Во премиум сегмент можно е да има технологија, опрема и мотори што не се достапни кај поевтините(обични) возила. Ама генерално ,,Премиум“ ЕЛИТ ПРЕСТИЖ МЕГА УЛТРА СУПЕР ГИГА е едноставно маркетинг со цел да се привлечат клиенти и да измолзат екстра $$$ од истите, така да што поскапо тоа попремиум. Нема допирни точки со долготрајност, а најчесто ни со квалитет на материјали. Реалноста е дека на производителот му е битно да не се расипе додека трае гаранција, после тоа кој те шиша. Ако гледаме така, тогаш Тојота/Киа/Хјундаи се најпремиум пошто имаат 7 годишна гаранција(барем кај нас).
Да баталиме естетика, премиум возилата по она што се разликуваат од останатите најчесто се наоѓа во самото подовзје. Имаме покомплицирано подвозје, алуминиумски делови од подвозје и други некои ситници кои прават разлика во возењето. Во комбинација со подобри материјали внатре, премиум си е премиум. Како прост пример ти е пасат б8 и ауди а4. Навидум исти ама не баш. Да ги ѕирнеш одоздола доаѓа во израз каде е вложено во аудито а тоа па секако придонесува за подобра вожња, макар и да правиме муабет за идентични мотори 2.0 тди рецимо.
@vlatko.klp dali taa sasija bi dosla do izraz i posle tie famozni lifelong garancija 7-8g./150k do izraz na pr. dali kako polovnjak toj model bi dobil na cena? jas mislam da.
Citav edna sudska odluka vo germanija kade potrosuvac se sudel so BMW deka imal nesto problem so kolata 320i kade bmw leasing mu barale golema suma deka predvreme sakal da go stornira dogovort, BMW Leasing finansiski go iskalkuliraa toj model deka so max.150k kolata za niv nema vrednost. pa taka slucajot dosol pred sud kade sudijata (ocigledno bmw fan :-) ODLUCUVA:"It is said that it is a product that is (...) of good and durable quality. For a certain BMW 3 Series, the case law assumes
250,000 kilometers of contact. "After decades of life experience of the judge (...) that is also realistic."" deka potrosuvacot koga kupuva premium brend i toa se naplatuva debelo mozze i mora da ocekuva i takov kvalitet od proizvodot pa mislam deka e tamu se tie 7-8 g i 250k kilometri utvrdeni kako lifelong za 4 cilindri 250k.
Isto taka slucaj so 330d -> sudiajta odlucuva 300k mozze da tera pred da idi u otpad.
Konfrontirani so oive sudski slucaevi dava BMW izjava deka: za 4cilindri benzinec 150k e premalku znaci ja potvrduvaat odluakta na sudot, i deka 4 cilindri dizel mozno e da dostignat i preku 300k km pred da bidat prateni vo otpad"
https://www.spiegel.de/auto/aktuell/bmw-setzt-maximal-laufleistung-von-150-000-km-voraus-a-855355.htmlconclusio bmw benzinec 2.0 250k dizel 2.0 300-400k. se pod ova mozze slobodno da se tuzzi na sud DOKOLKu koalta bila pravilno navremeno servisirana kaj bmw ( na pr. sto i firmite go pravat toa cesto).
6 cilindri benzinec i dizel znacci mora da gi nadminat tie vrednosti taka da mislam deka mozze da se kazze deka sepak ima nesto premium ili ne?
toa deka se obiduvaat da muvljaat i da zamagluvaat e druga pricca...
inace kaj modelot N47 kaj site dizeli sto pojavi problem so lanceto bmw "dobrovolno" pritegnati od ovie sudski odluki prifati 10g/200k besplatna zamena ako servisot e praven kaj bmw, ne poradi motorot tuku poradi zivotni vek na lanceto zatoa sto oni vikaat deka posle 200k i 10g starost neminovna e zamena na lanecot dali bil vred dal ne bil, bidejki se smatra kako potrosen materijal.
po germanski forumi imam dojdeno do izjavi na luge koj rabotat vo ZF deka nivnite menuvacci kade sto bmw dava lifelong garancija bez menuvanje na maslo se testiraat na 1m km, masloto i menuvacot go nadminuvaat zivotniot vek na motorot.
kako toa e mozno i samiot se cudam i ne mi e sfatlivo, kako mozze masloto da ne mora da se promeni 250k, bidejki ako ti se rasipe menuvacot pred zivotniot vek na kolata bmw ke mora da go promeni bidejki ti dava lifelong garancija.