Еве како што е редот да го представам новиот член од семејството.
Станува збор за Hyundai Elantra GLS 1.6 MPI -MD - 2015 година на производство
Да почнам со опремата. Поточно станува збор за пакетот Style кој практично е највисоко ниво на опрема што се продава кај нас Style.
- Мануелен 6 степен менувач
- Подесиви фарови
- Тонирани стакла
- Деллива задна клупа
- Воздушни перници х 4
- Воздушни завеси
- Електрика на сите стакла
- Електрика и греење на ретровизор
- Кожен волан и кожена рачка за менувач
- CDMP3 + USB + iPod приклучок
- Команди на волан за радио
- Возачко седиште подесиво по висина
- Патен компјутер
- Централна брава
- Далечинско отклучување
- Аларм
- Антена во стакло
- АВЅ+EBD+TCS+ЕЅР
- Диск сопирачки напред и позади
- Кваки во боја на каросерија
- Хром пакет (лајсни околу прозорците)
- Светла за магла
- Автоматски клима уред (климатроник)
- Серво управувач со висинско и длабинско подесување
- Сензори за дожд
- Резервна гума со алуминиумскa фелнa
- 16’’ фелни со 205/55 гуми
- Паркинг сензори
- Темпомат - круз контрола
Како што претходно реков, колата има мотор од 1591 cm и 97kW (132 HP).
Кодната ознака на моторот е G4FG, односно 1.6 Gamma II MPi. По каталог овој мотор ги има следните карактеристики: 132 PS (97 kW; 130 hp)@6300, 16.0 kg·m (157 N·m; 116 lbf·ft)@4850.
Боја, Creamy White YAC.
Масата на празно возило по каталог изнесува 1236 - 1307 килограми.
Меѓуоскино растојание: 2700 mm.
Максимална брзина 200 km/h.
Забрзување од 0-100 km/h за 10,7sec.
Потрошувачка во град: 8,4 л
Потрошувачка на отворено: 5,2 л
Комбинирана потрошувачка: 6,4 л
Првичните импресии од возилото се одлични. Моторот работи баш онака како што очекував. Тивко и претивко. На семафор ако не гледаш во обртомерот нема да знаеш дали е или не е запалена.
Благорадение на двојната торзиона осовина поткрепена со гасни амортизери, вожњата е фантастична.
За разлика од претходните модели на елантрата, за која што слушав доста муабети дека била многу мека позади, оваа од 2015 година претрпела мали промени и тоа таканаречено пливање и чувство на нестабилност воопшто не го осетив за километрите кои можев да ги поминам.
Управливоста бладодарение на MDPS (Мotor Driven Power Steering) во услови на градско возење е едноставно прекрасна.
Менувачот е прецизен, без никакви замерки, командите се соодветно поставени и многу едноставни за користење.
Колата е релативно долга, заради дизајнот кој го има, па е малку незгодна за возење во рикверц. Со малку пракса и тоа ке стане релативно едноставно. Тука како асистенција ги имаме и паркинг сензорите.
Со еден збор, јас сум презадоволен од возилото до сега.
Гаранција од 5 години и целосна грижа на пат.
Голема благодарност до @Bu$aV MeGaNe и @Dando кој ја имаа честа да и направат сефте на колата и да ја светнат како што доликува. Секоја чест на дечките и огромен поздрав за нив
За жал во Кореа Ауто Трејд немаше оригинални патосници, па фино лепо се провозев до Самад (@Samco) , каде што си набавив оригинални со одличен попуст. Голем поздрав и до нив.
Еве неколку фотки направени набрзина и пред стемнување.
Да наместам таблици и да начекам убав ден ке направам уште некоја фотка.
New Thinking, New Possibilities.