LPR e најголемото говно за кое сум слушнал во мојов живот кога станува збор за кочиони системи...Никат не би ги вградил, па дури ни на фичо...
Чкрипењето се јавува заради тоа што материјалот од кој се изработени изобилува со метални струготини, и притоа тие метални струготини прават резови на самите дискови...И Брембо дискови да земеш, а да ставиш чкарт плочки ке ти ги јебат дисковите...На времето јас кога имав 101, све тоа лајната од плочки ги бев исфрлил...Никад не сум возел обична плочка...Графитни..Нормално за 101 плочки и дискови комплет коштаа 1000 денара, а јас за мој кеиф ги плакјав 3000...И никад не ми се десило да ми цвилне...Милина...
Феродо е фирмиште кое ни од далеку не можеш да го споредуваш со ЛПР. Барем моето мислење е такво.А искрено на кочница не се штеди...
+ друга работа...Квалитетен диск НЕ МОЖЕ ДА СЕ ДЕФОРМИРА ИЛИ ИСКРИВИ, а и не смее, ниту во први 400 ниту пак после 4000 км и да влезеш и у вир и кај сакаш...Јебем му матер, ниеден фабрички диск не се искривил...Секогаш се криват и деформираат овие лајнава од дискови...Фабрички се криви, да, но после мин 50к километри...
Плочка може да изгори само ретардиран идиот кој се спушта од стража или плетвар и држи цело време кочница, при тоа разлмислувајки дека можеби ке заштеди 300 грама бензин или 28 денари, а притоа не рачуна дека коа ке ги запали плочките а и дисковите може да го изгуби животот...Глупаци...
И дечки ова не е кревет па да си легнеш...
Ај да го речеме легнувањето е во првите 5 километри највеќе...После тоа се треба да фнкционира како под конец ако е се во ред, ако е се квалитет и сработено 100%. Толку од мене