Автор Тема: Fiat X1/9  (Прочитано 4356 пати)

Отсутен Peconi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2948
Fiat X1/9
« на: 27 Февруари 2014, 21:52:57 pm »
ми треба фиат х1/9 во било каква состојба
ако некој негде видел или знае дека негде има нека каже
еве како изгледа


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Fiat X1/9
« Одговори #1 на: 27 Февруари 2014, 21:55:46 pm »
Има едно црвено во Скопје, ама знам дека газдата не го продава ни под разно.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Peconi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2948
Одг: Fiat X1/9
« Одговори #2 на: 27 Февруари 2014, 22:15:31 pm »
све се продава....само треба добра понуда
пиши ми во порака ако сакаш, кажи кај се наоѓа

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Fiat X1/9
« Одговори #3 на: 27 Февруари 2014, 22:18:33 pm »
На мој колега, пријател го поседува. Утре ќе ти дадам повеќе информации. Јас сакав да го земам пред некоја година, експлицитно рече дека не го дава.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен x01

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 729
Одг:
« Одговори #4 на: 28 Февруари 2014, 14:34:00 pm »
Интересна кола

Отсутен Peconi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2948
Одг: Fiat X1/9
« Одговори #5 на: 28 Февруари 2014, 14:49:13 pm »
да да мн итересно количе
нема којзнае каков мотор ама мн лесно се става појак

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Fiat X1/9
« Одговори #6 на: 28 Февруари 2014, 15:05:10 pm »


http://www.sfconline.org.uk/models/icsunonove/icsunonove.asp


"The first Dallaras used Fiat’s 1300cc block with an in-house designed 16-valve head. Mechanical fuel injection was available very shortly afterwards. This layout gave around 192bhp at 9700rpm.
Later 1600cc variants achieved over 200bhp with improved torque. Reliability proved to be a challenge though.
The look of the engines was very different to the 16 valve designs from Abarth and Fiat/ Lancia at the time.
Perhaps the most interesting comparison can be made with Lancias Sports/ Endurance turbo engine designs of 1979 - 82."


200кс, атмосверец 1.3, во '73...арен?  ;D


Инаку на клипот тоа има над 200кс, врти 11К
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен Peconi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2948
Одг: Fiat X1/9
« Одговори #7 на: 28 Февруари 2014, 15:38:56 pm »
ти збориш за далара, не праиме муабет за тркачки верзии
фабричките се со 1300 и 1500 мотор
иначе не се проблем коњите ако имаш разбирање и финансии
ја планирам од 750 кубика да извадам некој си 55/56/58 евентуално максимум 60

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Fiat X1/9
« Одговори #8 на: 28 Февруари 2014, 15:49:59 pm »
Ако, се праи и вака тркачко ;D


Фабрички 1.3 е 75кс, додека 1.5 е 75-85
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен Peconi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2948
Одг: Fiat X1/9
« Одговори #9 на: 28 Февруари 2014, 16:00:52 pm »
82 е тој од 1,5

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Fiat X1/9
« Одговори #10 на: 28 Февруари 2014, 16:13:06 pm »
Peconi, денес колегава не беше на работа да го прашам. Грип го фатило. Здравје, понеделник веројанто ќе дојде.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Peconi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2948
Одг: Fiat X1/9
« Одговори #11 на: 28 Февруари 2014, 16:37:49 pm »
да му однесеме понадичка дома и да го фатиме на фора за да го даде, а ? :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Fiat X1/9
« Одговори #12 на: 28 Февруари 2014, 16:44:38 pm »
Не бе колегата е само пријател со сопственикот :D Два три пати дојде кај нас на работа чоекот со ѕверчето, во солидна состојба е. Ама пак ќе кажам, џабе, не верувам дека ќе го дае.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: Fiat X1/9
« Одговори #13 на: 28 Февруари 2014, 17:21:47 pm »


http://www.sfconline.org.uk/models/icsunonove/icsunonove.asp


"The first Dallaras used Fiat’s 1300cc block with an in-house designed 16-valve head. Mechanical fuel injection was available very shortly afterwards. This layout gave around 192bhp at 9700rpm.
Later 1600cc variants achieved over 200bhp with improved torque. Reliability proved to be a challenge though.
The look of the engines was very different to the 16 valve designs from Abarth and Fiat/ Lancia at the time.
Perhaps the most interesting comparison can be made with Lancias Sports/ Endurance turbo engine designs of 1979 - 82."


200кс, атмосверец 1.3, во '73...арен?  ;D


Инаку на клипот тоа има над 200кс, врти 11К

Далара главата е лудница,има сеа некој одливци од неа ама се огин и пламен.



Отсутен godofspeed

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2840
Одг: Fiat X1/9
« Одговори #14 на: 28 Февруари 2014, 21:33:18 pm »
аууууу....кој автомобил
Која класика...
АКо направиш едно вакво ептен кул би било...
Со срека во потрагата