Автор Тема: Seat Toledo 1.9 TDI 1M  (Прочитано 22260 пати)

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Seat Toledo 1.9 TDI 1M
« Одговори #75 на: 21 Декември 2013, 01:09:38 am »
Можно е на хладњакот од страните да пушта. Види го дали е влажен. Ако е тури му алуминиум у прав ќе заврши работа.

Многу е поедноставно само кафе да се стави неколку лажички ;)
Ја сеа пред едно 2 недели кога пробував јас да сменам антифриз, и доле кај што се заштрафува цревото со хладњакот, вадејки го цревото, пукнал доле хладњакот и течеше многу вода, за 10 минути скоро литро вода течеше.
Го испуштив и собрав антифризот, и пошто дента ни требаше колата, му ставив обична вода и десетина лажички кафе и се затна, дента не течеше воопшто.

Отсутен TDI-freak

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 57
Одг: Seat Toledo 1.9 TDI 1M
« Одговори #76 на: 21 Декември 2013, 01:30:14 am »
ako ti gubi antifris  proveri si dvete creva na ladnikot od parnoto, imav isti simptomi kako tvojot slucaj i go resiv so menjavanje edna plastika sto ima dihtung vnatre, eve kako izgleda

Отсутен Dimac

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 674
Одг: Seat Toledo 1.9 TDI 1M
« Одговори #77 на: 21 Декември 2013, 09:25:40 am »
фала за препораките, моментално ја следам ситуацијата па ке видиме дали негде ја губи водата или станува збор за моја немарност пошто подолг период не сум го проверил нивото на течност за ладење

Отсутен Dimac

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 674
Одг: Seat Toledo 1.9 TDI 1M
« Одговори #78 на: 06 Јуни 2014, 09:22:20 am »
Купени комплет филтри и уље за редовен сервис. Сите филтри се купени од Авто филтер во Аеродром и добив одлични цени со 10% попуст пошто купив и филтри за корсата на моите....

за Толедото



за корсата



уље



промената ке се врши во сервис Митревски

Отсутен Bu$aV MeGaNe

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1857
  • Renault Megane R26
Одг: Seat Toledo 1.9 TDI 1M
« Одговори #79 на: 07 Јуни 2014, 00:47:27 am »
Веќе си ги пазарил касно е да зборам ама во иднина избегавај ги Uniflux филтрите бидејќи се работи за кинеско гомно(кое може да ти направи проблем) за кое во Аутофилтер тврдат дека е итаљанско ;)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Seat Toledo 1.9 TDI 1M
« Одговори #80 на: 07 Јуни 2014, 00:52:24 am »
Од каде тоа ека е кинеско кога има легална декларација дека е проузведено во ЕУ?

Отсутен Bu$aV MeGaNe

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1857
  • Renault Megane R26
Одг: Seat Toledo 1.9 TDI 1M
« Одговори #81 на: 07 Јуни 2014, 01:08:27 am »
Прогуглај убаво ќе видиш дека се работи за кинески бренд кои се крие позади европски фабрики.Јас прогуглав откако го изедов таквото.
Имено после ставање на Uniflux филтер за гориво колата ми се збрлаве(сецкаше и не одеше),ја ставија на тестер и појавуваше грешка во системот за дистрибуција на гориво,го извадив тоа гомно ставив Hengst и грешката моментално ја снема.
После ова разбрав дека имало и еден куп други коли со истиот проблем со Uniflux филтри купени во Ауто филтер(фирма која многу ја почитував пред случкава) Нај трагично е што знаат дека продаваат кинески филтри а тврдат дека се итаљански.Нигде нема да прочиташ дека Uniflux се произведува во Италија!

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7477
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Seat Toledo 1.9 TDI 1M
« Одговори #82 на: 07 Јуни 2014, 01:12:36 am »
Hengst филтерот од кај го набави?

