Автор Тема: CARclub Тест: Chery Arrizo 8 Plug-In Hybrid  (Прочитано 372 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30262
    • CARclub.mk

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5183
  • The Spartan General
Одг: CARclub Тест: Chery Arrizo 8 Plug-In Hybrid
« Одговори #1 на: денес во 08:16:52 »
Како е споредена со Camry? Дали е иста, подобра, или полоша? Како целосен пакет.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14875
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Тест: Chery Arrizo 8 Plug-In Hybrid
« Одговори #2 на: денес во 09:02:07 »
Јапонски гигант?
Имаш грешка во текстот. :)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Jimny

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3394
  • Доктор наукa по светско признато знаење Џемс PhD
Одг: CARclub Тест: Chery Arrizo 8 Plug-In Hybrid
« Одговори #3 на: денес во 09:03:27 »
Почитуван ZS, дали сметате дека цената на автомобилот е реална, земајќи го предвид вашето севкупно искуство во автомобилската индустрија? Би ми значело вашето мислење за реалната пазарна вредност
Доктор наукa по светско признато знаење Џемс PhD

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30262
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Chery Arrizo 8 Plug-In Hybrid
« Одговори #4 на: денес во 09:04:17 »
Јапонски гигант?
Имаш грешка во текстот. :)
Оп, фала, средено! Кој работи, тој и греши.


Како е споредена со Camry? Дали е иста, подобра, или полоша? Како целосен пакет.

Интересна споредба. Камри е подобра кола, нема муабет. Ама па е и значително поскапа.

Од друга страна, ова е PHEV, па ако на човек му одговара - тогаш тоа е многу силен аргумент.

Ама реално, Камрито е Камри. И генерално, тука некаде би требало да се заокружи. Поголем, покомотен, подобро изолиран, докажан.



Почитуван ZS, дали сметате дека цената на автомобилот е реална, земајќи го предвид вашето севкупно искуство во автомобилската индустрија? Би ми значело вашето мислење за реалната пазарна вредност

Би рекол дека да, особено со погонот и целата опрема која ја има. Нема директен конкурент на пазарот што нуди еквивалентна опрема и таков моќен и ефикасен погон за тие пари.

А ако не ти треба плаг-ин хибрид, бензинецот е уште поевтин.
« Последно менување: денес во 09:15:44 zeroSignal »

Отсутен volenos

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 364
Одг: CARclub Тест: Chery Arrizo 8 Plug-In Hybrid
« Одговори #5 на: денес во 10:32:01 »
дечки како оди за тест на колава? го имаат ли бензинецот како тест возило?

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15013
Одг: CARclub Тест: Chery Arrizo 8 Plug-In Hybrid
« Одговори #6 на: денес во 11:34:14 »
Башка 7 години гаранција има чудово.

Ова е она што уствари го бараме. Реално возиш електрична кола и ако затреба се пали бензинскиот мотор и ти ја полни батеријата.

Исто имаш опција да си ја уштекаш, дали дома, дали на полнач.

Отсутен aronmacedon

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 242
Одг: CARclub Тест: Chery Arrizo 8 Plug-In Hybrid
« Одговори #7 на: денес во 12:45:13 »
Јапонски гигант?
Имаш грешка во текстот. :)
Оп, фала, средено! Кој работи, тој и греши.


Како е споредена со Camry? Дали е иста, подобра, или полоша? Како целосен пакет.

Интересна споредба. Камри е подобра кола, нема муабет. Ама па е и значително поскапа.

Од друга страна, ова е PHEV, па ако на човек му одговара - тогаш тоа е многу силен аргумент.

Ама реално, Камрито е Камри. И генерално, тука некаде би требало да се заокружи. Поголем, покомотен, подобро изолиран, докажан.



Почитуван ZS, дали сметате дека цената на автомобилот е реална, земајќи го предвид вашето севкупно искуство во автомобилската индустрија? Би ми значело вашето мислење за реалната пазарна вредност

Би рекол дека да, особено со погонот и целата опрема која ја има. Нема директен конкурент на пазарот што нуди еквивалентна опрема и таков моќен и ефикасен погон за тие пари.

А ако не ти треба плаг-ин хибрид, бензинецот е уште поевтин.

