Еве ме мене...
Не се глупирај (извини на израз) со 225/45! Нормално дека тоа ќе ти го препорачаат сите е**ни кафански познавачи на коли, и ќе ти речат дека „НЕМА ВРСКА“. Од тие Бенелукс, малце пречесто ми се иде на празнење у ВЦ... Они исто можат да ти ги понудат и „најфантастичните, а воедно и најефтините спортски гуми на планетава - HERCULES (нешто)"...
Did You Know: со Херкулес гумиве, на нивната службена БМВ 3ка, со 100ка влагале у кривина! А а а? Ѕверои, зар не? Можда ќе влезеш со 100ка у кривина, и може нема ни да излезеш од кривината, и башка со истите гуми, со 30ка да идеш на право, кај што се измочал комарец, ке си ибеш векот... Еати луѓето, си играат со туѓи животи... На таквите им посакувам ректална инспекција од некое така понадарено црнче...
Да, факт е дека 225/45 е поефтина, ама исто факт е дека е
непрепорачлива за ова возило. Не отстапува премногу, ама по мене (а ја сум си перфекциониста по природа), и тоа отстапување е премногу, иако е во границите на 3%...
Ако сакаш да ставиш таа димензија, стај си "at your own risk". Али рачунај дека ако идеш на тоа бројче, ствааарно ќе треба да го спушташ, пошто тркалата ќе му изгледаат као бедни копилиња т.е. као муда на билдер
Ја би ти препорачал, истата што ја препорачува Мицубиши т.е. 215/50 17.
Возам Конти СпортКонтакт 3, а у тесна конкуренција ми беа Данлоп Спортмакс ТТ, Пирели П Зеро (неро или росо), и Тојо Т1Р, само што Тојото нигде ги нема.
225/50 17 немој, пошто изгледаат као балончиња. Ја имав на едното тркало монтирана таа димензија, на другото 215/50, чисто ко за споредба, и вториве си лежат баш као што треба.