Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
106- ката бар сега- засега ќе си биде фабрика. Стајлинг како од сликата погоре апсолутно не доаѓа во обзир. Она кое што повеќето од овде знаат е дека доколку се прават некакви каросериски преправки тоа ќе биде во стил на 106 maxi...http://www.pro-fence.co.uk/jam-motorsport/maxi-project/picture-1.jpghttp://www.rally-media.co.uk/images/106maxi-231009-1.jpghttp://imageshack.us/photo/my-images/441/dscf2521resizegn5.jpg/sr=1http://i32.tinypic.com/qrx9hk.jpg
Поарно да не пишува,партал ти ја прави алфата kidding
S16, може да ги пишеш моменталните перформанси ?
Оган брзо е !
Цитат: JoveVW на 03 Јуни 2011, 19:52:13 pmПоарно да не пишува,партал ти ја прави алфата kiddingЦитат: Cuore Sportivo на 03 Јуни 2011, 16:04:10 pmS16, може да ги пишеш моменталните перформанси ?Мерењата кои ги имам направено во Грција се следниве:91 kw ( 124 hp ) на 6680 вртежи во минута, 161 nm на 5330 вртежи во минута, тежина- 946 kg ( комплет со седишта, резервна гума ), максимална брзина 218 км/х, забрзување од 0 до 100 помеѓу 7.4 и 8.0 секунди ( средната вредност беше 7.84 секунди ).
Ептен ме бендиса 106-ката мене.
Да да, си оди фино 106- ката без проблем. Кога одам над 160-170 на автопат имам осет како да ринам со г'зот на асфалт ...инаку со новиве Dunlop што ги ставив пред месец дена феноменално се понаша и низ кривини и на автопат.Cuore Sportivo: Иначе за атар на Јове баш би сакал да се пуштам со S16. Ама не у колите, случајно да не изгубам па да ми го земеш