Prv pat ke komentiram na ovaa tema , okolu moeto poznavane so re-map se postignuvaat onie rezultati koj fabrikata fi ostavila kako rezerva na delovite vo motorot i okolu (neka se prijavat onie momci kosle cip tuning koj smenile turbo interkuler ili dizni a nekoj i povise), so peglane i finaliziranje moze uste 5-8 hp na modernive vozila a poveke od ova ke morate da smenite nekoj delovi , dosta od vozilata so imaat cip sum visol zgolemen pritisok na turbo i minimalno zgolemen pritisok na gorivo za da ne curi od auspuh so ova ne znaci deka e postignato mnogu.
Sto ocekuvate od standard motor 2.0 16v common rail so VTG ili VNT turbo kolku edna Argeta pasteta , jas ocekuvam maksmum na 1,3 ili 1,4 boost 200hp a so normalna snaga e 1,2 boost 180-190 hp a vozat 0,6 - 0,8 boost na 100 do 140hp samo edno vozilo so standard delovi sum visol na 1,5 boost kako ima 270hp Mercedes 220cdi , fabricka turbina GT20 VTG.
Ima tipce od slovenija BMW 320d so 450hp ima i ste eden so 220cdi so 520hp i od alfa 1.9JTD se vadat 430hp i od golf5 2.0 tdi se vadat 500hp , samo so ovie motori kostaat dvojno a nekoj trojno od voziloto sto kosta.
Jas im se voshituvam samo ne nekojku luge so pravat dizel so se
http://www.blacksmokeracing.com/that-unique-w203-wagon/ imas sto da se nauci od niv , bez cip so mehanicka pumpa preku 500hp