Автор Тема: Clutch Switch - Можни проблеми  (Прочитано 2011 пати)

Отсутен st08

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 216
Clutch Switch - Можни проблеми
« на: 17 Август 2021, 18:04:40 pm »
Поздрав клабери,

Приметив дека колата ми пали без притиснат кумлуг. Како што знам Kia Ceed за да запали мора да биде притиснат кумплугот, како и повеќето корејски автомобили што ги имам возено. Менуван е сетот пред година ипол па претпоставувам дека е направен некаков bypass на тој сензор. Исто така во последно време приметувам дека колата пали малце потешко, односно вергла подолго време па да не случајно има шанси да се случува нешто од тој сензор. Секое инфо би било добредојдено :)

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Clutch Switch - Можни проблеми
« Одговори #1 на: 17 Август 2021, 18:19:44 pm »
Не мора да значи дека е направено бајпас, може само да "заглавил". Барем такво нешто му се десило на еден братучед.

Како и да е, не гледам како би било поврзано со подолго верглање (потешко палење).

Отсутен nikomil1

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 725
Одг: Clutch Switch - Можни проблеми
« Одговори #2 на: 17 Август 2021, 18:22:21 pm »
Senzor za kumplung ne e neshto shto ima stepeni pa da pushta po malku ili po malku poveke za da ima efekt na dolzina na verglanjeto. Toa ili dava ili ne dava kontakt.

Dolgo verglanje vo najdobar sluchaj e znak deka ili treba da si napolnish akumulator ili da si kupish nov :)

Na tvoe mesto jas bi viknal brat, komshija, zena, drugar koj da e ... da ti pomogne dodeka ti merish pad na napon na klemite.

- NA IZGASNATA KOLA otkaci gi klemite i meri, ako imash 12.4 do 13V - super ti e akumulatorot i baraj ja beljata na drugo mesto (ova mozis sam)

- Zakachi klemi i pochni da verglash moze da variraat vrednostite AMA TESHKO KE PALI ako padne naponot pod 11V (moze da zapali i so 10V ama ushte poteshko ke bide palenjeto) (za ova ti
  treba ushte eden chovek)

- NA ZAPALENA KOLA so izgasnati potroshuvachi od tipot svetla, radio, klima i ostanati trakatanci na klemi treba da imash napon nad 13.5V do kaj 14.5 (moze i da varira no ne smee da e pod ili
   nad ovie vrednosti ako e se ispravno od gledna tochka na alternator/regler)

Ako ovie uslovi se ispolneti togash ne ke da e beljata vo akumulatorot i ke treba da pobarash nekoj majstor

Nekoj popismen od mene neka ti kaze poveke detali se nadevam deka samo mu treba osvezuvanje na akumulatorot.

Отсутен Dule_

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3015
Одг: Clutch Switch - Можни проблеми
« Одговори #3 на: 17 Август 2021, 18:34:44 pm »
Со притиснато квачило моторот е одвоен од менувачот и нормално е да запали побрзо. Со непритиснато квачило, има плус отпор што доаѓа од менувачот. Меѓутоа мислам дека неможе да се осети толку, така да барај го "дефектот" во акумулаторот.

Отсутен st08

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 216
Одг: Clutch Switch - Можни проблеми
« Одговори #4 на: 18 Август 2021, 09:28:09 am »
Не мора да значи дека е направено бајпас, може само да "заглавил". Барем такво нешто му се десило на еден братучед.

Како и да е, не гледам како би било поврзано со подолго верглање (потешко палење).
Најмногу ме интересираше дали би можело да дојде до некаков друг проблем поради тоа што е блокиран овој прекинувач.
Senzor za kumplung ne e neshto shto ima stepeni pa da pushta po malku ili po malku poveke za da ima efekt na dolzina na verglanjeto. Toa ili dava ili ne dava kontakt.

Dolgo verglanje vo najdobar sluchaj e znak deka ili treba da si napolnish akumulator ili da si kupish nov :)

Na tvoe mesto jas bi viknal brat, komshija, zena, drugar koj da e ... da ti pomogne dodeka ti merish pad na napon na klemite.

- NA IZGASNATA KOLA otkaci gi klemite i meri, ako imash 12.4 do 13V - super ti e akumulatorot i baraj ja beljata na drugo mesto (ova mozis sam)

- Zakachi klemi i pochni da verglash moze da variraat vrednostite AMA TESHKO KE PALI ako padne naponot pod 11V (moze da zapali i so 10V ama ushte poteshko ke bide palenjeto) (za ova ti
  treba ushte eden chovek)

- NA ZAPALENA KOLA so izgasnati potroshuvachi od tipot svetla, radio, klima i ostanati trakatanci na klemi treba da imash napon nad 13.5V do kaj 14.5 (moze i da varira no ne smee da e pod ili
   nad ovie vrednosti ako e se ispravno od gledna tochka na alternator/regler)

Ako ovie uslovi se ispolneti togash ne ke da e beljata vo akumulatorot i ke treba da pobarash nekoj majstor

Nekoj popismen od mene neka ti kaze poveke detali se nadevam deka samo mu treba osvezuvanje na akumulatorot.

