Автор Тема: Alfa Romeo GTV JTD  (Прочитано 167337 пати)

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: Alfa Romeo GTV JTD
« Одговори #75 на: 23 Март 2014, 12:54:45 pm »
Pocna rasturanjeto na donatorot, vnatresna instalacija

Nadvoresna instalacija

Na kraj na denot,

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: Alfa Romeo GTV JTD
« Одговори #76 на: 25 Март 2014, 08:17:51 am »
Kupusanje na instalacija donatorska,


Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: Alfa Romeo GTV JTD
« Одговори #77 на: 01 Април 2014, 09:07:30 am »
Извадена комплет инсталација предна, избандажирана, спремна, (многу работа).

следи растурање на шалт таблата на ГТВ-то, викендов.

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: Alfa Romeo GTV JTD
« Одговори #78 на: 07 Април 2014, 12:49:32 pm »
Изваден волан до летва комплет, спремен за нова брава со клуч и имобилајзер

Извадена шалт табла

Инсталација комплетна предна, - надвор



Отсутен martin_bt

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2513
  • Дете Битолчанче
Одг: Alfa Romeo GTV JTD
« Одговори #79 на: 07 Април 2014, 13:26:51 pm »
Браво Алфиста, ова дефинитивно е проект за кој требаат силни нерви и големо познавање во работата што ја правиш. :)
Што вредат коњските сили ако зад воланот седи магаре ... ? ;D


Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: Alfa Romeo GTV JTD
« Одговори #80 на: 07 Април 2014, 13:29:31 pm »
Браво Алфиста, ова дефинитивно е проект за кој требаат силни нерви и големо познавање во работата што ја правиш. :)
Немам доволно време за работа, ама за викенд работам 8-9 часа дневно, проектов ќе потрае - поради тоа, ако биде се ок,
следниот викенд вадиме еднен од моторите со мењач надвор.
Секој совет на некој што работел нешто слично ќе го почитувам.

Отсутен Borce-Fiat

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 920
  • Virus-Alfa
Одг: Alfa Romeo GTV JTD
« Одговори #81 на: 07 Април 2014, 15:35:46 pm »
Не ти е требало да ја растураш шал таблата на гтв-то и да ја вадиш летвата за воланот.Доволно е само да ја отвориш бравата и да го смениш делот кај што влегува клучок за да можеш со клучот од 156-ката да даваш контакт, а за да палиш кругот што е од имобилајзерот што го отчитува клучот само ги сечеш жиците и на шемата од инсталацијата од 156ката гледаш кои се жиците од нејзиниот имобилајзер и ги приспојуваш и решен ти е пшроблемот.Има и полесен начин ја отвараш бравата го вадиш кругот што го отчитува клучот,па клучот од 156ката ке го залепиш на него па така ке си палиш со клучот од гтв-то.Исто така инсталацијата не е требало да се мачеш толко да ја вадиш од гтв-то.Кога го вадиш моторот таа излегува со се него т.е е врзена на еден главен приклучок,кој што оди на зад кај компјутерот на гтв-то дел од оваа инсталација пропага.Кога ке го наместиш моторот од 156-ката исто ката и тој си оди со се инсталација , но проблем е тоа што ке мора да најдеш место некаде на компјутерот напред бидејки на 156-ката е напред т.е нема да имаш доволно долки жици за до назад,па ке треба да ги надаваш што е многу работа ама многу.И потоа си седнуваш пред семата за инсталацијата на гтв-то и 156-ката и си гледаш која жица за што е и си поврзуваш.Знам дека неможам убаво да објаснам, но не можам овде преку компјутер да се објасни тоа.
LA MACCHINA DELLA EMOZIONI

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: Alfa Romeo GTV JTD
« Одговори #82 на: 07 Април 2014, 15:56:33 pm »
Борче,
Компјутерот на ГТВ-то е под хауба, а кај 156 ЈТД е кај совозачот долу кај нозете,
што се однесува до бравата за палење, штрафовите се скинати за да не може
да се менува само бравата, така што мора да се откачи воланот до летва, и со неа
ќе си дојде и имобилајзерот и ракетите комплет, пошто инсталациите не се слични
ама ич. И јас сакав така ама, мораше вака да оди по потешкиот пат, па дури и командите на папучите за кумплунг и кочница не се исти, искочи стварно по твое
многу работа, ама не се откажувам.
Изгледа најдобро ќе биде комплет инсталација, вклучувајќи ја и задната инсталација комплет да оди, па вишокот да се трга или преспојува (прекинувач за отворени врати).
Фала у секој случај.

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: Alfa Romeo GTV JTD
« Одговори #83 на: 15 Април 2014, 09:43:18 am »


Донаторот мртов,

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Alfa Romeo GTV JTD
« Одговори #84 на: 15 Април 2014, 09:54:09 am »
го заклавте а? сега у отпад носи, ке се лапне некој денар на кило...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Одг: Alfa Romeo GTV JTD
« Одговори #85 на: 15 Април 2014, 10:27:51 am »
Имаше седишта во донорот?

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: Alfa Romeo GTV JTD
« Одговори #86 на: 15 Април 2014, 14:12:00 pm »
Имаше седишта во донорот?
Има во гаража се, предните се со страничен ербег, со наслоњач за рака кај возачот, кому треба бујрун.

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: Alfa Romeo GTV JTD
« Одговори #87 на: 15 Април 2014, 14:14:20 pm »
го заклавте а? сега у отпад носи, ке се лапне некој денар на кило...
За твоја информација Онак, го колевме со дијамантска пила(Wurth) на брусалка , пилата нема гајле,
дури се зачудив, да беше брусен диск, 3 ком ќе отидеа.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7049
Одг: Alfa Romeo GTV JTD
« Одговори #88 на: 15 Април 2014, 18:29:57 pm »
Ако не крцкаа вратите на отварање, мене би ми завршило работа тоа незнам како се вика ...само трњба да проверам дали е исто со 147 ...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43640
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo GTV JTD
« Одговори #89 на: 15 Април 2014, 20:05:05 pm »
Ако ти се отвара пола врата за да смениш "hinge" што функционира а малку крцка...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.