Гласање

Оваа сезона е:

Најинтересна во последниве 10 години
8 (19.5%)
Најдосадна во последниве 10 години
19 (46.3%)
Исто е интересна како и другите сезони
14 (34.1%)

Вкупно гласови: 41

Автор Тема: Formula 1 - Season 2014  (Прочитано 299203 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34294
  • Таков е животот... јебига
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #90 на: 09 Декември 2013, 13:16:10 pm »
Али слабо гинат луѓе на стаза. Е*ати спортот ;D

Требаше на Маса и Кубица да им свирнат по еден куршум и да кажат дека цркнале на стаза.... да биде спортот поинтересен. Ек’лстоун подзаспал изгледа.

Отсутен Dekio7

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2601
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #91 на: 09 Декември 2013, 15:49:01 pm »
Да да да...  Зааатоа Ферари немаат титула по новите правила. А они кутрите цело време стартуваа од пол позиција претходниве 5 години, ама што вреди тоа, кога тој позади тебе има 20км/ч плус на правците.

Упорно ги мешаш Ферари, а стварно незнам зошто? Не е само Ферари во Ф1, тука се и Мекларен, Мерцедес, Лотус итн. Кога имало силен дуел за прво место?
Ама сега пак ќе ми речиш, Ферари вакви Ферари такви и то е цел муабет.
20км/ч го прават престигнувањето лесно, но неинтересно.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #92 на: 09 Декември 2013, 15:59:52 pm »
И ти упорно тврдиш дека не се интересни последниве неколку години. Гледам дека нема фајде да те убедам во спротивното, па барем ќе те зафркавам за успесите на Ферари со тазе муниција ;D. Се надевам не се љутиш.

Отсутен Dekio7

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2601
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #93 на: 09 Декември 2013, 17:38:33 pm »
Јас ич не се лутам, само секој втор збор ви е Ферари ова-она.
Од 2009 имаме вештачка Ф1.
Да не биди само Ферари, еве 2005, Рено и Мекларен се бореа за титулата, трките беа многу поинтересни, поготово во вториот дел кога Мекларенот го бркаше Реното, на какви ризици одеше Раиконен. Нема такво нешто сега.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #94 на: 09 Декември 2013, 19:04:30 pm »

Отсутен Dekio7

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2601
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #95 на: 10 Декември 2013, 00:01:32 am »
http://f1-serbia.com/najnovije/poslednja-trka-donosi-duplo-bodova

Кој дебилизам, уште еднаш на дело!

Отсутен Pal Zileri

  • Сијка Пиштолова
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2464
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #96 на: 10 Декември 2013, 05:20:09 am »
Никој не вели дека има помалку претекнувања, туку види на каков начин се тие претекнувања. Дај ми 3 трки од 2009 наваму каде првиот и вториот во генерален пласман се борат во трка и вршат меѓусебно престигнување?
Ниту една трка не е решена во тежок дуел. 20 км/ч добива плус тој шо е назад, самиот ум вели дека тука нема борба.
Знаеш дека одма ги бришат клиповите на youtube ама еве еден дуел на кој ми текна и кој беше доста спектакуларен за мене.Турција 2010 Хамилтон - Батон. Дуелот траеше цел круг може да се каже,а ова е само финишот.

www.domitalia.mk

Замисли како би ни изгледале колите по форумов да имавме нормални 5000еур месечна плата by Deni

Отсутен Dekio7

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2601
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #97 на: 10 Декември 2013, 10:37:04 am »
Одличен дуел, 2010 немаше ДРС, очигледно е поинтересно, ама не е малце само 1 дуел на патеката? Да не барам по другите трки можи и да немало друг дуел. Плус Хамилтон и Батон 5-6 во генералниот пласман.
Се шо кажвам е точно, само неможите да се сложите оти сум фан на Ферари, ништо друго. Се дури губи Ферари за вас е поинтересно, макар се возело и со точак!

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #98 на: 10 Декември 2013, 11:11:26 am »
Јас се слагам, дека претеруваат со должината на DRS зоните. Не се сложувам со ефектот на истите. Многу често, DRS зоната не е место за претекнување туку само ги доближува возачите, кои понатака во кругот може да изведат напад, или нападот кој го почнале во DRS зоната ќе го продолжат низ следните неколку свиоци.

Еве пример како горниот, клубска битка од истиот тим, само 3 години подоцна.