А како стои во споредба со Мазда 3 седан, ако си ја возел скоро па една паралела да направиш

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30262
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Chery Arrizo 8 Plug-In Hybrid
« Одговори #8 на: денес во 13:01:22 »
Не ми улетала Мазда 3 седан. Баш ќе побарам, ама после нова година.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44575
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Chery Arrizo 8 Plug-In Hybrid
« Одговори #9 на: денес во 14:36:43 »
Цитат
дури и кога ги користите системските 278 коњски сили и 365 Nm вртежен момент, можете да очекувате просечна потрошувачка на бензин од околу 5 литри на 100 изминати километри! А кога ја користите системската моќност, 100 километри на час пристигнуваат за 7.8 секунди, додека максималната брзина е 185 километри на час."
Лично мислам дека е поразително кола со 280кс и 360nm да забрзува за 8 секунди до 100 и максимална брзина да има 185км/ч.  Некако коњиве ко времето PMPO на звучници што пишуваа...
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен kimi makedonski

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3124
  • Слобода или смрт
Одг: CARclub Тест: Chery Arrizo 8 Plug-In Hybrid
« Одговори #10 на: денес во 16:37:28 »
Цитат
дури и кога ги користите системските 278 коњски сили и 365 Nm вртежен момент, можете да очекувате просечна потрошувачка на бензин од околу 5 литри на 100 изминати километри! А кога ја користите системската моќност, 100 километри на час пристигнуваат за 7.8 секунди, додека максималната брзина е 185 километри на час."
Лично мислам дека е поразително кола со 280кс и 360nm да забрзува за 8 секунди до 100 и максимална брзина да има 185км/ч.  Некако коњиве ко времето PMPO на звучници што пишуваа...


Во пола година максимално сум качил 168 и тоа само еднаш. Има такви статистики може да си гледам во апликацијата што им е на хјундаи за секое возење статистики.
Најчесто сите возења на отворено ми се до макс 150. Јас кометно би живеел со возило ограничено на максимална 180.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9331
Одг: CARclub Тест: Chery Arrizo 8 Plug-In Hybrid
« Одговори #11 на: денес во 18:08:21 »
Geely da imashe na ovie modelive coolray/CityRay hybrid ke mi beshe mnogu poprifstlivo da gi stavam na lista nego samo so turbobenzincite.

Ova od Cherry e stvarno interesna opcija ama neznam zoshto ushte imam nekoi predrasudi za kinezite posebno za suma od 35k€. Ima mnoooogu izbor na vozila za taa cena. Mozebi ne se ista klasa i tip na motor ama site nie koga kupuvame kola ne sporeduvame krushi so krushi nego stavash se na kup.

Momentalno za taa suma ima
Sportage
Tucson
Kuga Hybrid
Octavia Combi 2.0TSI
Corrola karavan
Itn itn itn

Znam deka ne se ista klasa ama sekoja nudi neso poveke neshti pomalce i ke ti ja brka istata rabota

Присутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2314
Одг: CARclub Тест: Chery Arrizo 8 Plug-In Hybrid
« Одговори #12 на: денес во 18:09:54 »
Аризово е во класа со Октавиа или со Суперб? Гугле вика со Суперб.

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1544
Одг: CARclub Тест: Chery Arrizo 8 Plug-In Hybrid
« Одговори #13 на: денес во 18:25:58 »
Цитат
дури и кога ги користите системските 278 коњски сили и 365 Nm вртежен момент, можете да очекувате просечна потрошувачка на бензин од околу 5 литри на 100 изминати километри! А кога ја користите системската моќност, 100 километри на час пристигнуваат за 7.8 секунди, додека максималната брзина е 185 километри на час."
Лично мислам дека е поразително кола со 280кс и 360nm да забрзува за 8 секунди до 100 и максимална брзина да има 185км/ч.  Некако коњиве ко времето PMPO на звучници што пишуваа...


Во пола година максимално сум качил 168 и тоа само еднаш. Има такви статистики може да си гледам во апликацијата што им е на хјундаи за секое возење статистики.
Најчесто сите возења на отворено ми се до макс 150. Јас кометно би живеел со возило ограничено на максимална 180.

Епа дека Хјундаи... :D
In an Alfa Romeo, looking good is more important than looking where you’re going.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44575
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Chery Arrizo 8 Plug-In Hybrid
« Одговори #14 на: денес во 19:28:33 »
Цитат
дури и кога ги користите системските 278 коњски сили и 365 Nm вртежен момент, можете да очекувате просечна потрошувачка на бензин од околу 5 литри на 100 изминати километри! А кога ја користите системската моќност, 100 километри на час пристигнуваат за 7.8 секунди, додека максималната брзина е 185 километри на час."
Лично мислам дека е поразително кола со 280кс и 360nm да забрзува за 8 секунди до 100 и максимална брзина да има 185км/ч.  Некако коњиве ко времето PMPO на звучници што пишуваа...


Во пола година максимално сум качил 168 и тоа само еднаш. Има такви статистики може да си гледам во апликацијата што им е на хјундаи за секое возење статистики.
Најчесто сите возења на отворено ми се до макс 150. Јас кометно би живеел со возило ограничено на максимална 180.
Но не би плаќал за 280кс, би плаќал за 95, колку што и е потребно за 180км/ч и забрзување 10-11с до 100.
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.