Има pcv или одушок за уљни/маслени пари. Извади го комплет за проба, пушти само едно црево во шише колку да видиш дали е до него. Иначе ако е проблемот како што кажува Симо, да има запечено масло на маслена карика тогаш не само што би трошела повеќе масло туку и цилиндерот би бил "со резови" оштетен поради лошо нанесување на маслото. Тогаш асален ремонт не му бега, сепак имаш километража на моторот.
Значи прво исчисти го одушокот, биди сигурен дека немаш блокада во цел pcv систем, спроведи црево од него во шише и нагази ја колата. Ако и покрај чистењето ти фрла масло од него, тогаш ќе пробаш со друго масло. Ако нема разлика - ремонт. Во секој случај измери компресија.
Секако, може и од вогици (истрошена вогица многу брзо ги гори гумиците) од глава да ти троши, али за тоа понатака, види прво блокот.