5 dCi
« Одговори #25 на: 20 Март 2014, 21:08:49 pm »
Воопшто не личи на себе :) веројатно затоа што не е EGR.

едит: ааа се извинувам гледам погоре си пишал turbo controller valve што личи а тоа што е на сликата

Отсутен biber

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 61
Одг: Проблем со Renault Megane 1.5 dCi
« Одговори #26 на: 21 Март 2014, 08:09:37 am »
да на турбо вентилот мислев, и јас лошо имам пишано и може да се свати дека мислам на егерот. сега ќе едитирам :)

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: Проблем со Renault Megane 1.5 dCi
« Одговори #27 на: 21 Март 2014, 22:22:02 pm »
А што му чистеше јас мислам дека не се чистат овие вентили или работе или не.....инаку кај опел дизел ги има слични на овие вентили четири  се на број секој нешто регулира турбо,егр,клапни во усис и четвртиот не знам за што беше. Ако сакаш да ги провериш дали се исправни земи мултиметар и кај што го ставаш џекот провери колку оми дава отпор кај мене ако е 5 оми е исправен ти види си во аутодата и спореди.....А мембраната дали е здрава се проверува така што кога нема напон на џекот треба да испушта долу вакум ти што викаш "шуште" а кога има напон од 12в треба да премосте вентилот да ги поврзе тие двете цевчиња  како на сликата што се гледаат да има слободно проток на вакум низ нив .......така ќе знаеш на што си ;)

Отсутен biber

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 61
Одг: Проблем со Renault Megane 1.5 dCi
« Одговори #28 на: 22 Март 2014, 00:33:36 am »
kozanostra na dijagnostika go javuva nego kako defekten. dva pati go proveriv prviot pat so veke generirana greska pa gi isbrisa greskite i izlegov na otvoreno. koga se pojavi Check injection se vrativ i pak go stavi na komjuter, istiot go pokaza.

a za cistenje se cisti se vadi toa kapaceto sivoto i doslniot del se rasklopuva kaj sto se cevkite

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: Проблем со Renault Megane 1.5 dCi
« Одговори #29 на: 22 Март 2014, 19:44:52 pm »
Ако веќе ти покажува на дијагностика тогаш мењај го, инаку просто се проверува ако имаш мултиметар како што ти пишав позз....