Само ќе се нервираш не вреди да се продава половно возило поготово бензин и турбаш, ќе ти кажат дека има голф 5 за таа цена
Што све е сменето за ново / оригинал на колава откако е купена, подобро да не набројувам..а и пола работи ми се заборавени.
Еве на кратко...
Колата по број на шасија е произведена на крај на 1994.
Прва регистрација почеток на 1995.
Прва фарба и е, но има локални зафати (хауба, крило, браници). НЕ Е УДРЕНА ВО СУДАР НИКАДЕ.
Оригинаен мотор, 6 степен мењач, 4x4 систем. ( сменет е компјутерот за 4x4, вентил за 4x4 и редукторот со понов, но половен...сега работи фабрички).
Сите контролни сијалици се на број и функционални.
Секој резервен дел кој е сменет е оригинал GM порачан од овластен дилер (освен редуктор, комплутер и solenoid valve) ...
Значи покрај редовен сервис ( филтри, уље, гумици, семеринзи) сменето е следново...(не ми текнува на се..)
- нови хидраулични подизачи и гумици на мотор - 350 евра
- нови држачи на мотор x3...200 евра
- нова хидр. бомба за 4x4 - 150 eвра
- нов компресор за клима... 500 евра
- нов хладњак за клима...160 евра
- нова перка за клима ...100 евра
- нова полуосовина и зглоб...300 евра
- сменети комплет сите електрични релеа.
- нови задни амортизери (Sachs)
- нови плочки ( Ате) ....(дисковите се Aтe рељефни сменети од првиот газда во 2008 и се во топ стање со поминати 40.000 км до денес )
- 3 Autogauge инструменти ( BOOST, OIL TEMP, OIL PRESS) 150 евра.
- комплет кожен ентериер од Калибра Limited edition 400 eвра...Возчкото седиште НЕ е оштетено како кај 90% од колите...
- нов ОПЕЛ амблем на хауба и букви за гепек..150 евра.
- сменети многу црева за бензин, масло и вода со нови оригинални...ова се премногу за набројување.
- ЕДС ст.2 чип ( 200 евра)
- нови 17 ки BBS RX бандажи и нови Nokian ZG2 гуми - 1000 евра.
- заден лонец Менрели (300 евра)
- blow off вентил - 50 евра
итд...