Автор Тема: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution  (Прочитано 38118 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29604
    • CARclub.mk

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #1 на: 13 Декември 2013, 13:46:41 pm »
Партали.


Можеби најдобрата кола на пазарот во моментов.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #2 на: 13 Декември 2013, 13:48:43 pm »
Ќе употребам збор на авторот, но во спротивен контекст. Предницата е предизајнирана..
Можеби без хромираната лајсна ќе изгледа не толку впечатливо. Внатре многу едноставно што не беше случај со претходниот модел. Позади/профил чиста 10 ка.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16710
  • Keep it 100
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #3 на: 13 Декември 2013, 14:21:18 pm »
Баш такво е и моето мислење за предницата. Се останато е одлично!

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #4 на: 13 Декември 2013, 14:52:48 pm »
Пораснала компакт класа, мондеото мк1 е долго 4480мм. Маздата ми се допаѓа во секој сектор.

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5518
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #5 на: 13 Декември 2013, 15:35:11 pm »
Odlicna bogami,
tuku sto e so motorov na Testiraniot model, 2.0 120 hp?
Pa i so dva izduvi, ali od druga strana 8.8 sekundi i ne e taka loso.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #6 на: 13 Декември 2013, 15:38:44 pm »
^
+
210 Nm, рекорд за атмосферец..

Отсутен sinisa

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1207
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #7 на: 13 Декември 2013, 15:43:03 pm »
А потрошувачката никој не ја спомна.

Убаво количе, јас го гледав седанот, ама ова е многу поубаво.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #8 на: 13 Декември 2013, 15:48:05 pm »
се споредува ли воопшто со леон и ако да што е различно кај колите и која е подобра

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #9 на: 13 Декември 2013, 16:33:59 pm »
Odlicna bogami,
tuku sto e so motorov na Testiraniot model, 2.0 120 hp?
Pa i so dva izduvi, ali od druga strana 8.8 sekundi i ne e taka loso.
Моторот е стварно одличен според мене. Ете ќе каже класниот и негово мислење. Имаш и со 165кс 2.0 ако сакаш. Спие. каков звук вади со дупли издуви позади и 120кс што да ти кажам. Фантастичен основен мотор. 2.0 се бара. Сме подзаборавиле на вакви убави кубици во оваа класа.

Отсутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3060
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #10 на: 13 Декември 2013, 16:34:47 pm »
2.0 и само 120кс?

20500 евра?

Am I missing something?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #11 на: 13 Декември 2013, 16:38:27 pm »
Дали ќе беше подобро според тебе смоле да е 1.4 120кс и 20500евра?

Ова е со опрема инаку ќе е поефтина.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29604
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #12 на: 13 Декември 2013, 16:44:02 pm »
Генерално, Мазда се позиционира во висока средна класа и има амбиции да конкурира на премиум брендовите. Полека но сигурно им успева тоа, а еден дел од тоа се и повисоките цени.

Иначе, има варијанта со 1.5-литарски бензинец и 100 коња со кило компири опрема за 14.900.

@Dende: Ако јас се прашувам, 1.5-литарскиот бензинец би го исфрлил целосно од понуда. Непотребна вришталица е у споредба со овој мотор. Работи тивко и мноооооооооогу рафинирано, а по потреба звучи гласно и спортски. Ете, спореди со Лансерот ако треба - има 10 коња повеќе, а скоро 3 секунди е побрз до стотче.

Едит: Сигурен сум дека огромна улога игра и одлично погодениот мењач.

Отсутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3060
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #13 на: 13 Декември 2013, 16:46:54 pm »
Дали ќе беше подобро според тебе смоле да е 1.4 120кс и 20500евра?

Ова е со опрема инаку ќе е поефтина.

Не, ќе беше подобро да беше 2.0 165кс автоматик 18000 евра

Опремата колку ја крева цената? 5000 евра? (не е наведено освен светлата која дуга опрема ја поседува тестираниот модел - ок се гледа навигација но не пишува колку звучници и какви, дали има саб, хард диск, reverse camera, lane departure warning, heated seats итн).

A и не е автоматик.

Мислам дека е превисока цената, барем за мене. Од друга страна и новата 308ца со 1.6 турбо бензин е околу 20000 евра.

За оваа класа на возила повеќе од 15000 не би дал.

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5518
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #14 на: 13 Декември 2013, 16:50:27 pm »
Mene me cudi sto ima samo 120 konja.

1.8 na Mitsu vadi 147 da go e..m a ovoj 2.0 samo 120, cudno e ne za drugo.
A vo doba kaj sto site furaat TB i konjaza od 140 nagore ovie idat so Atmo i samo 120hp.

20500 evra da dades za atmo so 120konja, nekako ne mi ide, barem jas ne bi.

A toa deka motorot rafinirano raboti i ubavo potegnuva ne se somnevam vo istoto i ne go poreknuvam.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!