Автор Тема: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna  (Прочитано 35828 пати)

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #75 на: 02 Октомври 2013, 20:20:36 pm »
Мижи асан да ти баам. За Лансер јенот е јак, а за СпејсСтар, ASX и Outlander не е?

Лансерот и со (релативно) ниската цена по која го продаваа не беше доволно конкурентен за Македонскиот пазар. Со такси-синдромот го дотепаа.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #76 на: 02 Октомври 2013, 20:21:23 pm »
како бе поскапи колите во Србија? Па нели они имаат екстра давачка заради заштита на домашно производство?
Јас кога го купив спаркот за 7250 евра таму чинише над 8000

7200 си дал за тоа говно ?



И после некој ќе ми праќа ПП Миле бил нормален, абе иди бегај....

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #77 на: 02 Октомври 2013, 21:10:22 pm »
@ Zero

Нели? Според теоријата на царинските давачки како што ја студирав јас, кај нас треба да нема царински давачки на сите артикли кои не се произведуваат кај нас.
Е сега ќе речат: па кај нас не се произведуваат автомобили ама можеби некој ќе реши да произведува (домашна компанија) па да и е веќе отворен патот кон конкурентноста.

Ма немој да ме јебеш бре.

Кај нас има царнина на се' па и на репро материјали кои не се произведуваат кај нас. Јебеш теорија!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #78 на: 02 Октомври 2013, 21:53:36 pm »
како бе поскапи колите во Србија? Па нели они имаат екстра давачка заради заштита на домашно производство?
Јас кога го купив спаркот за 7250 евра таму чинише над 8000

7200 си дал за тоа говно ?



И после некој ќе ми праќа ПП Миле бил нормален, абе иди бегај....

:)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #79 на: 03 Октомври 2013, 10:33:48 am »
Мижи асан да ти баам. За Лансер јенот е јак, а за СпејсСтар, ASX и Outlander не е?

Лансерот и со (релативно) ниската цена по која го продаваа не беше доволно конкурентен за Македонскиот пазар. Со такси-синдромот го дотепаа.

За новиот Спејс стар и АЅХ не знам, ама Аутлендерот и стариот Спејс Стар се произведуваа во Европа. Лансерот го носеа од Јапан. Кај мене рецимо може да се примети на кои моменти штеделе за да се дојде до таа цена. А дека не бил доволно конкурентен, малце потешко. Со горе-доле ист сетап на конкурент од истата класа и изведба, му нема рамен во вожња, динамичност, спортски перформанси (колку што може да бидат спортски) и слично.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #80 на: 03 Октомври 2013, 10:35:23 am »
Мижи асан да ти баам. За Лансер јенот е јак, а за СпејсСтар, ASX и Outlander не е?

Лансерот и со (релативно) ниската цена по која го продаваа не беше доволно конкурентен за Македонскиот пазар. Со такси-синдромот го дотепаа.

За новиот Спејс стар и АЅХ не знам, ама Аутлендерот и стариот Спејс Стар се произведуваа во Европа. Лансерот го носеа од Јапан. Кај мене рецимо може да се примети на кои моменти штеделе за да се дојде до таа цена. А дека не бил доволно конкурентен, малце потешко. Со горе-доле ист сетап на конкурент од истата класа и изведба, му нема рамен во вожња, динамичност, спортски перформанси (колку што може да бидат спортски) и слично.

Lancerot e top. Edina maana e sto ne moze na plin zaradi problemi so ventilite. No so freshlube se resava i toa. Baska mnogu brzo iscezna od taxi kompaniive ? So e rabotava ?

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #81 на: 03 Октомври 2013, 10:54:00 am »
Мижи асан да ти баам. За Лансер јенот е јак, а за СпејсСтар, ASX и Outlander не е?

Лансерот и со (релативно) ниската цена по која го продаваа не беше доволно конкурентен за Македонскиот пазар. Со такси-синдромот го дотепаа.

За новиот Спејс стар и АЅХ не знам, ама Аутлендерот и стариот Спејс Стар се произведуваа во Европа. Лансерот го носеа од Јапан. Кај мене рецимо може да се примети на кои моменти штеделе за да се дојде до таа цена. А дека не бил доволно конкурентен, малце потешко. Со горе-доле ист сетап на конкурент од истата класа и изведба, му нема рамен во вожња, динамичност, спортски перформанси (колку што може да бидат спортски) и слично.

