Автор Тема: VW 1303  (Прочитано 98214 пати)

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: VW 1303
« Одговори #165 на: 04 Септември 2011, 03:36:09 am »
Нема паре !

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: VW 1303
« Одговори #166 на: 04 Септември 2011, 11:04:40 am »
Спремам некој други работи нема пауза сега за сега ;D

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: VW 1303
« Одговори #167 на: 04 Септември 2011, 11:15:31 am »

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)



И последните мои пари пак за колата ,изгледа овде ќе подзастане проектов до наоѓање на работа. >:(
Што мислам јас дека ке се случи со авие цевки што си ги направил
1. Нема да работи убаво машината на некој обртај ке има проблеми
2. На спјот ке се стопи цевката :) :) :)

Зошто мислиш дека нема да работи идеално , ме интересира обрзложение.

Отсутен D@ni

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 230
  • Citroen GS
Одг: VW 1303
« Одговори #168 на: 04 Септември 2011, 13:45:43 pm »

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)



И последните мои пари пак за колата ,изгледа овде ќе подзастане проектов до наоѓање на работа. >:(
Што мислам јас дека ке се случи со авие цевки што си ги направил
1. Нема да работи убаво машината на некој обртај ке има проблеми
2. На спјот ке се стопи цевката :) :) :)

Зошто мислиш дека нема да работи идеално , ме интересира обрзложение.
Затоа што радиусот на кривините ти е премногу мал ке створи преголем отпор на издувните гасови и особено на местото кај што ти се спојуваат цевките ке се створи толку голема температура со што ке се одварат цевките. Рачунај дека треба да им овозможиш на гасовите што помал отпор во текот на нивното движење а ава кај тебе е ко да си играло некое дете со ЛЕГО коцки

Отсутен D@ni

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 230
  • Citroen GS
Одг: VW 1303
« Одговори #169 на: 04 Септември 2011, 14:04:13 pm »
Брат пари ли се проблем хехе ПАРИ НЕМА хехех инаку знам дека ја знаеш бубава и мене искрено ми праи мн кејф а се надевам и твојата нема да ја вадам од уста хехе


(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Вака треба да изгледа тоа чудо од >220(КС) ;D

а евети убава слика од кај можеш да видиш колкави цефки се користени и од каков материјал (мислам на фи) и како се изработени заоблувањето на цевките колку поголем радиус е користен за разлика од твојот пример (без лутење давам само мислење баш би сакал да ме разубедиш)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: VW 1303
« Одговори #170 на: 04 Септември 2011, 17:33:25 pm »
Најтешкиот дел кај правењето на издув е тоа што треба да се пази од секоја цефка гасовите да патуваат еднаков пат до надвор. :) Затоа и се прават оние заврзлами. Помалиот размер на цефките ќе ја смали силата, но воедно и каснењето на турбото, а ќе ја качи и температурата.
Мора и по некоја критика... :) За арно.

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4905
Одг: VW 1303
« Одговори #171 на: 04 Септември 2011, 18:41:17 pm »
Јас ко што разбрав на мрмут ова му е за проба? Понатаму планира да ги среди ко што треба ова само за почеток онака

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: VW 1303
« Одговори #172 на: 04 Септември 2011, 20:56:16 pm »
Најтешкиот дел кај правењето на издув е тоа што треба да се пази од секоја цефка гасовите да патуваат еднаков пат до надвор. :) Затоа и се прават оние заврзлами. Помалиот размер на цефките ќе ја смали силата, но воедно и каснењето на турбото, а ќе ја качи и температурата.
Мора и по некоја критика... :) За арно.
Се слагам за должината на цевките, но и преголема широчина на истите може да прави проблем .

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: VW 1303
« Одговори #173 на: 04 Септември 2011, 21:35:12 pm »
Mrki, удрил математика... не остава он, на случајност...

