Автор Тема: VW GOLF MK1 1979  (Прочитано 339445 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: VW GOLF MK1 1979
« Одговори #555 на: 25 Април 2014, 19:26:06 pm »
колку сака :D
Максимум де.

Valjda dario znae najubavo od zutiot :) ama mislam deka povekje od 8cm bi trebalo. malku se 8cm...malku
Музика за сечии уши.

Отсутен DARK MK1 GTI

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5087
Одг: VW GOLF MK1 1979
« Одговори #556 на: 25 Април 2014, 22:38:11 pm »
mojot e spusten 7cm i prilicno e nezgoden za vozenje,na pocetok imav trista problemi veke ne go nauciv,a normalno so novive bandasi ke go spustam uste 2cm neka doe na 9 :)

Отсутен DARK MK1 GTI

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5087
Одг: VW GOLF MK1 1979
« Одговори #557 на: 25 Април 2014, 22:44:08 pm »
Spusten



I standard :)


Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: VW GOLF MK1 1979
« Одговори #558 на: 25 Април 2014, 22:48:00 pm »
Немогуќе да е само 7цм. глеј ја дупкана у предно крило на зелениот.

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен DARK MK1 GTI

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5087
Одг: VW GOLF MK1 1979
« Одговори #559 на: 25 Април 2014, 22:49:05 pm »
Tolku e , a poveke od 12 nema ni da mozes da go simnes :) osovinite vo sasija ke fakjat :)

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: VW GOLF MK1 1979
« Одговори #560 на: 25 Април 2014, 22:50:46 pm »
Ма ќе ја сечам ;D се шалам :) неам претстава колку ќе се спушти само знам дека тркалата треба да бидат до крило и секако да бидат комотни да не фаќаат гумите. Е ако ставам 175ки ондак неам гајле, ќе оди колку што може

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен DARK MK1 GTI

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5087
Одг: VW GOLF MK1 1979
« Одговори #561 на: 25 Април 2014, 22:53:18 pm »
mojot ke bese do zemja ,da nemav problemi so garazata :)

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: VW GOLF MK1 1979
« Одговори #562 на: 25 Април 2014, 22:57:23 pm »
Тоа е проблемот? ондак ја неам проблеми да идам до земја :)

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен martin_bt

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2512
  • Дете Битолчанче
Одг: VW GOLF MK1 1979
« Одговори #563 на: 26 Април 2014, 10:37:34 am »
Ех да имаше колојвери за застава ....
Што вредат коњските сили ако зад воланот седи магаре ... ? ;D


Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20803
Одг:
« Одговори #564 на: 26 Април 2014, 12:24:25 pm »
Не може нешто за ФИАТ да се упасира на Застава?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен martin_bt

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2512
  • Дете Битолчанче
Одг: VW GOLF MK1 1979
« Одговори #565 на: 26 Април 2014, 12:29:09 pm »
Тешко освен сам да си напрајш колојвери, гледам србите прат нешто, али не е то то ...до душа кај мене неможам да ја спуштам повеќе бидејки полуосовината ке фаќа ви алтернаторот. То и сега фаќа ама на некоја голема дупка :)
Што вредат коњските сили ако зад воланот седи магаре ... ? ;D


Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6220
Одг: VW GOLF MK1 1979
« Одговори #566 на: 26 Април 2014, 12:58:23 pm »
Бобоспорт во Србија прави коиловери за сите возила,еве за југо на пример


Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Одг: VW GOLF MK1 1979
« Одговори #567 на: 26 Април 2014, 13:34:51 pm »
Дарко ако ти е набитно да го спуштиш што повеќе си одбрал добри коиловери, али ако ти е за повеќе да ти држи и подобра брза вожња низ кривини мислам дека нема да бидеш нај задоволен.

Јас како што знам тие коиловери се многу тврди и ќе ти скока колата, особено на нашиве идеални патишта, што воопшто не е интересно, ниту пак добро за брзо возење, губиш тракција редовно :) Али за не толку агресивно возење и за изглед се прва лига, особено за цената! Јас имав слична заебанција со спунот, ем беа N1 тркачки, ем беа половни па ми скокаше Интеграта и на стража на делови на 3 тркала бев, што е доста незгодно за возење :)

Дарио нека каже споредба меѓу жутко и кабриото што е само со спирали мислам.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен martin_bt

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2512
  • Дете Битолчанче
Одг: VW GOLF MK1 1979
« Одговори #568 на: 26 Април 2014, 13:57:30 pm »
@Влатко немам потреба од амортизери сега, ги репарирав моите пред еден месец во Автомобил добри се сега за сега :)
Што вредат коњските сили ако зад воланот седи магаре ... ? ;D


Отсутен DARK MK1 GTI

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5087
Одг: VW GOLF MK1 1979
« Одговори #569 на: 26 Април 2014, 15:15:29 pm »
Banzi ,za razlika od Kabrioto zutiot drzi mnogu mnogu poveke....... a tek da imam i motorce kako kabrioto pa da mozam i na gas da go vadam......
Da tvrdo e ,na neramen pat znae da skokne ,znaat da skoknat vo vis i dvete zadni trkala :D
No koga ke se spustat na zemja kako na sina se i pak prodolzuva, za razlika od kabrioto koe nema da skokne u krivina ama zadnicata odi ispravija odma prolizguva,a baska sto ima kabrioto novi gumi za razlika od zutiot koj ima 10 godini stari :D No kabrioto kako i da e ne mi e napraveno za eksperimenti i gluposti go dobiv toa sto go sakam komford + dobra trakcija vo krivini , za normalno brzo vozenje po krivini e odlicno za ekstremno ne :).Toj problem kaj zutiot go nemam sekogas sakam pobrzo i pobrzo da vlezam vo krivina duri nekogas se nerviram i zasto malce ne mi zabega :D A za komford pa dobro ima negde 95% polos od kabrioto,kako da si vo traktor na niva custvoto :D

Ako me prasuvas sto e podobro za nasi patista, odma kazuvam KABRIOTO :)