Kaj Renault mnogu luge go mesaat terminot injector i injection. Injector site znaeme sto e, no koga se pojavuva greska check injection toa e check injection computer. Ti ukazuva deka ima nekakva greska i moze da bide bilo sto. Koga ke ja stavis na kompjuter togas moze da znaes potocno sto e problemot. Jas na mojot Renault Megane (1.9 dCi) mi se pojavi ovaa greska pred nekolku nedeli. Go staviv na kompjuter i imav vkupno 3 greski. Dve greski bea Stored Trouble Code:
P0487 - Exhaust Gas Recirculation Throttle Control Circuit "A" /Open
P0409 - Exhaust Gas Recirculation Sensor "A" Circuit
a drugata greska Pending Trouble Code: P0722 Powertrain: Output Speed Sensor Circuit Low Input
Posle dolgo citanje na Renault forumi 99% sum siguren deka prvite 2 greski doagaat od nefunkcionalen EGR Valve. Treba da se izvadi, iscisti i se nadevam problemot ke iscezne (ovoj vikend ke probam). Tretata greska e sensor za brzina na dvizenje ama posto si pokazuva tocno brzina na dvizenje, problemot najverojatno e vo toa sto senzorot e prvljav so ulje (se naogja kaj transmisijata) i treba da se izvadi iscisti i povtorni da se stavi nazad. Ako nekoj ima vakvi greska najverojatno toa e problemot.
Check injection isto moze da se pojavi poradi greacite no najcesto check injection togas se pojavuva samo na start i posle se gasi. Kaj mene e celo vreme i kolata e vo safe mode i ne raboti nad 3000 rpm.