Автор Тема: CARclub Тест: Ford Fiesta 1.25 Trend  (Прочитано 19186 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Ford Fiesta 1.25 Trend
« Одговори #30 на: 22 Јануари 2014, 00:54:40 am »
И да донесат кај нас Екобуст, нема да се продава.

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: CARclub Тест: Ford Fiesta 1.25 Trend
« Одговори #31 на: 22 Јануари 2014, 00:58:03 am »
Проблемот е опишан со постот погоре...истото е со сите мали возила, колку се продадени Поло 1.2 ТСИ? или Клио 0.9 ТCE (Или како беше)
I’m so mean, I make medicine sick

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Ford Fiesta 1.25 Trend
« Одговори #32 на: 22 Јануари 2014, 01:05:31 am »
Тоа е зошто се нудат 2 алтернативи испод тие мотори. И ти треба по некоја логика, да одиш не на најслабиот, не на вториот туку на ТЕК третиот мотор. А ретко кој го прави тоа под мотото „нема да се тркам“.

Не треба да се нудат алтернативи 1.0 100кс е доволно мал и спор мотор за колата, нетреба послаб мотор кој троши повеќе да има. Крајно време е да го фатат првиот воз и да се фраери. А не да почнат да нудат по бајрам, кога сите ќе имаат турбаши.

Колега имаше 1.2 ТСи. Човекот воскликнуваше на секое возење на колата. Претпоставувам како и ти со твојата.

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: CARclub Тест: Ford Fiesta 1.25 Trend
« Одговори #33 на: 22 Јануари 2014, 01:14:43 am »
Овој мотор кај мене е четвртиот...и во поло конкретно е истото, 1.2 60кс, па 70кс, па 1.4 86кс (или колку е) па тек 1.2 тси. Меѓутоа не е само проблемот во продавачите, селските мештани сеуште кога ќе слушнат ТУРБО бегаат како од ѓавол. Кога веќе нема кој да ги информира, нека се информираат самите, зарем е толку тешко? Но тоа е, кога се нема воља се нема.

А потоа доаѓаат нашите „мајстори“ кои се заглавени во 1970та...сватив дека сам свој мајстор, е можеби најдобар мајстор
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: CARclub Тест: Ford Fiesta 1.25 Trend
« Одговори #34 на: 22 Јануари 2014, 07:53:39 am »
Како што и си мислев. Основен мотор во Фиеста во белиот свет е 1.6 120кс. Па иде Екобуст 1.0 120кс, па 1.6 турбо 192кс. Јасно. Многу јасно. Премногу јасно.

http://www.ford.com/cars/fiesta/specifications/engine/

1.25                                           
0–60mph 13.3 secs
Fuel Economy 7.6
Torque 114Nm@4200
Ecoboost
0–60mph 9.4 secs
Fuel Economy 5.4
Torque 170Nm@1400-4500

That's all folks.

Што побрзо ја донесат - толку по фраери ќе бидат ако се испромовира добро.

Нормално дека 1.6. Тоа 1.25 искрено е слаб мотор, под 10 или 11 не троши (зашто колата е потешка - понов модел поголема, покомотна).
Тоа 1.0 треба да е добар потег на Форд. Треба да се тестира таков модел.
Но турбо и Македонија (ние сме среќни што нема драстична разлика во цена на осигурување на 1.0 и 1.2 и останатите како во белиот свет) некако не се врзува зашто е сврзано со ментален склоп на луѓето.
За жал луѓето и онака се стиснале не дека немаат пари туку не сакаат да трошат непотребно. И после кризата екстремно се штеди.

Отсутен Ford Fikus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 421
  • Ford Focus 1.4 mk2.5
Одг: CARclub Тест: Ford Fiesta 1.25 Trend
« Одговори #35 на: 22 Јануари 2014, 08:22:56 am »
Абе Полото го испофалефте ама во старт е неколку еврони поскапо. Со моменталната акција на Форд, земаш дизел за 11.500 eur плус подарок. За таа цена мислам дека Фиестата моментално е најатрактивно возило од таа класа.
И да бидеме искрени, низ градов и државава, гледам многууу појше фиести него што гледам половци :)

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: CARclub Тест: Ford Fiesta 1.25 Trend
« Одговори #36 на: 22 Јануари 2014, 08:34:49 am »
Абе Полото го испофалефте ама во старт е неколку еврони поскапо. Со моменталната акција на Форд, земаш дизел за 11.500 eur плус подарок. За таа цена мислам дека Фиестата моментално е најатрактивно возило од таа класа.
И да бидеме искрени, низ градов и државава, гледам многууу појше фиести него што гледам половци :)

А бе полото има појака суспензија поиздржливо е за по кратериве.
Барем така беше пред 3 генерации. Верувам уште е така.
Инаку гледаш фиести заради фактот што Форд доста компензира и прави милион шеми. Порше се конзервативци и таму мора да платиш па да земеш.
Дизељ Форд не е лошо но некако не ми се врзува. Ние сме конзервативен пазар не заборавај.

