Автор Тема: Дали некој на форумов вози Рено на плин?  (Прочитано 4288 пати)

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Дали некој на форумов вози Рено на плин?
« Одговори #15 на: 26 Јули 2013, 13:51:19 pm »
Ако не сака со прекидач со потенциометар ќе сака сигурно :)
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен banjifiko

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 130
Одг: Дали некој на форумов вози Рено на плин?
« Одговори #16 на: 26 Јули 2013, 16:31:28 pm »
Бањифико, ти викаш дека кога ќе наточиш гориво се ресетира алармот односно пак гледа дека не е празен резерварот. Ако со прекинувач од време на време го „рестартираш“ пловакот компјутерот ќе го излажеш исто како со дотурање на гориво. :)

Ова е доста валдино решение. Ако потенциометарот на пловакот покажува одредн отпор при полн резервоар (да речеме 200 оми), а нема отпор при празен (0 оми), тогаш со кратко преспојување ќе му кажеме дека е „празен“ (0 оми) а потоа дека сме го наполниле (вредност поголема од 0 оми). Се` што треба да направиш е да штракнеш прекидач, дадеш контакт, изгасиш контакт, и пак да го вратиш прекидачот во првобитна позиција.

Јас би го пробал ова решение :)

Ми се допаѓа идејава. Каде би го ставил тој прекинувач, веднаш пред пловакот или? Ќе треба да ги вадам задните седишта претпоставувам.

http://www.aeb.it/products/emulators/391
Ова е гаџетот што ми го предлагаат во Плимонт но не со 100%-на сигурност дека ќе работи. Моѓеби е на истиот принцип како што предлагaат Simo и  Tome.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Дали некој на форумов вози Рено на плин?
« Одговори #17 на: 27 Јули 2013, 03:47:47 am »
значи за тебе друже решението е само додавање бензин да речеме по 300 денари секогаш кога ке почне да ти пипка. со додавање на нивото на гориво сам си одчитува декаима ново-повисоко ниво и од ново ја крева стрелката...

Тоа е сегашно привремено решение, но како да знам КОГА да дотурам? Некогаш ќе возам повеќе некогаш помалку.

 
втора солуција ти е под шалтабла звучничето со цвикцангла да му влезеш...
и на здравје

Тој бипер е и за други сигнализации, малку е радикално решениево...

Да се стави прекинувач на жицата од пловакот и мануелно да си ресетираш
неможе?

Проблем е што бордот пресметува врз основа на повеќе параметри - пројдени километри, количина нагориво, предвидена потрошувачка... Да беше толку едноставно верувам дека до сега некој ќе го решел така...

Ако некој ископа нешто како идеја, спремен сум да ја пробам па да споделиме искуство.

а третатат солуција што ја дадов, уствари онаа што е веројатно решението ја заобиколуваш и идеш даље... тролаш? тепаш време?

со 1 реле, може да се проба на 2 различни начини со кој нај веројатно би се решил проблемот:

-како што прво пишав, на самата контролна единица т.е. на самиот компјутер да се постави тоа реле кое ке ја гаси струјата на компјутерот и со секое давање контакт одново ке отчитува параметри низ цела кола па и на нивото на бензин. ова е трајно и едноставно решение за проблемот со ниво на гориво. она што се појавува како нис ефект е дека нај веројатно во иднина кога ке се појави некој проблем со возилото, било каков, нема да може да ја запамети грешката, затоа што ке ја брише со секое гасење на клуч.

-второто решение е  истото реледа прави краток спој помеѓу омскиот дел на лизгачот од пловакот на резервоарот. на секои 100-200-300 км поминати му кликаш на едно мало копченце што ке се вгради било каде, може и во гепек, го задржуваш некои 30 секунди и го исклучуваш... компјутерот чита нови вредности и ти покажува реално ниво на гориво...

ова би било решение за сите возила кои го имаат овој проблем, само значи не е автоматизиран туку ке мора рачно да се прави. тоа е првиот проблем... вториот проблем е што некои возила пловакот мери на 0 оми празен резервоар а некои на 0 оми фул резервоар... значи кај едните ке прави спој кај другите ке прави прекин на жица, само треба да се види за по сервисни спецификации кое возило како прави...

инаку за вадење вакви квази решениа на рено сум станал експерт... може французиве да ме викнат на работа кај нив... од задоцнети релиња, до импулсен сигнал за лажење на компјутер дека колата работи да би палела на плин одма... :) во тоа време немаше секвенционални плинови кои дозволуваа палење на плин одма... или ако имаше опција тоа беше 10-20 пати и после на ресет ја носиш колата во плинскиот сервис... сум му е*ал мајката со такви ситни глупости... ;D овој што го купи реното и ден денес се чуди и он и сега веке неговиот мајстор што е што и само ме зивкаат по телефон... :D
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен banjifiko

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 130
Одг: Дали некој на форумов вози Рено на плин?
« Одговори #18 на: 27 Јули 2013, 09:41:57 am »
а третатат солуција што ја дадов, уствари онаа што е веројатно решението ја заобиколуваш и идеш даље... тролаш? тепаш време?
-второто решение е  истото реледа прави краток спој помеѓу омскиот дел на лизгачот од пловакот на резервоарот. на секои 100-200-300 км поминати му кликаш на едно мало копченце што ке се вгради било каде, може и во гепек, го задржуваш некои 30 секунди и го исклучуваш... компјутерот чита нови вредности и ти покажува реално ниво на гориво...