Дефинитивно ке го тестирам акумулаторот. Иако е релативно нов, 8 месеци е стар меѓутоа е Black Horse што искрено не ми е некаков reliable бренд.

Отсутен nikomil1

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 725
Одг: Clutch Switch - Можни проблеми
« Одговори #5 на: 18 Август 2021, 11:40:45 am »
Најмногу ме интересираше дали би можело да дојде до некаков друг проблем поради тоа што е блокиран овој прекинувач.
Дефинитивно ке го тестирам акумулаторот. Иако е релативно нов, 8 месеци е стар меѓутоа е Black Horse што искрено не ми е некаков reliable бренд.

Drug problem e shto za modernive vozachi (ne deka na nekoj od starite nemoze da mu se sluci) e moznosta da zaverglas ako e vo brzina pa da skokne kolata napred/nazad i da udris vo nesto pri toa...toa e celata poenta na toj prekinuvasch na kumplungot. ako si vnimatelen nema shto da ti napravi problem.

BLACK HORSE EDNASH I NIKOGASH POVEKE .... ushte pod garancija imashe probieni kelii pa pola skopje go proshetav dodeka go smeniv... prvo bev vo prodavnicata od kaj shto go kupiv vo kisela voda kaj rampa (ne postoi odamna) pa me prakjaa do serviserot nekade vo topansko, pa tipot od tamu koga izmeri me prati so nekakvo livche deka ete probieni se keliite nazad do dukjanot... pa od tamu mi potpishaa reklamacija AMA NEMALE drug da mi smenat .. pa me matkaa 2-3 dena... se na se MNOGU LOSHO iskustvo so black horse akumulatori.

Na poloto imav mislam bosh nekoj star antika, 2 godini go borev so dopolnuvanje i slichno podobro se ponashashe od black horse nov, posle si kupiv excide i so nov akumulator go prodadov poloto. sega na mercedesot imam baner ne e losh... ama ako istera ushte zimovo dobro ke e. kako i da e black horse nikako

Отсутен st08

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 216
Одг: Clutch Switch - Можни проблеми
« Одговори #6 на: 18 Август 2021, 15:04:00 pm »
Најмногу ме интересираше дали би можело да дојде до некаков друг проблем поради тоа што е блокиран овој прекинувач.
Дефинитивно ке го тестирам акумулаторот. Иако е релативно нов, 8 месеци е стар меѓутоа е Black Horse што искрено не ми е некаков reliable бренд.

Drug problem e shto za modernive vozachi (ne deka na nekoj od starite nemoze da mu se sluci) e moznosta da zaverglas ako e vo brzina pa da skokne kolata napred/nazad i da udris vo nesto pri toa...toa e celata poenta na toj prekinuvasch na kumplungot. ako si vnimatelen nema shto da ti napravi problem.

BLACK HORSE EDNASH I NIKOGASH POVEKE .... ushte pod garancija imashe probieni kelii pa pola skopje go proshetav dodeka go smeniv... prvo bev vo prodavnicata od kaj shto go kupiv vo kisela voda kaj rampa (ne postoi odamna) pa me prakjaa do serviserot nekade vo topansko, pa tipot od tamu koga izmeri me prati so nekakvo livche deka ete probieni se keliite nazad do dukjanot... pa od tamu mi potpishaa reklamacija AMA NEMALE drug da mi smenat .. pa me matkaa 2-3 dena... se na se MNOGU LOSHO iskustvo so black horse akumulatori.

Na poloto imav mislam bosh nekoj star antika, 2 godini go borev so dopolnuvanje i slichno podobro se ponashashe od black horse nov, posle si kupiv excide i so nov akumulator go prodadov poloto. sega na mercedesot imam baner ne e losh... ama ako istera ushte zimovo dobro ke e. kako i da e black horse nikako

Ке измерам колку е волтажата и ке пробам и со акумулаторот од Пежото да видам дали ке има некаква разлика. Во глобала користиме Топла акумулатори, искрено не се лоши, а Киата ја купив со овој акумулатор. Штом измерам ке пишам што сум направил. Фала ти на помошта :D

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2217
Одг: Clutch Switch - Можни проблеми
« Одговори #7 на: 23 Август 2021, 10:27:46 am »
Провери четкици и генерално алансер/анлансер/анласер.

Отсутен dbl.dzo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1831
  • Alfa Romeo 147 1.9 JTD
Одг: Clutch Switch - Можни проблеми
« Одговори #8 на: 23 Август 2021, 11:10:56 am »
Анласер  :) или електростартер или Anlasser.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Clutch Switch - Можни проблеми
« Одговори #9 на: 23 Август 2021, 12:54:35 pm »
Не мора да значи дека е направено бајпас, може само да "заглавил". Барем такво нешто му се десило на еден братучед.

Како и да е, не гледам како би било поврзано со подолго верглање (потешко палење).

Кога не е притиснат куплунгот тогаш стартерот треба и менувачот да го врти, не само моторот. Е сеа што значи тоа подолго верглање, може се да биде, од акумулатор до други сензори за температура, воздух, смеса на гориво итн.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Clutch Switch - Можни проблеми
« Одговори #10 на: 23 Август 2021, 22:52:25 pm »
Провери четкици и генерално алансер/анлансер/анласер.
балансер ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.