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: VW 1303
« Одговори #174 на: 05 Септември 2011, 09:50:01 am »
Затоа што радиусот на кривините ти е премногу мал ке створи преголем отпор на издувните гасови и особено на местото кај што ти се спојуваат цевките ке се створи толку голема температура со што ке се одварат цевките. Рачунај дека треба да им овозможиш на гасовите што помал отпор во текот на нивното движење а ава кај тебе е ко да си играло некое дете со ЛЕГО коцки
Најтешкиот дел кај правењето на издув е тоа што треба да се пази од секоја цефка гасовите да патуваат еднаков пат до надвор. :) Затоа и се прават оние заврзлами. Помалиот размер на цефките ќе ја смали силата, но воедно и каснењето на турбото, а ќе ја качи и температурата.
Мора и по некоја критика... :) За арно.
Се слагам за должината на цевките, но и преголема широчина на истите може да прави проблем .
Јас ко што разбрав на мрмут ова му е за проба? Понатаму планира да ги среди ко што треба ова само за почеток онака
Mrki, удрил математика... не остава он, на случајност...

Се согласувам дека ќе има сопирање но за проба се е добро , овде тредаше и потесни цевки но со предвид на кривини земав пошитоки.
За атмосверец препорачливо е да биде издувната грана поширока од издувниот канал од 1,5-2мм за слободно патување на гасовите а за турбо од 0,8-1,2мм за побрзо стасување на гасовите до турбото да не се јавува големо стиснување во цевка и со тоа турбо дупката се проволжува , збирот на аглите те кривините треба да биде исти и должината на цевките до спојувањето не треба да се разликува многу.


Еве една машина која е многу успешна а кај нас малце се користи



Еве одприлика орјантација за грана



Издув





но ова не важи кај мене ;D :D боксер моторот е по разлижен од другите издувните и усисните канали се енормно широки , некои мороти од 2.0Л со копње на канали не можат да дојдат да површина како што е кај мене стандард.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: VW 1303
« Одговори #175 на: 05 Септември 2011, 12:14:24 pm »
Кај тебе една печурка на вентил е колку три заедно од новиве, повеќевентилски.

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: VW 1303
« Одговори #176 на: 05 Септември 2011, 19:43:01 pm »
Кај тебе една печурка на вентил е колку три заедно од новиве, повеќевентилски.

Па не баш така но тука негде , по прецизно
36мм е усисен вентил а канамот е 30мм
32мм е издувен вентил а каналот е 32мм

На 8v главите за 1300-1600cc се борат со модификации да дојдат до овие канали а кај мене се фабрички на 1300сс или

Волумен на цилиндер 321,14сс со клип 77 и од 69 и површина на клип 4654,265мм

36мм вентил има 1017.36мм2 а лежиштето те сицот внатре на проток е 32мм и има 803,84мм2 каналот 30мм има 706.5мм2

706,5/ 1017.36 =1,694 (~69,4% е помал канлот од вентилот)
706,5/803,84=0,878 ( ~ 100%-87,8%= 12,2% е поголем сицот од каналот)
30/36=0,833 (~16,7% е поволем вентилот од канакот)

И кај издувот иде исто

32мм вентил има 803,84мм2  а лежиштето те сицот внатре на проток е 30мм има 706.5мм2 каналот 32мм вентил има 803,84мм2

Вентил канал е 100%

Каналот е поголем од сицот царади подбро издувување 706,5/803,84=0,878 ( ~ 100%-87,8%= 12,2% е поголем каналот од сицот)

Ако ме разбра некој

А CFM на оваа главе е на усис 154-CFM а на издув е 162 CFM ова е идеално ;D


Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: VW 1303
« Одговори #177 на: 05 Септември 2011, 22:23:24 pm »
Коментарот беше „окативно“, како што рече некој на форумов.. :D

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: VW 1303
« Одговори #178 на: 05 Септември 2011, 22:26:13 pm »
Коментарот беше „окативно“, како што рече некој на форумов.. :D

Затоа напишав "Ако ме разбра некој" :D ;)

По овие работи се избира турбо и карбуратор (дизни за инџекшн)

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: VW 1303
« Одговори #179 на: 07 Септември 2011, 13:36:19 pm »
Мрки те чекаме тука, за твој коментар...

http://www.carclub.mk/index.php/topic,1253.0.html