Спејс Стар мислам дека се прави во Индија. ASX сум скоро сигурен дека се произведува во Јапан.

Енивеј, не е дека Лансерот не е добар - едноставно не се продаваше добро во Македонија, затоа и престанаа да го носат. Највеќе проблемот е до брендот - Македонските купувачи не купуваат Mitsubishi. Што гледаш повеќе по улици, Круз или Лансер?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #82 на: 03 Октомври 2013, 10:58:53 am »
Лансерот према крузот:
1. Слаб бензинец со намалена можност за плин.
2. Ултра прескап дизел мотор.


Кажи чао на продажбата.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Re: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #83 на: 03 Октомври 2013, 12:10:53 pm »
1. ЛОЛ. 1.5 во Лансер е измислен за 1.6 во Круз. Во секој можен аспект. Освен можда за плин, не знам кај Крузот колку е подобен моторот за конверзија.

2. Да, дизелот во Лансер е апстрактно скап. Дизелот во Круз е фантастичен избор.

@класниот: почна тоа што повеќе се вози по улиците да е критериум? <Insert Kili quote here>. Македонскиот купувач најчесто го купува тоа што може да си го дозволи, а не тоа што навистина го сака.

Нејсе, темава е за новата Корола, а никој муабет не праи за нејзе.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #84 на: 03 Октомври 2013, 13:33:12 pm »
Novata Corola e vo pati podobar izbor od Golf. Zasto:
1. Toyota prodava mnogu povekje vozila od VW.
2. Kvalitetot na motorite na Toyota e mnogu pogolem od onoj na Golf
3. Cenata e visoka no vredi sekoe evro.
4. VW posle utkite so 2.0TDI i so nivnata osetlivost i problemite so dvomasniot zamaec (tek doprva ke gubi na makedonskiot pazar), Toyota ke pecali.
5. Od licno iskustvo so Hilux so stariot 2.8D motor so preku 200000Km i najmizeren servis i poddrska nE VERUVAM DEKA NIEDEN VW Motor ke izdrzi tolku vo takvi uslovi. Vo najzabatalenite podracja na svetot seuste caruvaat 2.8D na Toyota i 300TDI na Mercedes. Ne vidov nieden Golf 3 TDI da ne zborime za VI i VII.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #85 на: 03 Октомври 2013, 13:43:01 pm »
Бугар, ај што си напишал 5 точки, ама нема врска ниту една од нив. Многу си далеку со тврдењето.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #86 на: 03 Октомври 2013, 13:46:06 pm »
@класниот: почна тоа што повеќе се вози по улиците да е критериум? <Insert Kili quote here>. Македонскиот купувач најчесто го купува тоа што може да си го дозволи, а не тоа што навистина го сака.

Не е критериум, али е резултат. Не реков дека Лансерот не е добар. Реков дека во Македонија не е/беше конкурентен.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #87 на: 03 Октомври 2013, 13:51:33 pm »
Нека биде така.

Ја колку што знам, Лансерот кога го донесоа кај нас, не само што беше конкурентен, туку мелеше све живо и диво. После го донесоа Крузот, со прописно пониска цена. Па после почна Флуенс со 1.5 дизелче, и толку од конкурентноста на Лансерот. Сега веќе, претпоставувам дека Октавијата би мелела и дробела и парче правела, пошо би рекол дека е убедливо најдобра понуда во моментов.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #88 на: 03 Октомври 2013, 13:58:29 pm »
Bese konkurenten za taa cena top. No koga go probaa vo Taxi se vidoa manite (makar sto i gi nema voopsto AKO SE VOZI NA BENZIN). Kruzot e najdobar izbor so motorot na VM dizel od 2.0 kubika i 163 KS ! Podobro amin.
Octavia poarno i ne vleguvaj zasto glavobolkite pocnuvaat koga ke treba da ja nosis na servis i NE DAJ BOZE DA RIKNE NESTO.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
« Одговори #89 на: 03 Октомври 2013, 14:03:22 pm »
Да се вратиме на темата.

Во моментов, на врвот во таа класа е Октавијата, и блиску зад неа е Королата. Останува да пробам Цивик Седан за да имам подобра слика, но другите не се ни споредуваат.