Отсутен Dekio7

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2601
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #99 на: 10 Декември 2013, 11:55:44 am »
Малце се вакви дуели, поготово шо овие се дуели на возачи на околу 10 место. Се бара ваков дуел на 1-2, 2-3 позиција. Премалце.
За се ова придонесуваат и новоизградените патеки, фала богу некои се исфрлаат полека, е сега незнам новите шо влегуваат какви се. Сингапур, Кореа, Индија, Валенсија, Абу Даби, па и Америка се многу безвезни стази. Среќа се враќа А1 Ринг, Франција и Сан Марино мора да ги вратат, колку толку ќе придонесат за подобри трки, отколку во Сингапур на пример.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #100 на: 10 Декември 2013, 13:28:09 pm »

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #101 на: 10 Декември 2013, 13:40:04 pm »

Отсутен Dekio7

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2601
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #102 на: 10 Декември 2013, 14:56:14 pm »
Незнам по кој основ последната трка е нешто поќе од првата да речиме.
Се гледа дека незнат шо понатаму, сега само ќе се серат!

Инаку

;D

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #103 на: 10 Декември 2013, 15:55:46 pm »
Од 2009 имаме вештачка Ф1.

До 2009 имавме, претпоставувам, природна Ф1?

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11063
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Formula 1 - Season 2014
« Одговори #104 на: 10 Декември 2013, 15:55:56 pm »
Цитат
F1 rushed out a suite of changes to its rules last night, triggering an online response from its global fanbase that ran something like: “#F1. WTF?”

Not so much at the news that, from next year, drivers will be able to wear the same numbers throughout their F1 career, like MotoGP and David Beckham. But to the news that the final round of next year’s championship in Abu Dhabi will score drivers double points. Double points.

The reaction to this has been universally negative, just as it was to Bernie’s last great idea to spice things up — a system of gold medals for race wins. Unlike the medals, it looks like this one is here to stay, so we’ll just have to make the best of it. And there is an upside, believe it or not.

Historically (and according to F1rejects.com) the double-points-last-race system would have meant two of the greatest drivers never to win a title would have instead won three; Gilles Villeneuve in 1979 and Stirling Moss in 1956 and 1958.

Now, it might be argued that Villeneuve’s Ferrari teammate Jody Scheckter only won with the good grace of Villeneuve following team orders in 1979, but that’s not so with the showdown in Vegas that ended the 1991 series (which would have gone to Alan Jones and not Nelson Piquet under the double points rule).

Alain Prost, meanwhile, would have overcome Niki Lauda’s tiny half-a-point margin in 1984, Kimi Raikkonen would have taken the title from Michael Schumacher in 2003, Felipe Massa from Lewis Hamilton in 2008 and Fernando Alonso from Sebastian Vettel in 2012.

The latter is presumably what Bernie had in mind when he came up with this terrible idea, but doesn’t the fact so many of the championships listed above were settled at the last round undermine the reasoning behind the scheme?

Whatever. We hate it. And we hate the idea that the race will be held at the visually striking but sterile anti-racing circuit around the docks at Abu Dhabi instead of Brazil’s brilliant Interlagos track. We’ll pass your letters and e-mails on to Bernie.

Rather more fun, however, is the news that bids are now open for numbers 2-99 for all drivers competing in next year’s world championship. The number one is only available to the reigning champion, but Vettel doesn’t have to run it next year if he doesn’t want to. What with the finger thing and everything, he does rather own it right now.

Fernando Alonso (as the runner up this year) has second dibs. We’re hoping Alo’ will go for ‘27’, the number raced by Gilles Villeneuve at Ferrari, Alan Jones at Williams and Ayrton Senna at McLaren.

It’s F1’s most heroic number; if Alonso doesn’t bag 27, maybe Lewis Hamilton will. With Mark Webber not around, Ham gets next dibs and if he doesn’t go for ‘27’ maybe he’ll go for ‘22’, the number his McLaren was wearing when he won his title in 2008. Then again, ‘99’ might work. As in “I’ve got 99 problems but…”

Kimi Raikkonen (next in line) might want to express his love of ice cream via a tribute to the iconic seaside treat an order himself a ‘99’. Then again a James Hunt ‘24’ (from his first two seasons in F1 with Hesketh) would go well with that tribute helmet.

Nico Rosberg will surely take his father Keke’s ‘6’. Then again, Romain Grosjean – who wore a Francois Cevert tribute helmet at the US Grand Prix this year (Cevert was killed at the US race 40 years ago) – might also have designs on that number six. If Nico does bag it, then maybe RoGros can take ‘26’ instead. As any hardcore F1 fan knows, ‘26’ was the Ligier team’s number, F1’s most French team ever.

Felipe Massa, Jenson Button and Nico Hulkenberg are up next. How about Emerson Fittipaldi’s ‘8’ for Massa? And anything but a ‘Red Five’ for Button, please; apart from the same colour passport, Jenson is really nothing like Nigel Mansell. For Nico Hulkberg, having missed out on McLaren and Ferrari drives in the last two years and back in a Force India, surely only a ‘13’ will do.

Red Bull are insisting Daniel Ricciardo have a ‘21’ painted on his car, just so he doesn’t forget his job is not to beat Sebastian Vettel. Max Chilton’s dad meanwhile will buy him any number he wants.

http://sundayafternoonclub.blogs.topgear.com/2013/12/10/f1-double-points-for-final-race-of-season/