Автор Тема: opel corsa b 1.0 12v 1997  (Прочитано 8369 пати)

Отсутен munja

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 109
opel corsa b 1.0 12v 1997
« на: 30 Јуни 2011, 18:29:42 pm »
Здраво сакам да прашам дали имате вградувано плински уред на вакво возило,дали ке се намали и колу јачината на моторот и колку пари ке ме чини инсталацијата?

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: opel corsa b 1.0 12v 1997
« Одговори #1 на: 01 Јули 2011, 15:09:09 pm »
Во повеќе наврати сме вградувале плински уреди во Corsa 1.0. Цената на уредот Ланди Макс, со торусна (кружна) плинска боца е 570 евра. Се работи за секвенционален уред од најновата генерација кој има ист принцип на работа како и бензискиот инџексион на моторот. Губитокот на сила и брзина е минимален, околу 2%, а потрошувачката е до10%  поголема од таа на бензин.
Неколку фотографии од Corsa со плински уред.











Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: opel corsa b 1.0 12v 1997
« Одговори #2 на: 01 Јули 2011, 20:46:25 pm »
Се работи за секвенционален уред од најновата генерација кој има ист принцип на работа како и бензискиот инџексион на моторот.

Plimont, ne sum mnogu upaten vo ovaa nova generacija na plinski uredi. Koja e razlikata so starata generacija? Koi se pridobivkite, negativnostite?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8952
Одг: opel corsa b 1.0 12v 1997
« Одговори #3 на: 01 Јули 2011, 23:45:22 pm »
kolku ti trosi 1.0 sto mu stavas plin??

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17502
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: opel corsa b 1.0 12v 1997
« Одговори #4 на: 01 Јули 2011, 23:54:09 pm »
Па и 5 литара нека троши. Плус литар плин по некое си општоприфатено правило, 6. 6 х 42 = 252 денара. Некој 1000 не го ваѓаат гратска, некој со 1/4 од тоа се убива од возење.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8952
Одг: opel corsa b 1.0 12v 1997
« Одговори #5 на: 02 Јули 2011, 10:49:09 am »
ti si znaes najdobro ama ako mi trosi 5, ne ni razmisluvam za plin.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: opel corsa b 1.0 12v 1997
« Одговори #6 на: 02 Јули 2011, 11:27:24 am »
Далеку е од 5...

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17502
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: opel corsa b 1.0 12v 1997
« Одговори #7 на: 02 Јули 2011, 11:39:02 am »
Е аман де 1000 кубика, 3 цилиндри, колку троши гратска?

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8952
Одг: opel corsa b 1.0 12v 1997
« Одговори #8 на: 02 Јули 2011, 12:07:06 pm »
yarisot e 5.5 so normalna voznja

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: opel corsa b 1.0 12v 1997
« Одговори #9 на: 02 Јули 2011, 12:31:04 pm »
yarisot e 5.5 so normalna voznja
;D ако е Д4Д.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8952
Одг: opel corsa b 1.0 12v 1997
« Одговори #10 на: 02 Јули 2011, 12:47:29 pm »
1.0 benzin, vikendov ke ti napravam screenshot :) ke vidis

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: opel corsa b 1.0 12v 1997
« Одговори #11 на: 02 Јули 2011, 18:20:17 pm »
Се работи за секвенционален уред од најновата генерација кој има ист принцип на работа како и бензискиот инџексион на моторот.

Plimont, ne sum mnogu upaten vo ovaa nova generacija na plinski uredi. Koja e razlikata so starata generacija? Koi se pridobivkite, negativnostite?


Новата генерација се секвенционалните плински уреди, кои ги заменија
претходните стандардни уреди за full-injection тип на возила.

Сосем накратко за разликите.
Кај стандардните уреди доводот на плин до моторот е преку плочка- дифузер, а количината на плин ја регулира едноставен ECU (компјутер) и степ-мотор (чекорно моторче).
Недостаток на овој тип на уреди е можноста за повратни детонации во всисната гранка, бидејќи самата е полна со мешавина плин-воздух, поголема потрошувачка од таа на бензин до 20% и губиток на сила и брзина до 10%. Голем проблем е можната повратна детонација, која, при нејзина појава, постои голема веројатност (и чест случај е, кај тие уреди), да го оштети куќиштето на филтерот за воздух, или некој од сензорите на моторот.

Кај секвенционалните уреди нема можност за повратни детонации, потрошувачката се покачува до 10%, а возните својства остануваат речиси исти како и на бензиски погон, разликата не треба да е поголема од 2%.. Опремени се  со софистициран ECU и софтвер  кои управуват со работата на моторот, кога е вклучен плинскиот погон, на ист начин како што тоа го прави бензискиот ECU.
Доводот на плин е преку засебни плински инјектори кои бризгуваат плин за секој цилиндер на моторот посебно.
Накратко


Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: opel corsa b 1.0 12v 1997
« Одговори #12 на: 02 Јули 2011, 18:28:11 pm »
Znaci resen e problemot so detonaciite, odlicno!


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11741
  • Архитект
Одг: opel corsa b 1.0 12v 1997
« Одговори #13 на: 02 Јули 2011, 21:31:01 pm »
Znaci resen e problemot so detonaciite, odlicno!



Ресен - Асамати - Дупени - Отешево - Сливница  тука некаде е ;)
Пишувајте кирилица!!