Автор Тема: Најекономичен бензинец и најевтин дизел  (Прочитано 32652 пати)

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #60 на: 25 Јануари 2011, 10:28:02 am »
А да се вратевме на темата или ако е веќе исцрпена да ја затвориме?

Pa tvoja e temata ...Ako mislis deka e iscrpena kazi tvoj zaklucok i zatvaraj ja...

Го спомнав тоа бидејќи темата некако почна да оди во друга насока
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20625
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #61 на: 25 Јануари 2011, 12:12:51 pm »
А да се вратевме на темата или ако е веќе исцрпена да ја затвориме?

Pa tvoja e temata ...Ako mislis deka e iscrpena kazi tvoj zaklucok i zatvaraj ja...

Го спомнав тоа бидејќи темата некако почна да оди во друга насока

А сега? Ја вративме колку-толку на колосек или? Озбилно, ако не ти праи мерак, или ако имаш дојам дека ептен забегале људи (што е многу честа појава на форумов, а понекад и ја сум крив за тоа ;D), затвори ја, нема ништо лошо у тоа :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #62 на: 25 Јануари 2011, 12:15:27 pm »
Abe luge, nikoj na zapad ne zatvara tema, nema potreba za toa. Ako saka proff, toa e druga rabota.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #63 на: 26 Јануари 2011, 21:16:41 pm »
Не бе не ми е целта да ја затворам. Тоа беше само реакција на дуелите во кои влегоа некои членови и почнаа да се надмудруваат, a целта ми беше да отворам тема која ќе помогни некому околу изборот на нов автомобил и разбивње на дилемата бензинец или дизел...
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен Deki

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 23
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #64 на: 28 Јануари 2011, 10:24:44 am »
Убава цел си имал, се е до километрите, ако поминуваш до 15000 км бензин, над 15000км дизел до компакт класата, нагоре повеќе се исплаќа по мое мислење дизел, е сега ако имаш доволно пари во старт плус 2000-3000 евра со овие цени најдобро би ти било да си земеш дизел, сите се со турбо, имаат подобри меѓузабрзувања односно подобри се за претекнување, ама кај нас знаеш како е ако имаш 10000 евра за корса бензин, и ако треба да додадиш уште 2000 за дизел тогаш ќе си речиш подобро да земам форд фокус, астра, лансер бензин отколку корса дизел, меѓу кои сум и јас, а за настаро кое е во подобра состојба, дизел на старо ти е многу поопасна работа од бензин, турбо, бош пумпа, а со квалитетот на нашите горива можиш да замислиш.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #65 на: 28 Јануари 2011, 10:34:25 am »
Oti taka velite, do 15 pod 15. Prosta matematika, ako mi trosi kolata 5.5 dizel i vo mesecov davam 3500 denari za nafta, ako imam benzinec koj mi trosi 8.5-9 vo prosek ke treba za istata kilometraza da platam 7000 denari za benzin. Razlikata e kolku pari od platata izdvojuvas za benzin.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34064
  • Таков е животот... јебига
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #66 на: 28 Јануари 2011, 10:41:41 am »
Да речеме дека разликата е 30 евра месечно за бензин наспроти дизел така? Корсата бензин е 10.000 а дизелот е 12.000 така? Разликата е 2000. 2000 евра подели со 30 евра добиваш 66,6 месеци. Подели со 12 добиваш 5,55 години.

Значи дури после 5,5 години корсата дизел ќе се изедначи во исплатливост со корсата бензинец. Пред истекот на петте години бензинецот ти е поекономична варијанта. Проста математика. После 5 години возилото можне е и да го немаш а може и дизелот да стане поскап од бензинот а можно е и да се префрлиш на плин па таа граниац од 5 години да стане 10 години. Значи ништо не е сигурнои и затоа дизелот не може да го замени бензинот.

