Автор Тема: Понови vs постари возила  (Прочитано 5070 пати)

Отсутен Maks

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 253
    • RACE CHIP
Одг: Понови vs постари возила
« Одговори #15 на: 19 Ноември 2013, 17:12:39 pm »
novite koli se po krsh od starite u sekoj pogled,deka se posofisticirani,pomalku trosat imaat poveke opcii ... DA ama deka se pokvalitetni i deka se posigurni NE.

kojsaka da me razubedi dzabe mu e NEMOZE. imam i novi i stari vozila od koi ednata e od 1978 i raboti kako Saat.

prednica nemam nikogas smeneto i na tehnicki mi vikaat deka e postegnata od koli izlezeni od salin,na mercedesot smeneta e prednica pred 5000 km I TROPA.
Штета што не сум се родил 30 години порано.
Сакам коли од железо не од пластика,пластични имав пред пубертет.  

FrontWD Sucks!!!

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Понови vs постари возила
« Одговори #16 на: 19 Ноември 2013, 17:19:08 pm »
novite koli se po krsh od starite u sekoj pogled,deka se posofisticirani,pomalku trosat imaat poveke opcii ... DA ama deka se pokvalitetni i deka se posigurni NE.

kojsaka da me razubedi dzabe mu e NEMOZE. imam i novi i stari vozila od koi ednata e od 1978 i raboti kako Saat.

prednica nemam nikogas smeneto i na tehnicki mi vikaat deka e postegnata od koli izlezeni od salin,na mercedesot smeneta e prednica pred 5000 km I TROPA.

Normalno ke tropa. Za da bide kako od fabrika treba da odis vo ovlasten servis i da si vgradis originalni delovi. Togas ke bide ko nova.
Postarite koli se dimenzionirani bez optimizacii i aproksimacii. So voveduvanje na CAD se se promeni i se zgolemi iskoristlivosta t.e. so ista kolicina materijal se izrabotuvaat povekje delovi.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Понови vs постари возила
« Одговори #17 на: 19 Ноември 2013, 17:39:30 pm »
@filomkd a be pezetka i 1300 imaat ist motor. Kaj Fiat toj motor tera preku 150000-200000Km bez da ispusti zvuk a vo PZ umira na 50000Km. Kvalitet na istocna industrija t.e. polska. Nisto od Polska, Ceska i ostali ne e kvalitetno osven zeni za edna vecer t.e. kurvi.

Шо ти е искуство со жени... ;D

Отсутен Borce-Fiat

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 920
  • Virus-Alfa
Одг: Понови vs постари возила
« Одговори #18 на: 19 Ноември 2013, 17:42:30 pm »
novite koli se po krsh od starite u sekoj pogled,deka se posofisticirani,pomalku trosat imaat poveke opcii ... DA ama deka se pokvalitetni i deka se posigurni NE.

kojsaka da me razubedi dzabe mu e NEMOZE. imam i novi i stari vozila od koi ednata e od 1978 i raboti kako Saat.

prednica nemam nikogas smeneto i na tehnicki mi vikaat deka e postegnata od koli izlezeni od salin,na mercedesot smeneta e prednica pred 5000 km I TROPA.

Е ова е врв старите коле се посигурни од новите...браво.Ама и јас незнам зошто уопште пишам да објаснувам дека не е така кога цела автомобилска индустрија вели дека е така.
LA MACCHINA DELLA EMOZIONI

Отсутен Maks

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 253
    • RACE CHIP
Одг: Понови vs постари возила
« Одговори #19 на: 20 Ноември 2013, 11:25:24 am »
novite koli se po krsh od starite u sekoj pogled,deka se posofisticirani,pomalku trosat imaat poveke opcii ... DA ama deka se pokvalitetni i deka se posigurni NE.

kojsaka da me razubedi dzabe mu e NEMOZE. imam i novi i stari vozila od koi ednata e od 1978 i raboti kako Saat.

prednica nemam nikogas smeneto i na tehnicki mi vikaat deka e postegnata od koli izlezeni od salin,na mercedesot smeneta e prednica pred 5000 km I TROPA.

Е ова е врв старите коле се посигурни од новите...браво.Ама и јас незнам зошто уопште пишам да објаснувам дека не е така кога цела автомобилска индустрија вели дека е така.

bas kako sto kazav,starite koli se napraveni da traat 30+ a novite dodeka se u garancija.

