ова вака само во брзина кога е може да се види... значи две можни работи:
1-зглоб
2-полуосовина на запци отидена.
бидејки се работи за пунто, поише типувам на зглоб. слаби им се зглобовите... исто како на заставите...
сега веке на мајсторот ке му е полесно да види што е... на канал ја палиш и пак истово го прави мајсторот со тоа што он ке знае кај да гледа за да ти каже дали е зглоб или полуосовина...
горе доле, можам да кажам дека од полишите зла, ти се потрефило “поевтиното“...
инаку на симо веќе 3-ти пат му се испушта да каѓе дека нанекого му отишол диференцијал... еден на милион е диференцијал да скриши... ташачка среќа имал он баш кај него да се деси, па како вика поговорката, кој ке се изгори на врело млеко, после и на јогуртот дува пред да го пие...
во гаража кај нас до сега само на 2 возила се мењавало мењач со дефект “не оди колата воопшто“ а зглобови и полуосовини не ја знам ни сам бројката... мењачи сме мењавале стотици, ама од разни други причини, а од дефектот “џапнав, крцна и не иде колата“ вкупно 2...
инаку, ова е брз сервис... зборам, дека со делот во раце за максимум 1-1,5 саат се мења и тоа онака натенаане...