никад нема да фрлам пари на нов или половен скутер кој кошта колку спортски мотор, само затоа што има име и бренд. априлија, пијаџо, пежо и незнам кој се уште, само се набилдани цените заради името. кинезите се правото објаснување и вистинската вредност на скутерите. а брендовиве, со малку подобра пластика или малку повеќе на дизајн удрено и цена пута 10-15 пати од реалното. извини ама за 2.000 еура имам кавасаки ZX6R, кој просечна потрошња му е под 5, на отворено и под 4, ако се вози по рамките на законот и сообраќајни знаци, а не априлија од 50 факинг цц, и единственото уживање ти е статусниот симбол дека возиш СКАПО ПРДАЛО, кое што е ништо побрзо, поубаво нити пак посилно прдало со 50цц, од другите околу тебе по евтини “кинештарии“ (како што љубат да ги нарекуваат возачите на скупи прдалчиња наречени скутери)... истото го мислам и за 80 цц, 125, 150... а за оние скутери од 250, 300, 350 цц не ни дискутирам, заради цената нивна. затоа што тоа е факинг скутер, градски мотор, кој не е наменет за отворена вожња, па не е ни туринг. од скутер, можеби би признал од 500 цц нагоре, затоа што тој веќе има каква таква снага и ИЗДРЖЛИВОСТ за да се вози и во град и на отворено, ама повторно цената е “опасна“ ако се знае дека имаш харли за 5.000 еура, а не скутер т.е. ПЛАСТИК ВИЈАК'Л...
да знам дека сега ќе пише некој дека со неговото прдало возел и на отворено и нема проблем... ок, и јас можам пешки да отидам до кина, ама не значи дека тоа е нормално и/или така треба, не рачунајки ги последиците.