Ziveeme u potrosuvacko opstestvo i normalno e toa da mora da smenis kola za 5-6 godini. e sea kaj nas so gi vozime po 20 godini i uste ni e nova zatoa so sme klosari toa e drugo.

znaci jas ne ti sporeduvam kola stara 30 g i nova, treba da sporedis stara kola koga bila proizvedena so tie sto se proizveduvaat sega.

novive se 70% plastika. a toa so kazuva avtomobilskata industrija toa e normalno,so ke kaze novive ne gi biva kupete stari :)

u trkava koj da naprai poeftin,polesen,pomalku so trosi strada normalno kvalitetot.

cest na isklucoci normalno. iako retki.
Штета што не сум се родил 30 години порано.
Сакам коли од железо не од пластика,пластични имав пред пубертет.  

FrontWD Sucks!!!

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Понови vs постари возила
« Одговори #20 на: 20 Ноември 2013, 11:40:17 am »
друже.. мешаш термини... по сигурно возило и по издржливо возило се ептен различни термини...

ако возилото трае без дефект 30 години не значи дека е тоа по сигурно... ептен не си во право...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55048
  • Махер
Одг: Понови vs постари возила
« Одговори #21 на: 20 Ноември 2013, 11:43:56 am »
Јас никогаш не би се возел во кола со испод 3-4 ѕвездички. (бев приморан последниве 2 години и тоа ужасно искуство никогаш не би сакал да го повторам) Освен за теренец некој надвор од пат што се користи. И никако да нема АБС колата.


Иди разбери ме.

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2837
  • Слобода или смрт
Одг: Понови vs постари возила
« Одговори #22 на: 20 Ноември 2013, 12:20:05 pm »
Еееј се читаш ли што збориш.Кој мотор без електроника ќе трае повеке одколку со електроника.Па со помош на електрониката денешните мотори терат 200.000+км без проблем.Знаеш ли ти некоја кола на платинка и карбураторче што може да помине 200.000 без проблем.

А кој е тој проблем ? Промена на платината на одреден број на км која кошта 5-10 евра ? Промена на кондензаторот кој исто така е во тој ценовен ранг ? Кој проблем кажи, не разбирам. Ке зариба моторот ако нема електроника ? Дај објасни подетално како електрониката го продолжува животот на еден мотор.
Како мерцедес 123-ките тераа милион без проблеми и ред други. Како опелот на фаланга и после 45 години сеуште пали и е во возна состојба ?
45 години.

Кој мотор без електоника може да помине 200.000 без да се отвара ( посебно бензинец,дизел можеби).Колку има поминато на фаланга опелот?Знаеш што ќе се случи ако некоја кола што е направена по стар шаблон се запне секој ден да се возе на отворено и годишно да треба да мине 50.000км...јас знам се ке те остава на патот.Бензински мотор без електоника = нонстоп изместување на палењето,нонстоп штелување карбуратори,управување саух...со електрониката овие работи се заборавени ( ECU ).И како што кажав и претходно без електроника ќе троши како ферари а ќе оди како југо.

Edit : Да не зборам па за стабилноста со помош на електрониката (ABS,SRS,ARS...)

Мојот мотор на кадетот помина точно 307 000 без отварање. И дефектот беше исклучиво по моја вина да го возеше само татко ми сигурно ќе истераше уште 100 000. Впрочем моторот пред да го јас заебам дури подобро работеше отколку што работи сега откако го средивме и сменивме се.

Отсутен Borce-Fiat

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 920
  • Virus-Alfa
Одг: Понови vs постари возила
« Одговори #23 на: 20 Ноември 2013, 12:48:09 pm »
Јас никогаш не би се возел во кола со испод 3-4 ѕвездички. (бев приморан последниве 2 години и тоа ужасно искуство никогаш не би сакал да го повторам) Освен за теренец некој надвор од пат што се користи. И никако да нема АБС колата.


Иди разбери ме.

Ете тоа го зборам и јас...никогаш не би купил кола со слаб (помалку од 3 звезди..поради искуство) краш тест и у никој случај без абс и клима уред
LA MACCHINA DELLA EMOZIONI

Отсутен Мартин_91

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 451
Одг: Понови vs постари возила
« Одговори #24 на: 20 Ноември 2013, 13:03:05 pm »
Така е бугар, затоа и цените на новите возила само постојано растат.
Да земат компанииве да направат ново возило по стара шема, односно карбураторче, платинче, обична бобина, 1000000000 пати подобро ке функционира него со новиве електроники.

Еееј се читаш ли што збориш.Кој мотор без електроника ќе трае повеке одколку со електроника.Па со помош на електрониката денешните мотори терат 200.000+км без проблем.Знаеш ли ти некоја кола на платинка и карбураторче што може да помине 200.000 без проблем.Благодарение на електроника денешните мотори се многу потихи,помалку трошат,и со многу поголем век.А паралелно на тоа со послаби перформанси но не заради електрониката него поради еуро нормите.

