Автор Тема: Chiptuning  (Прочитано 194493 пати)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Chiptuning
« Одговори #210 на: 02 Декември 2014, 01:11:43 am »
Јас не ветувам брда и планини од мотори кои и така немаат душа, али чиптунинг за турбо дизел од 13% е безвезна работа, непотребен ризик за смешна сила. Поентата ми е дека цела оваа фама околу чип тјунингот и фамозните 30-40% се лага во 99% од случаите. Дури и кај најпотенцијалните мотори, ретко кога ситуацијата е добивка од над 20%, пример 1.4 ТСИ 122HP na 160HP (моторот според сите дино мерења е 131-2кс, а со тоа турбо максимум стига до 155-7кс, или во превод <20%).

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Chiptuning
« Одговори #211 на: 02 Декември 2014, 01:13:45 am »
Успешен чип тјунинг не е само во бројката на кс туку и во зголемување на њм, пеглање на кривата итн...

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Chiptuning
« Одговори #212 на: 02 Декември 2014, 01:17:04 am »
Кога сме кај муабетот, дали од 500кс да добиес 550кс се многу, разгледајте го примерот на RS6 (5.2 и новата 4.0). И кај двата мотори само со чиптјунинг се стига преку 700!!! Разлика од 25% на веќе исфорсиран мотор!

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: Chiptuning
« Одговори #213 на: 02 Декември 2014, 01:25:28 am »
Зошто го избегна моето прашање?

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Chiptuning
« Одговори #214 на: 02 Декември 2014, 01:29:02 am »
Не е битен бројот на турбините, туку големината на турбините, системот за убризгување,сама изведба на моторот, па на крај и издржливоста на моторот. Стави му и 5 мали турбини, ако не задоволуваат, НИШТО! Има полно коли со една турбина кои може и до 40-50% од снагата да се добие со сериозен чиптјунинг.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: Chiptuning
« Одговори #215 на: 02 Декември 2014, 01:31:02 am »
Кои се тие коли на кои што се добива 50% со една турбина? Стај му го голема турбина на 2.0 дизел, дур ја заврти клиповите во облаци ќе бидат, друго е на бензинец една, ама сепак, дур заврти.

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Chiptuning
« Одговори #216 на: 02 Декември 2014, 01:36:30 am »
Prv pat ke komentiram na ovaa tema , okolu moeto poznavane so re-map se postignuvaat onie rezultati koj fabrikata fi ostavila kako rezerva na delovite vo motorot i okolu (neka se prijavat onie momci kosle cip tuning koj smenile turbo interkuler ili dizni a nekoj i povise), so peglane i finaliziranje moze uste 5-8 hp na modernive vozila a poveke od ova ke morate da smenite nekoj delovi , dosta od vozilata so imaat cip sum visol zgolemen pritisok na turbo i minimalno zgolemen pritisok na gorivo za da ne curi od auspuh so ova ne znaci deka e postignato mnogu.
Sto ocekuvate od standard motor 2.0 16v common rail so VTG ili VNT turbo kolku edna Argeta pasteta , jas ocekuvam maksmum na 1,3 ili 1,4 boost 200hp a so normalna snaga e 1,2 boost 180-190 hp a vozat 0,6 - 0,8 boost na 100 do 140hp samo edno vozilo so standard delovi sum visol na 1,5 boost kako ima 270hp Mercedes 220cdi , fabricka turbina GT20 VTG.

Ima tipce od slovenija BMW 320d so 450hp ima i ste eden so 220cdi so 520hp i od alfa 1.9JTD se vadat 430hp i od golf5 2.0 tdi se vadat 500hp , samo so ovie motori kostaat dvojno a nekoj trojno od voziloto sto kosta.

Jas im se voshituvam samo ne nekojku luge so pravat dizel so se http://www.blacksmokeracing.com/that-unique-w203-wagon/ imas sto da se nauci od niv , bez cip so mehanicka pumpa preku 500hp

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Chiptuning
« Одговори #217 на: 02 Декември 2014, 01:38:25 am »
Успешен чип тјунинг не е само во бројката на кс туку и во зголемување на њм, пеглање на кривата итн...
Priatele Nm so KS idat zaedno kaj site vozimla i se zavisni od vrtezite na motorot

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Chiptuning
« Одговори #218 на: 02 Декември 2014, 01:38:30 am »
17:1 компресија е доволна да заврти, али доста беше со некомпетенти да се расправам на форумов. Фала на поддршка Мрмут.
Поздрав.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: Chiptuning
« Одговори #219 на: 02 Декември 2014, 01:42:21 am »
Ќе заврти и? Ќе ја ставиш најголемата? И? Ќе имаш 600 коња на 9999 вртежи а 50 од 900 до 3000?
И кои се тие коли што се добиваат 40-50% од чип тјунинг ќе ни кажеш или државна тајна е?


Ќе ја замолам администрацијата да интервенира за навредата упатена во постот на мармлад.
17:1 компресија е доволна да заврти, али доста беше со некомпетенти да се расправам на форумов. Фала на поддршка Мрмут.
Поздрав.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Chiptuning
« Одговори #220 на: 02 Декември 2014, 01:42:26 am »
После предавањево на Мрмут, се моли Класниот да го затвори предметот CHIPTUNING.

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Chiptuning
« Одговори #221 на: 02 Декември 2014, 01:44:18 am »
Кои се тие коли на кои што се добива 50% со една турбина? Стај му го голема турбина на 2.0 дизел, дур ја заврти клиповите во облаци ќе бидат, друго е на бензинец една, ама сепак, дур заврти.
Sekoja turbina si ima Map Kompresiona i turbinska , i stored toa mozes da odlucis koga ke ja krene turbinata i na koj vrtezi so koj pritisko i ostanati raboti , i ke zaboravev so kolkava smesa na gorivo

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Chiptuning
« Одговори #222 на: 02 Декември 2014, 01:44:20 am »
Тоа ако си некомпетентен за некоја тема, а упорно се расправаш убедувајќи се (ме), дека си компетентен, треба да го сфатиш како совет, али пусто македонче...

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: Chiptuning
« Одговори #223 на: 02 Декември 2014, 01:46:25 am »
Не те убедувам дека сум компетентен, ти упорно се убедуваш себеси дека си компетентен. А сега, на кои коли се добива 40-50% од ремап? На кој турбодизел?
А предавањето на мрмут никаква врска нема со темава.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Chiptuning
« Одговори #224 на: 02 Декември 2014, 01:57:14 am »
Прво реков коли, не дизели. Постарите BMW и Mercedes тудбо дизели возат прилично големи (не исфорсирани) турбини, и кај нив со добар сетап може да се постигне тоа. На оваа тема поконкретно може да прашаш во СМ чиптјунинг (на маршер тјунерот) Он имаше полно возила кои он ЛИЧНО ги тјунирал и пеглал на дино, при што доби фасцинанти бројки од мотори со СТАНДАРДНИ турбини!!
Второ, целиот муабет ми е дека не се добива ТУКУТАКА 30-40% од секој мотор што има турбо!
Трето, има бензинци кои со фабричко турбо стигаат над 50% без никакво отварање во мотор! Пример: FIAT/LANCIA 16VT, VAG 2.0 TFSI k04 итн..