Сет куплунг е околу 16,500 денари во Скопје зборам за Лук или Валео. За Сакс незнам, и надвор од овие брендови не би одел. Обично Валео се смета дека е ОЕМ фабрички. Во другите земји (пример Грција е поефтин)
ДМФ е скап, доста скап, очекувај цени 350-500 евра. Впрочем нема ДМФ за било која кола поефтин од ~300 евра. Проблемот е што кај тебе моторот е 105 кс и мислам дека има различен ДМФ за разлика од другите Алфи со појака коњажа, али за ова не сум толку сигурен.
Конверзија од ДМФ во СМФ има само една на ибеј и чини околку 350 фунти без испорака ДДФ и царина. Истата се состои од замаец од Фиат Купе (мислам, не сум сигурен) ламела, потисна од Алфа 147 ГТА и незнам за лагерот. Но како се менува возењето незнам со ова, но знам дека евенталните слабости од дотраеноста во преносот веднаш ќе се покажат.
Јас сменив ДМФ, го купив за 15.400 ден. и тоа ЛУК, Валео треба да е уште поефтин. Го купив од Еур 07.
Кола шо има ДМФ најчесто нема федери на ламела.
Ако го смени ДМФ за СМФ како шо викаш, многу веројатно дека бргу ке покажат држачите на мотор, за жал...
Мојот ДМФ се скрши у центарот така да од дуал, се напраи трипл мас, и без да тропа тресеше и ја тресеше педалата за кумплугот.
У секој случај ќе мора да отвараш, и ти посакувам да не е ДМФ, за да си поминеш поефтино