Отсутен Bu$aV MeGaNe

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1857
  • Renault Megane R26
Одг: Seat Toledo 1.9 TDI 1M
« Одговори #83 на: 07 Јуни 2014, 01:19:53 am »
Јас го земав од Унионтрејд,а мислам дека увозници се Еуро07.

Отсутен Dimac

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 674
Одг:
« Одговори #84 на: 07 Јуни 2014, 18:46:27 pm »
Да бидам искрен прв пат купувам филтри од кај нив и во споредба со цената што ја платив лани за истите филтри овие се поефтини за 1000 денари. Незнам за каков квалитет се работи пошто ми рекоа дека се италијански филтри, али ако имам било какви проблеми веднаш ке ги сменам филтрите, а Автофилтер ке ме изгубат како му муштерија, па ке видиме што ке биде здравје.

Отсутен TDI-freak

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 57
Одг: Seat Toledo 1.9 TDI 1M
« Одговори #85 на: 07 Јуни 2014, 20:08:25 pm »
1.800 5L ulje LM od kade go zede jas pred 2 nedeli zedov isto LM mos2 5L od automakedonia 1870 :/

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Seat Toledo 1.9 TDI 1M
« Одговори #86 на: 07 Јуни 2014, 20:12:42 pm »
Аман, за 70 денари ли се потресуваш?
У Аутофилтер ќе се јавиме, ќе побараме попуст и ќе ти го дадат за 1750 ако дошло до толку нож на коска

Отсутен Dimac

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 674
Одг:
« Одговори #87 на: 08 Јуни 2014, 09:20:29 am »
Уљето го купив од Автофилтер и на таа цена добив - 10% попуст така да цената излезе 1620 денари

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: Seat Toledo 1.9 TDI 1M
« Одговори #88 на: 09 Јуни 2014, 22:01:23 pm »
Прв пат ли го ставаш ова уље или го користиш редовно како си задоволен? Јас земав за астрата обично полусинтетичко па после доставував MOS2 ADITIV сега планирам да го земам ова да не се заебавам со дополнително ставање на адетив  ;D ....

Отсутен Dimac

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 674
Одг: Seat Toledo 1.9 TDI 1M
« Одговори #89 на: 07 Јуни 2015, 19:22:09 pm »
Пред околу 1 месец ми се случи првиот проблем со Толедото, односно на брзина околу 120км/ч ми исклучуваше турбината и колата се понашаше како обичен дизел и повеке од 140км/ч не мрднуваше.
 
При гасење и повторно палење се вракаше работата на турбината али до моментот додека достигне брзина поголема од 110-120 и повторно исклучуваше.

Пошто возилото се вози 95% во градски услови, помислив дека ке ја издувам и се ке се врати во нормала( првото исклучување се случи на излез од Скопје, а одев за Ханиоти), али и после поминати 700км проблемот си остана.

Се обратив во сервис Митревски од каде ми беше посочено дека заглавува турбината и дека ке треба да се чисти и дека во 90% од случаите се решава проблемот со чистење на турбината, нормално доколку нема механички пореметувања на самата турбина.

Кога веке ке се вади турбината за чистење одлучив да се исчисти и ЕГР вентилот заедно со граната и да се заменат сите вакум црева што одат од и во турбината и да се изврши редовен сервис(филтри и уље) пошто беше време за промена.

При вадење на турбината беше забележано дека вакумот од турбината не функциониора кој што беше заменет со половен вакум, отворите на граната беа 50% запушени со гареж, исчистен ЕГР вентилот, променети сите црева и извршен редовен сервис.

Целата операција беше беспрекорно и професионално завршена од страна на сервис Митревски, колата се однесува поживо, турбината не исклучува, првите впечатоци се позитивни.

Колку ме чинеше целата интервенција:

-редовен сервис-600 ден.
-чистење турбина-3000 ден
-чистење грана и ЕГР вентил-2000 ден
-половен вакум-2400 ден
-промена на црева(околу 3 метра)-500 ден.

-ВКУПНО 8500 денари