ова би било решение за сите возила кои го имаат овој проблем, само значи не е автоматизиран туку ке мора рачно да се прави. тоа е првиот проблем... вториот проблем е што некои возила пловакот мери на 0 оми празен резервоар а некои на 0 оми фул резервоар... значи кај едните ке прави спој кај другите ке прави прекин на жица, само треба да се види за по сервисни спецификации кое возило како прави...

Јас сум во потрага на вистинско решение, секако. Не се сомневам во твјата намера да ми помогнеш, едноставно сакам да сум што може посигурен пред да превземам нешто. Во меѓувреме им пишав на AEB.it во врска со нивните емулатори, за кој модел конкретно би ми завршил работа.
Во врска со твојот предлог (вториот со прекинувач кај пловакот),кажи ми дали би извршил една ваква интервенција?

Отсутен talepp

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 88
Одг: Дали некој на форумов вози Рено на плин?
« Одговори #19 на: 27 Јули 2013, 17:49:41 pm »
а третатат солуција што ја дадов, уствари онаа што е веројатно решението ја заобиколуваш и идеш даље... тролаш? тепаш време?
-второто решение е  истото реледа прави краток спој помеѓу омскиот дел на лизгачот од пловакот на резервоарот. на секои 100-200-300 км поминати му кликаш на едно мало копченце што ке се вгради било каде, може и во гепек, го задржуваш некои 30 секунди и го исклучуваш... компјутерот чита нови вредности и ти покажува реално ниво на гориво...

ова би било решение за сите возила кои го имаат овој проблем, само значи не е автоматизиран туку ке мора рачно да се прави. тоа е првиот проблем... вториот проблем е што некои возила пловакот мери на 0 оми празен резервоар а некои на 0 оми фул резервоар... значи кај едните ке прави спој кај другите ке прави прекин на жица, само треба да се види за по сервисни спецификации кое возило како прави...

Јас сум во потрага на вистинско решение, секако. Не се сомневам во твјата намера да ми помогнеш, едноставно сакам да сум што може посигурен пред да превземам нешто. Во меѓувреме им пишав на AEB.it во врска со нивните емулатори, за кој модел конкретно би ми завршил работа.
Во врска со твојот предлог (вториот со прекинувач кај пловакот),кажи ми дали би извршил една ваква интервенција?

Reset rele na engine Ecu  ke ti zavrsi naJgolema rabota ...  probaNo  na   Scenic Megan 1.6i 66kw 99'godina
ova resenie na  moj drugar mu go namestija servis za Lpg sto raboti----
prasaj si i drugi ako sakas  : )

Отсутен banjifiko

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 130
Одг: Дали некој на форумов вози Рено на плин?
« Одговори #20 на: 15 Август 2013, 22:59:44 pm »
Да го апдејтувам постов: нема да има потреба за никакво интервенирање (сега за сега) по електрониката или пловакот и слично. Имено, батките од Рено во својата недефинирана мудрост за детали, најверојатно како дел од софверот за контрола на нивото на гориво, имаат вметнато рекалкулација на нивото со поминати километри, така да на секои 260 километри се ресетира и се враќа само на вистинското ниво.
Ова го приметив додека бев на одмор, иако бев на ум да се обратам кај некој од форумџииве за помош кога ќе се вратам. Првиот пат мислев дека е случајност, т.е. не бев сигурен на која основа се ресетираше, бидејќи едно пет дена беше на резерва наваму-натаму низ Охридон. Па почекав уште два пати да се случи истото за да бидам сигурен.
Да додадам и дека ова со плинов ми направи мерак голем.  Досега имам ставено два пати по 1500 денари плин, имам поминато околу 800 километри (пола надвор, пола во град) и има уште за возење. Посебно ако се земе во предвид дека скоро цело време беше полна колата (петмина луѓе = 350 кг + авто=1400 кг), клима понекогаш и слично...  :)
П.С. Благодарам на сите што сакаа да помогнат, ова французиве се едни заебани играчи...

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17389
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Дали некој на форумов вози Рено на плин?
« Одговори #21 на: 15 Август 2013, 23:10:30 pm »
За понатаму, ако некој се реши да стави ресет копче за ECU-то.
Компјутерот со секоја нова вожња „студира“ параметри кои ги добива од сите сензори што ги поседува возилото и со тоа одредува како работи моторот. Секое ресетирање на компјутерот, го повторува тој процес на „студирање“ на параметрите, и горивото и воздухот се трошат неефективно и неефикасно.
TooLong;Didn'tRead верзија на текстот: не е препорачливо да се става копче за ресет на ECU, само за да решиш проблем со една стрелка за гориво.

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Дали некој на форумов вози Рено на плин?
« Одговори #22 на: 16 Август 2013, 12:19:41 pm »
Пошто и ти не си дочитал убаво, никој не рече ЕКУ да се ресетира, само положбата на пловакот :)
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“