Автор Тема: BMW и неговите модели  (Прочитано 228305 пати)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #345 на: 12 Септември 2017, 18:48:53 pm »
Каков е овој наследник со задни врати?
И да не е, пак не е тоа тоа....

Атомот...

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #346 на: 12 Септември 2017, 18:56:04 pm »
На 7:39 @Stratro како да се тргнеш од најлева лента кога доаѓа некој позади тебе.  ;D ;D ;D

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20106
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #347 на: 12 Септември 2017, 19:00:45 pm »
За вратите се фати, а знаеш дека има и купе.



Споредбата со атомот пак нема никаква врска со бмв 8. Спореди ја со С класа купе на пример 8цата(без амг пакет), со 911 или со Астон некој. Со Е класа купе. Сите нормални коли без отвори.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #348 на: 12 Септември 2017, 19:05:47 pm »
Доаѓа ли со V12 атмо или некој шестак битурбо усисивач?




На 7:39 @Stratro како да се тргнеш од најлева лента кога доаѓа некој позади тебе.  ;D ;D ;D


Некоа дое 300 на Гостивар - Тетово.............да го видам.


Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20106
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #349 на: 12 Септември 2017, 19:11:57 pm »
Што ќе ти е в12 атмо во ГТ кола што тежи 2+ тона?

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #350 на: 13 Септември 2017, 09:21:09 am »
Не мора да е атмо..али 12 на број мора да се ако сака да си игра со големите момци S65 AMG coupe, Bentley Continental и сл.

Није то то бидејќи своевремено 850 CSI бил технолошко чудо, коштало колку Ферари и било возено од босовите кои можеле да си дозволат 12 цилиндри...слично како денес со S65 AMG V12 кој е околу 80.000 евра поскап од S63 AMG V8...




Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4754
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #351 на: 13 Септември 2017, 10:32:07 am »
Некоа дое 300 на Гостивар - Тетово.............да го видам.
Ме имаат возено 300км/ч (според брзиномер) Тетово - Гостивар со Audi S8 и не е пријатно воопшто, иако колата има феноменална вожња и изолација.

Над 200 патот делува 10х потесен и секое минимално движење на воланот мислиш дека ќе акнеш у ѕидот или у возилата во десна лента. А кога поминуваш нешто поголемо како камион на пример на таа брзина твојата кола се како да се поместува од ветерот, заебано ептен. го дупнав патосот од кочење и ја здробив оу шит рачката на вратата од стискање.

На аутобан нема ваква појава, сум ја возел и мојата со 275км/ч и ме возеле со e55 amg преку 300км/ч, сосема друго чувство, ваљда дека се пошироки лентите, дека ги има 3 и го нема тоа глупото ѕидче у средина.


Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #352 на: 13 Септември 2017, 10:48:59 am »
8 патарини во два правци за крив к*рац плаќаме....
Ем крпен, ем тесен, ем необезбеден од кучиња, зајци и сл, ем со 80 ограничување поради претходнонаведеното.

Уште двонасочен да го направат.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #353 на: 13 Септември 2017, 11:20:44 am »
Некоа дое 300 на Гостивар - Тетово.............да го видам.
Ме имаат возено 300км/ч (според брзиномер) Тетово - Гостивар со Audi S8 и не е пријатно воопшто, иако колата има феноменална вожња и изолација.

Над 200 патот делува 10х потесен и секое минимално движење на воланот мислиш дека ќе акнеш у ѕидот или у возилата во десна лента. А кога поминуваш нешто поголемо како камион на пример на таа брзина твојата кола се како да се поместува од ветерот, заебано ептен. го дупнав патосот од кочење и ја здробив оу шит рачката на вратата од стискање.

