значи за тебе друже решението е само додавање бензин да речеме по 300 денари секогаш кога ке почне да ти пипка. со додавање на нивото на гориво сам си одчитува декаима ново-повисоко ниво и од ново ја крева стрелката...
Тоа е сегашно привремено решение, но како да знам КОГА да дотурам? Некогаш ќе возам повеќе некогаш помалку.
втора солуција ти е под шалтабла звучничето со цвикцангла да му влезеш...
и на здравје
Тој бипер е и за други сигнализации, малку е радикално решениево...
Да се стави прекинувач на жицата од пловакот и мануелно да си ресетираш
неможе?
Проблем е што бордот пресметува врз основа на повеќе параметри - пројдени километри, количина нагориво, предвидена потрошувачка... Да беше толку едноставно верувам дека до сега некој ќе го решел така...
Ако некој ископа нешто како идеја, спремен сум да ја пробам па да споделиме искуство.
а третатат солуција што ја дадов, уствари онаа што е веројатно решението ја заобиколуваш и идеш даље... тролаш? тепаш време?
со 1 реле, може да се проба на 2 различни начини со кој нај веројатно би се решил проблемот:
-како што прво пишав, на самата контролна единица т.е. на самиот компјутер да се постави тоа реле кое ке ја гаси струјата на компјутерот и со секое давање контакт одново ке отчитува параметри низ цела кола па и на нивото на бензин. ова е трајно и едноставно решение за проблемот со ниво на гориво. она што се појавува како нис ефект е дека нај веројатно во иднина кога ке се појави некој проблем со возилото, било каков, нема да може да ја запамети грешката, затоа што ке ја брише со секое гасење на клуч.
-второто решение е истото реледа прави краток спој помеѓу омскиот дел на лизгачот од пловакот на резервоарот. на секои 100-200-300 км поминати му кликаш на едно мало копченце што ке се вгради било каде, може и во гепек, го задржуваш некои 30 секунди и го исклучуваш... компјутерот чита нови вредности и ти покажува реално ниво на гориво...
ова би било решение за сите возила кои го имаат овој проблем, само значи не е автоматизиран туку ке мора рачно да се прави. тоа е првиот проблем... вториот проблем е што некои возила пловакот мери на 0 оми празен резервоар а некои на 0 оми фул резервоар... значи кај едните ке прави спој кај другите ке прави прекин на жица, само треба да се види за по сервисни спецификации кое возило како прави...
инаку за вадење вакви квази решениа на рено сум станал експерт... може французиве да ме викнат на работа кај нив... од задоцнети релиња, до импулсен сигнал за лажење на компјутер дека колата работи да би палела на плин одма...
во тоа време немаше секвенционални плинови кои дозволуваа палење на плин одма... или ако имаше опција тоа беше 10-20 пати и после на ресет ја носиш колата во плинскиот сервис... сум му е*ал мајката со такви ситни глупости...
овој што го купи реното и ден денес се чуди и он и сега веке неговиот мајстор што е што и само ме зивкаат по телефон...