Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 1911413 пати)

Отсутен Toni07

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 1
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7125 на: 17 Февруари 2019, 11:41:51 am »
Здраво јас сум нов овде пред се не знам дали прашање во е за тука ама сепак ќе ми присетите...
Имам проблем, имам потреба од некој што има делови или знае некој кој би можел да има за Киа Соренто 2002 година ми треба радалица, или мотор цел... фала ви

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10403
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7126 на: 17 Февруари 2019, 15:02:25 pm »
те,гв треба да имаат

Отсутен karabatak

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 26
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7127 на: 18 Февруари 2019, 11:07:08 am »
Малку помош може ќе ви звучи глупо ама не се разбирам јас.

Колата нејќе да пали веќе. Не дава никаков контакт. Мислев акумулатор е ама не е. Со кабли пробав и ништо. Со буткање запали. Во место воопшто не се ни обидува да запали, не вергла. До што може да биде?

Се работи за Opel Astra 1.7cdti
Да пишам апдејт.

Алансерот беше проблем, сменети четкици и ротор. Истовремено ми рекоа дека акумулаторот не одговара за колата така да ќе сменам и тоа.

Фала за помошта уште еднаш.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10403
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7128 на: 18 Февруари 2019, 11:58:00 am »
Анласерот бил, не бил алансерот.
Што не одговара акумулаторот ? Мал е ?

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6366
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7129 на: 19 Февруари 2019, 09:51:18 am »
Ајде малку ум, турбината на мојата кола во потписот, почна да мрси и капи поинтензивно на катализаторот. Ја пратев некоја година, и тој дел отсекогаш беше така замастен ама сега стана посериозен дефектот.

Ја однесов во Рено сервисот во битола и ги заменија гумичките на доводот и одводот на масло од неа, и чоекот ми рече имала и мала луфта на осовината, препоставувам го отворија цревото од усисот пошто кај издувот не беше гибана. И баш тука тој дел е замастен заедно со цревото наназад едно 10-тина см. (слики)

Колата не ми троши масло, и не чади назад, ништо не лупа, не свири од тубината, тера како што си тераше претходно, меѓутоа не треба да влегува масло во комората каде што се компресира воздухот, па да не ми направи некој ден „runaway“.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..) (Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

...
...
...

Друже може од иберлауфот (кој е приклучен на усисот од турбото) да оди по малку масло и маслена пареа до турбото. Од ова мрси на турбото кај голем број постари дизели. Лек за ова (привремен за жал) е перење на сите црева и вентили асоцирани со иберлафуот со бензин и нивно чистење.

Мала луфта на турбото (лево десно) не е страшно.  Аксијална (навнатре-нанадвор) луфта е лош знак и обично значи дека турбото е при крај.

Еден апдејт, го пратев некое време проблемот и утврдено е:
масло се акумулира на долната страна на цревото кај стегата од усисот, и од таа точка тука капи надолу;
извор: дефектно турбо или сепараторот за масло (дишникот) не затвора на буст.

Со оглед на капењето и траењето на проблемот, немам ниту чад ниту потрошувачка на масло нешто позначително,
па претпоставувам тоа што капи не е чисто масло туку мешавина од маслена пареа, вода и не знам шо ти хемикалии/гасови (тропам глупости можи).

Моторот е дизајниран без oil catch can, од „rocker cover-от“ излегува црево и оди во турбото преку еден сепаратор/ pcv вентил/ дишник. Благодарност до @Johnny625 , се заинтересирав и ја научив и оваа работа, што мислев ја немав, a бев готов за вадење на турбо.



Па така од ибеј порачав нов дишник, 1800ден, го извадив цревото воздушно и го исчистив малку, мрсно беше до отворот на вентилот. Турбото на осовина нема никаква луфта или пак јас не прицнав доволно силно за да осетам. Во Ред ауто се соменвам дека го извадија воопшто цревото, пошто не беше ни најмалку забришано. Истото е малку цвикнато, па повторно ако капи ќе го заменам и него.

Времето ќе кажи...

Отсутен Johnny625

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 195
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7130 на: 19 Февруари 2019, 18:55:13 pm »
Нема проблем друже. Ако турбото нема луфта, не ти троши масло, не чади... и сл. нема потреба во него да се сомневаш. А за ова мрсење ќе се јави пак, само прашање на време е, ти кажувам од искуство. Дизелите имаат огромна компресија и кај постарите значајно количество на гас поминува покрај кариките и завршува во картерот. Овие гасови (заедно со маслената пареа) одат во иберлауфот каде се кондензираат бидејќи е поладно тука.

Трајно решение за ова нема, барем јас немам слушнато.


Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7131 на: 19 Февруари 2019, 20:26:16 pm »
Дечки на бмвто хладњакот незнам како се појави некоја пукнатина на пластиката.. Неможам да разберам како е ова пластично..
Со што би можел да го залепам ?

Исто како на сликава е..


Отсутен Prof. Greenthumb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3997
  • MadaFunker
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7132 на: 19 Февруари 2019, 20:42:55 pm »
Пробај со силикон, види дали ќе држи.
New blood of old school

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7133 на: 19 Февруари 2019, 20:50:31 pm »
samo dvokomponenten ili bizon i sl otporno na temperatura

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7134 на: 19 Февруари 2019, 21:05:16 pm »
Па незнам голема температура е а и има притисок голем.. али па пукнатината е многу мала, само кога се турни цевката се познава..

Отсутен Tesla

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • Eбач на батерии :D
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7135 на: 19 Февруари 2019, 21:10:21 pm »
Огноотпорен двокомпонентен/ А Б лепак.
Д'г ж'т в'к п'н б'и - Долг жолт волк полн болви.

Zenu dupe krasi a tortu orasi.

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5453
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7136 на: 19 Февруари 2019, 21:16:56 pm »
Јас на капалицата за масло од плинот имав пукнатина и ми влегваше воздух, ја залепив со инстант лепило мешано со сода бикарбона, ствара некоја хемиска реакција лепилото со чекан не се крши, ама нема кајмене толку висока температура како овде, незнам дали исто би се понашало
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10403
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7137 на: 19 Февруари 2019, 22:12:32 pm »
Што материај е пластиката? Со леткон стопи ја и додади материјал. Побарај на ут plastic welding.

Отсутен LostParadise

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 60
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7138 на: 20 Февруари 2019, 00:27:38 am »
Да не знае некој каде во Скопје има растурени Fordovi 2006год+ ?
По огласиве многу слабо. 

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #7139 на: 20 Февруари 2019, 00:39:19 am »
Појма немам јас.. пластика ко пластика, ќе појдам по автоделовиве ќе побарам некое лепило.. мада имам некое од reinzosil до 300 степени крепи.. али е како силикон и треба да пробам дали ќе лепи воопшто на пластиката..