Отсутен Ford Fikus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 421
  • Ford Focus 1.4 mk2.5
Одг: CARclub Тест: Ford Fiesta 1.25 Trend
« Одговори #37 на: 22 Јануари 2014, 08:51:35 am »
Абе Полото го испофалефте ама во старт е неколку еврони поскапо. Со моменталната акција на Форд, земаш дизел за 11.500 eur плус подарок. За таа цена мислам дека Фиестата моментално е најатрактивно возило од таа класа.
И да бидеме искрени, низ градов и државава, гледам многууу појше фиести него што гледам половци :)

А бе полото има појака суспензија поиздржливо е за по кратериве.
Барем така беше пред 3 генерации. Верувам уште е така.
Инаку гледаш фиести заради фактот што Форд доста компензира и прави милион шеми. Порше се конзервативци и таму мора да платиш па да земеш.
Дизељ Форд не е лошо но некако не ми се врзува. Ние сме конзервативен пазар не заборавај.

Појше сакав да ставам акцент на опремата, некои ситници кои ги има фиестата (кожен волан, борд итн итн) што во полото дебело се доплаќаат и тоа некако ме нервира општо кај сите модели што се нудат во Порше. Можеби нудат квалитетни мотори и шасии али не е филингот да го платам Полото пример еур 13к и да има само радио и клима нели :) Чисто мое размислување, немора секој да мисли вака нели :)

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Одг: CARclub Тест: Ford Fiesta 1.25 Trend
« Одговори #38 на: 22 Јануари 2014, 09:54:22 am »
Тоа е зошто се нудат 2 алтернативи испод тие мотори. И ти треба по некоја логика, да одиш не на најслабиот, не на вториот туку на ТЕК третиот мотор. А ретко кој го прави тоа под мотото „нема да се тркам“.

Не треба да се нудат алтернативи 1.0 100кс е доволно мал и спор мотор за колата, нетреба послаб мотор кој троши повеќе да има. Крајно време е да го фатат првиот воз и да се фраери. А не да почнат да нудат по бајрам, кога сите ќе имаат турбаши.

Колега имаше 1.2 ТСи. Човекот воскликнуваше на секое возење на колата. Претпоставувам како и ти со твојата.

Ќе се нудат оти има кој да купи. Има кој да купи оти едвај собираат 30% пари за учество, па со месеци се претура од лево на десно и се акаат по салони, гледаат слики од топ опремени коли а купуваат најслабо опремени. Не е лесно со ваков економски склоп во земјава да ги избегнеш тие варијанти. Мене повеќе ме мачат оние што се тапаат да земат класа погоре со помалце мотор/опрема. Убаво спремена Фиеста за иста цена, можеби (немам гледано одамна), ќе ти овозможи подобро искуство отколку очерупан Фокус.
 

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Ford Fiesta 1.25 Trend
« Одговори #39 на: 22 Јануари 2014, 10:35:32 am »
Некои луѓе можат да живеат со 60кс (82те декларирани), и сакаат евтино одржување (нема турбо), така да секогаш ќе има муштерии за овој мотор.

Дени, дали суспензијата е покомфорна од на актуелното Поло, пошто тоа е врв во удобност (на голема сметка на управливоста).
Каков е мењачот?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Ford Fiesta 1.25 Trend
« Одговори #40 на: 22 Јануари 2014, 10:36:49 am »
Se nudi zosto ima koj da kupi!?

Kupuvacot neznae sto saka dodeka ti (kako firma i reklama) ne mu kazes sto da saka. Izreklamiraj pa prodaj.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: CARclub Тест: Ford Fiesta 1.25 Trend
« Одговори #41 на: 22 Јануари 2014, 10:40:37 am »
Некои луѓе можат да живеат со 60кс (82те декларирани), и сакаат евтино одржување (нема турбо), така да секогаш ќе има муштерии за овој мотор.

Дени, дали суспензијата е покомфорна од на актуелното Поло, пошто тоа е врв во удобност (на голема сметка на управливоста).
Каков е мењачот?


Обично милионерите се такви. Расипниците трошат и после пропаѓаат.
Предност имаат ефтините, мали, економични, едноставни мотори. Луѓето се гледаат низ призмата на пара за да штедат.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Ford Fiesta 1.25 Trend
« Одговори #42 на: 22 Јануари 2014, 10:43:55 am »
Aбе фина си е суспензијата реков. Тивко се справува со дупки си глајда на автопат. За во кривини ако прашуваш не е како мојата што е стегната. Помека и плус со потенки гумичиња ем зимски. Ама ова не е суспензија туку управување.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Ford Fiesta 1.25 Trend
« Одговори #43 на: 22 Јануари 2014, 10:50:54 am »
Se nudi zosto ima koj da kupi!?

Kupuvacot neznae sto saka dodeka ti (kako firma i reklama) ne mu kazes sto da saka. Izreklamiraj pa prodaj.


Jaс би ги продавал и двете верзии, подобро е да има избор. Кој сака косилица, кој сака турбо, повели. Башка замисли со TSI да појдеш кај локален мајстор, има да се чешка за глава кога ќе отвори хауба :D А да појдеш во официјален сервис, спремај неколку просечни македонски плати....



Aбе фина си е суспензијата реков. Тивко се справува со дупки си глајда на автопат. За во кривини ако прашуваш не е како мојата што е стегната. Помека и плус со потенки гумичиња ем зимски. Ама ова не е суспензија туку управување.

Сакаш да кажеш дека твоето Поло на спирали подобро минува низ кривини од Фиестава, или само помалку се навалува?


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Ford Fiesta 1.25 Trend
« Одговори #44 на: 22 Јануари 2014, 10:54:15 am »
За мојата кола ако зборувам ќе сум субјективен и џабе. :)