Edit : Благодарение на електрониката можеме многу лесно од моторот да извадиме + некој коњ.
Застава 128 ја продадовме во 2000та со 208.000км. Моторот не беше отворен, а си работеше најнормално. Ама колата ја имаше купено дедо ми нова и сите тие години беше одржувана домаќински(домаќински е мал збор). И колата што ја возев првата година откако положив, Opel Commodore C 2.5, од 2001ва откако знам за неа па до 2012 додека беше кај мене којзнае колку помина и не и беше отворен моторот. Во последно време не го биваше ама само зошто брат ми го возел без доволно уље и не се даваше, бев сигурен дека ќе ме однесе било каде во секое време. А за ABS и останати ствари џабе ќе збориме дали се корисни или не, се наоѓаат во многу важни моменти.

Отсутен Боби Л.

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1273
  • I live my life a quarter mile at a time...
Одг: Понови vs постари возила
« Одговори #25 на: 20 Ноември 2013, 13:05:43 pm »
Не си можат новите коли со старите :)
https://www.youtube.com/watch?v=-Lc9QZqITc4
Брзината не е опасна,туку будалата шo седи зад воланот :)

Отсутен Maks

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 253
    • RACE CHIP
Одг: Понови vs постари возила
« Одговори #26 на: 20 Ноември 2013, 13:17:31 pm »
друже.. мешаш термини... по сигурно возило и по издржливо возило се ептен различни термини...

ако возилото трае без дефект 30 години не значи дека е тоа по сигурно... ептен не си во право...

jas uopste ne zboram za posigurno i ponesigurno,zboram opsto za kvalitetot  i durabilitet na delovi.
Штета што не сум се родил 30 години порано.
Сакам коли од железо не од пластика,пластични имав пред пубертет.  

FrontWD Sucks!!!

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Понови vs постари возила
« Одговори #27 на: 20 Ноември 2013, 15:02:59 pm »
Jas bi dodal na toa i remontno sposobnost na rezervnite delovi.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Одг: Понови vs постари возила
« Одговори #28 на: 20 Ноември 2013, 15:25:39 pm »
jas uopste ne zboram za posigurno i ponesigurno,zboram opsto za kvalitetot  i durabilitet na delovi.

novite koli se po krsh od starite u sekoj pogled,deka se posofisticirani,pomalku trosat imaat poveke opcii ... DA ama deka se pokvalitetni i deka se posigurni NE.

kojsaka da me razubedi dzabe mu e NEMOZE. imam i novi i stari vozila od koi ednata e od 1978 i raboti kako Saat.

prednica nemam nikogas smeneto i na tehnicki mi vikaat deka e postegnata od koli izlezeni od salin,na mercedesot smeneta e prednica pred 5000 km I TROPA.

Тука збориш за сигурност и безбедност. А дека постариве коли се побезбедни од поновите, ќе се прашаме.

Што се однесува до квалитетот, и во авто-индустријата се следи трендот на конзумеризам, како и во секоја друга индустрија. Производите не се прават за да траат 100 години, туку за 5 години да купиш нови.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Maks

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 253
    • RACE CHIP
Одг: Понови vs постари возила
« Одговори #29 на: 20 Ноември 2013, 15:35:12 pm »
jas uopste ne zboram za posigurno i ponesigurno,zboram opsto za kvalitetot  i durabilitet na delovi.

novite koli se po krsh od starite u sekoj pogled,deka se posofisticirani,pomalku trosat imaat poveke opcii ... DA ama deka se pokvalitetni i deka se posigurni NE.

kojsaka da me razubedi dzabe mu e NEMOZE. imam i novi i stari vozila od koi ednata e od 1978 i raboti kako Saat.

prednica nemam nikogas smeneto i na tehnicki mi vikaat deka e postegnata od koli izlezeni od salin,na mercedesot smeneta e prednica pred 5000 km I TROPA.

Тука збориш за сигурност и безбедност. А дека постариве коли се побезбедни од поновите, ќе се прашаме.

Што се однесува до квалитетот, и во авто-индустријата се следи трендот на конзумеризам, како и во секоја друга индустрија. Производите не се прават за да траат 100 години, туку за 5 години да купиш нови.

bezbednost nikade nemam spomnato,kazuvam za sigurnost deka ke stignes kaj si trgnal,makar i na 2 klipa.

na novive koli sijalicka ako ne raboti javuva Chek engine,moze i da ne zapali :)

inaku STO i da se desi defekt na postara kola proagjas so maksimum 200 eur, pa i motor da smenis. sto ne e slucaj so novive.


e sega da ne se razbereme pogresno , nemam nisto protiv nova kola. samo sporeduvam deka se mnogu po problematicni ako se javi defekt.
 i pogolemi se sansite da se javi defekt i deka potesko se otstranuva ( ili poskapo ).

Штета што не сум се родил 30 години порано.
Сакам коли од железо не од пластика,пластични имав пред пубертет.  

FrontWD Sucks!!!