На аутобан нема ваква појава, сум ја возел и мојата со 275км/ч и ме возеле со e55 amg преку 300км/ч, сосема друго чувство, ваљда дека се пошироки лентите, дека ги има 3 и го нема тоа глупото ѕидче у средина.
Со кој памет само

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk


Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3241
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #354 на: 13 Септември 2017, 11:25:38 am »
Треба да го тргнат ѕидчето на Тетово-Гостивар, не можеме раат да возиме 300. Делува на психа многу тоа ѕидче.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #355 на: 13 Септември 2017, 12:38:13 pm »
8 патарини во два правци за крив к*рац плаќаме....
Ем крпен, ем тесен, ем необезбеден од кучиња, зајци и сл, ем со 80 ограничување поради претходнонаведеното.

Уште двонасочен да го направат.
Ограничувањето е зошто нема 2.5 ленти (помошна) туку само две. Затоа и делува толку тесен целиот „автопат“. Зашто испаднал вицот со мостот. :)

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20106
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #356 на: 13 Септември 2017, 12:59:40 pm »
Не мора да е атмо..али 12 на број мора да се ако сака да си игра со големите момци S65 AMG coupe, Bentley Continental и сл.

Није то то бидејќи своевремено 850 CSI бил технолошко чудо, коштало колку Ферари и било возено од босовите кои можеле да си дозволат 12 цилиндри...слично како денес со S65 AMG V12 кој е околу 80.000 евра поскап од S63 AMG V8...





850 ни во свое време не бил технолошко чудо. В12 е крајно непотребен мотор а тоа што е поскап во С класа е само заради раздвојување на богаташите меѓу себе и премиум. Прво сакаше в12 атмо, сега не морало да биде. Па ете ги С класа, Континентал и РР Dawn/Wraith. А за цената си грешка, не е ни блиску до “големите момци“ по цена.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #357 на: 13 Септември 2017, 13:14:34 pm »
Така де.
Не е ни блиску до големите момци ни по цена, ни по мотор, како што неговиот претходник бил.
Затоа није то то.


Оваа осмица нема да ја возат истиот тип на висока класа луѓе како што тоа било со претходникот, кои покрај купето имале упаркирано обавезно уште една седмица седан.

Новава ќе ја возат истите клошари на кои им досадило да возат Ауди S5...

А дека AMG V12 е крајно непотребен мотор, мислам дека треба да им кажеш лично на нив...може ќе те послушаат.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #358 на: 13 Септември 2017, 13:24:35 pm »
Не е само до колите. Времињата се сменија од тогаш. Нема веќе почит во имање на материјални работи. Или многу ретко.

Неможе да живееме во „the good old days“, зошто светот се менува. Дел од него на полошо, мал дел на подобро.

Сега неможе да има таков 850CSI. Затоа што еве јас ќе земам ист и ќе го направам 99% ист наследник со сите кул работи, со новини и се како што треба. Да изгледа ненормално добро. Ќе кошта 480.000 евра. И ќе го има Бибер, Џејзи, Леброн, Ретардо и ќе ми се повраќа од колата зошто е изгнасена во мојот ум. Едноставно не ја гледам со тие очи веќе. Тоа е во таков свет живееме, поган, гнасен. Уживај си во тоа што имаш па здравје внуци можда ќе дочекаат друг понегнасен општествен поредок.

Најдобро срочено е во коментар од видеото погоре:






Пушти си го и ова клипче и уживај.
https://www.youtube.com/watch?v=ZxjNSGg7uvE
https://www.youtube.com/watch?v=yN9kMOoSdh4

Како ли стигнавме до ова планетарно дереџе...
« Последно менување: 13 Септември 2017, 13:30:25 pm Deni »

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6414
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #359 на: 13 Септември 2017, 13:52:50 pm »
Не сме стингале никаде ко општество, сега имаш јутуб и твитер застапен низ цел свет, и врз основа на коментари ти си оформуваш мислења кои ги мешаш со факти. Но најважно од се, ти имаш избор. Читај глупости на интернет и нервирај се во некаква си сопствена измислена реалност, или батали такви работи и прави фото сесии на car club.