Нормално тука има многу варијабли што можат да се сменат и така натаму па цифриве да варираат а секако и заклучоците.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #67 на: 28 Јануари 2011, 10:45:55 am »
A faktorot uzivanje vo vozenjeto? Corsata 1.0 e mrtvo magare, 1.3 cdti e i toa kako zabavno masince. Pa neli se plaka zadovolstvoto vo vozenjeto? Neli za pojaka masina doplakas, 1,2, 3 iljadi evra poveke, ete taka svati go. I

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34064
  • Таков е животот... јебига
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #68 на: 28 Јануари 2011, 11:00:51 am »
Ме насмеа. Тоа што го велиш функционира само кај оние со подлабок џеб. На пример мене ми е многу битно задоволството во возењето но сепак земав Спарк со 800кубика со фул опрема за 7000.


Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #69 на: 28 Јануари 2011, 11:03:28 am »
E taka e, posiromasnite sekogas go kupuvaat najevtinoto.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zOkO

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 76
  • брм брм
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #70 на: 28 Јануари 2011, 11:46:01 am »
За 2000 кубика класа (пасат и остало) со 10.000-12.500км/годишно груба математика вика 600 евра ќар на гориво. Е сеа појма неам колку е разлика на сервис кај дизел и бензинец ама не ми се верува да е поише од 50 евра разлика.
I don't discriminate, I hate

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54948
  • Махер
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #71 на: 28 Јануари 2011, 12:22:45 pm »
Да речеме дека разликата е 30 евра месечно за бензин наспроти дизел така? Корсата бензин е 10.000 а дизелот е 12.000 така? Разликата е 2000. 2000 евра подели со 30 евра добиваш 66,6 месеци. Подели со 12 добиваш 5,55 години.

Значи дури после 5,5 години корсата дизел ќе се изедначи во исплатливост со корсата бензинец. Пред истекот на петте години бензинецот ти е поекономична варијанта. Проста математика. После 5 години возилото можне е и да го немаш а може и дизелот да стане поскап од бензинот а можно е и да се префрлиш на плин па таа граниац од 5 години да стане 10 години. Значи ништо не е сигурнои и затоа дизелот не може да го замени бензинот.

Нормално тука има многу варијабли што можат да се сменат и така натаму па цифриве да варираат а секако и заклучоците.
Ја забораваш повисоката остаточна вредност на дизелот во однос на основен бензинец од грубо 1000 евра.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #72 на: 28 Јануари 2011, 12:26:09 pm »
Toa namerno go izostaviv. Poentata mi e deka toj 1,3cdti ima performansi na 1.4 motor za koj treba da doplatis 2000 evra vo odnos na 1.0 motorceto.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #73 на: 28 Јануари 2011, 19:05:42 pm »
Темата ја отворив кога мислев да ја продадам колата и да купувам нова. После сите оние трошоци што ги имав со колата дефинитивно половна кола дизел повеќе нема да купам никогаш. Моќта што ја има дизелот посебно на угорница е навистина за секоја почит и тука бензинците се малку "поназад" но за одржување се сепак поефтини. Ќарот на горивото во потрошувачката никогаш нема да го вратам со оглед на тоа колку ме чинеше сервисот на бош пумпата. И не џабе рекле најдобра кола е нова кола... Не дека и новите не се расипуваат но тој процент е многу помал...
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Најекономичен бензинец и најевтин дизел
« Одговори #74 на: 28 Јануари 2011, 19:11:40 pm »
Proff ti kupi kola so maana, pa pojde na majstor koj uste tolku te zaeba. ZOsto misli deka so poloven benzinec nemozi istoto da ti se sluci? Mislis deka kvaroivte kaj benzinecot se poeftini, jas nemislam taka, kaj benzinecot ima mnogu poveke raboti sto mozat da se rasipat, kaj dizelot samo elektronikata na bos pumpata. ete neka intervenira marser okolku ova prasanje.
Te podrzuvam okolu izborot za nov avtomobil, toa e dobar izbor.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need