Автор Тема: CARclub Тест: Ford Focus 1.0 Ecoboost Trend  (Прочитано 15893 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Ford Focus 1.0 Ecoboost Trend
« Одговори #30 на: 20 Февруари 2014, 01:18:20 am »
:) :D Taка се погоди.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: CARclub Тест: Ford Focus 1.0 Ecoboost Trend
« Одговори #31 на: 20 Февруари 2014, 02:02:35 am »
се си е убаво само док не почнат да рикаат турбините :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Ford Focus 1.0 Ecoboost Trend
« Одговори #32 на: 20 Февруари 2014, 07:31:53 am »
Не гледам зошто би рикале во еден петгодишен животен век на возилото...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: CARclub Тест: Ford Focus 1.0 Ecoboost Trend
« Одговори #33 на: 20 Февруари 2014, 08:39:40 am »
Возилото не е купено за да трае 5 години :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Ford Focus 1.0 Ecoboost Trend
« Одговори #34 на: 20 Февруари 2014, 09:32:48 am »
За оние што мислат да им трае подолго, препорака од мене 1.6 дуратек со 85кс. Вечно ќе им трае моторчето...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Ford Focus 1.0 Ecoboost Trend
« Одговори #35 на: 20 Февруари 2014, 09:57:56 am »
Здравје да имаме, па да видиме колку ќе истераат.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: CARclub Тест: Ford Focus 1.0 Ecoboost Trend
« Одговори #36 на: 20 Февруари 2014, 09:59:41 am »
Не гледам зошто би рикале во еден петгодишен животен век на возилото...

Потрошувачко општество. Ако сите купуваме коли кои ќе траат по 20 години фабриките ќе банкротираат. Купи фрли тоа е.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Ford Focus 1.0 Ecoboost Trend
« Одговори #37 на: 20 Февруари 2014, 10:01:11 am »
Форд си рачуна на 250.000км.

Each 1.0-litre EcoBoost Focus will save 22g/km CO2
emissions when compared with the similarly powerful
non-turbocharged 1.6-litre Focus. This equates to a
reduction of 5.28 metric tons CO2 per car over a typical
lifespan of 240,000km
(150,000 miles).


http://1l-ecoboost.fordmedia.eu/documents/factsheets/FS_Ford1.0-litreEcoBoostEngine_EU.pdf

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: CARclub Тест: Ford Focus 1.0 Ecoboost Trend
« Одговори #38 на: 20 Февруари 2014, 10:06:43 am »
Форд си рачуна на 250.000км.

Each 1.0-litre EcoBoost Focus will save 22g/km CO2
emissions when compared with the similarly powerful
non-turbocharged 1.6-litre Focus. This equates to a
reduction of 5.28 metric tons CO2 per car over a typical
lifespan of 240,000km
(150,000 miles).


http://1l-ecoboost.fordmedia.eu/documents/factsheets/FS_Ford1.0-litreEcoBoostEngine_EU.pdf

typical lifespan е вообичаен живот но не е максималниот проектиран од фабриката. И се однесува на услови блиски до идеалните т.е. лабораторија (какви што се во ЕУ белиот свет). Тука се смета на 1/2 од тоа. За жал. Лош квалитет на гориво, прав во воздухот итн... За условите тука не би коментирал. Поблиску се до Африка отколку до Европа со европски цени.

Сепак философијата на Форд е радоначалник на купи фрли конзуматорското општество
 

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Ford Focus 1.0 Ecoboost Trend
« Одговори #39 на: 20 Февруари 2014, 10:09:46 am »
1.2 bar притисок на турбина ви е многу?

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: CARclub Тест: Ford Focus 1.0 Ecoboost Trend
« Одговори #40 на: 20 Февруари 2014, 10:12:44 am »
1.2 bar притисок на турбина ви е многу?

Обично се на 0.9 до 1 бар ама малце е поголем но нема врска.. Треба да е солидно моторчето.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Ford Focus 1.0 Ecoboost Trend
« Одговори #41 на: 20 Февруари 2014, 10:16:50 am »
Ако го третираш како македонски сопруг-сопругата и i8 n/a дизел нема да помине повеќе од 100.000 :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Ford Focus 1.0 Ecoboost Trend
« Одговори #42 на: 20 Февруари 2014, 10:19:51 am »
Никој не рече многу или малку. може да биде и 0,5 бари притисокот на турбината а да е со предвиден животен век од 50.000км. Или 2 бари па да биде со 500.000 предвиден животен век. Се` зависи форд на колку рачуна.  А рачуна за поголемиот дел од пазарот кај што ќе се пласира моторот. Според форд-овите рачуници, поголемиот дел од пазарот, нема да помине со таа кола повеќе од 250.000 км. За после тоа не го занима. Никој нема да го „ренда“ за неквалитет.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: CARclub Тест: Ford Focus 1.0 Ecoboost Trend
« Одговори #43 на: 20 Февруари 2014, 10:38:42 am »
Никој не рече многу или малку. може да биде и 0,5 бари притисокот на турбината а да е со предвиден животен век од 50.000км. Или 2 бари па да биде со 500.000 предвиден животен век. Се` зависи форд на колку рачуна.  А рачуна за поголемиот дел од пазарот кај што ќе се пласира моторот. Според форд-овите рачуници, поголемиот дел од пазарот, нема да помине со таа кола повеќе од 250.000 км. За после тоа не го занима. Никој нема да го „ренда“ за неквалитет.

Тоа се нарекува заштитна клаузула. Се штити произведувачот. И исправно е. Поентата е во играта на зборови. Купецот не смее да ја открие оваа информација лесно. Западњакот ова не го занима. Тие ја гледаат само колата и цената...

Отсутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3068
Одг: CARclub Тест: Ford Focus 1.0 Ecoboost Trend
« Одговори #44 на: 20 Февруари 2014, 11:04:50 am »
Абе кажете дали може да се тјунира ова, па да се извади уште некој којн.

Од статијата:

сè уште = сеуште