Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Вкупно гласови: 41
Ферари во тотален колапс: Го отпуштија Лука МармориниСамо еден ден откако шефот на Ферари Марко Матијачи најави дека ќе има промени, Ферари денеска го отпушти Лука Марморини, иако Ферари нема да покажува со прст кон поединци како што нагласи и самиот Матијачи, сепак Ферари ќе се реконструира, а Марморини ја плати сметката за неуспехот на овогодинешниот болид на италијанската екипа.Мароморини помеѓу останатото направи некои големи грешки приликум дизајнирањето на моторот, посебно околу издувниот систем. Марморини е во Ферари уште од 1990 година, таму се задржа се до 1999 година. Подоцна преминува во тимот на Тојота каде што беше во улога на технички директор.Во 2009 година тој ја напушта Тојота и се враќа во старото јато на Ферари на местото на на французот Гилес Симон.Интересно е тоа што по трката во Силверстоун започнаа шпекилациите дека во Ферари ќе има откази, и еве тоа се покажува како точно. Во релативно краток период Стефано Доменикали ја напушти италијанската екипа, по него дојде Марко Матијачи и од тогаш наваму започнаа во Ферари да се поврзуваат со ангажман на Адријан Њуи, и дека Ферари подготвува терен за враќање на стариот ф1 магнат Рос Браун, но до тоа не дојде.Њуи остана во Ред Бул, Браун замина во пензија. Сега е отпуштен Марморини, и неговата позиција би требало да биде пополнета со Лоренцо Саси, додека следен за кој што се типува дека би можел да добие отказ во Ферари е Пет Фрај.
Не само за формула, туку и за други вести. Нашето новинарство е сведено на „глуп сензационален наслов и лошо преведена вест“.
37 Sebastian Vettel Guillaume Rocquelin Vettel came out of the pits ahead of Alonso on lap 34 but was passed by the driver, who defended vigorously when Vettel attacked him back.He can’t do that! I would’ve crashed into him!37 Guillaume Rocquelin Sebastian Vettel Understood. You’ve got plenty of laps. Let’s do it again.38 Fernando Alonso Andrea Stella Alonso complains in Eng-talian.Track limits a tutti, eh? (Track limits for all, eh?)39 Fernando Alonso Andrea Stella Track limits (unclear)!39 Andrea Stella Fernando Alonso Understood. Track limits for everyone and the car behind (Vettel) included.42 Sebastian Vettel Guillaume Rocquelin …and another one. So track limits, Alonso. Went wide again.42 Guillaume Rocquelin Sebastian Vettel Understood. You need to use the charge. Either charge ten or use overtake. One or the other.43 Sebastian Vettel Guillaume Rocquelin Appears to be in reference to the pair going side-by-side into Copse on lap 42.He didn’t leave a space! I could’ve easily given him a puncture!43 Guillaume Rocquelin Sebastian Vettel Understood. Stay patient. You’re clearly quicker.44 Andrea Stella Fernando Alonso And we are reporting track limits to the race direction.45 Guillaume Rocquelin Sebastian Vettel And another one.45 Sebastian Vettel Guillaume Rocquelin Understood46 Guillaume Rocquelin Sebastian Vettel And another one…48 Sebastian Vettel Guillaume Rocquelin Vettel finally passed Alonso after another close encounter between the pair at Brooklands, which appears to be what he is referring to here.He did the same thing again! He can’t do that! If I don’t move out of the way, he’s launching me off the track!48 Guillaume Rocquelin Sebastian Vettel Good job. OK Sebastian, five laps to go. Button ahead, 39.0.49 Fernando Alonso Andrea Stella While Vettel was complaining about Alonso, Alonso was complaining about Vettel.He takes the DRS thanks to the track limits at the last corner! He take the DRS out of turn five (Aintree) and out of turn nine (Copse)! Either way! What more I need to do?49 Andrea Stella Fernando Alonso That is clear. That is clear.49 Fernando Alonso Andrea Stella Yes and he got the position immediately! Immediately! If not five seconds at the end of the race… (edited)49 Fernando Alonso Andrea Stella Some of these messages may not be in chronological order as they were edited differntly on different channels.I need to get back the position immeditately.