Автор Тема: 15000 rpm без брегаста ( ја заборавиле да ја монтирааат ;) )  (Прочитано 4362 пати)

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Усте кога бев средно школо се мислев како би ја тргнал брегастата и би ја заменил со електро вентили , си викам толку брзи вентили на соленоид не е возможно да изработам во цивилни услови , па се мислев како да го користам маслото од моторот за хидро течност со пумпа да постигнам притисок и да ги отварам вентилите , и за тоа викам во цивилни услови ке е многу тешко , за овие момци не е проблем да е и на компримиран воздух

Not a valid youtube URL

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
одлична технологија со многу предности

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одлично!

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13939
Страшна работа и брилијантна идеја!

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Обожавам паметни иноватори! РЕСПЕКТ !!!

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
ова е иднината

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Fiat и Alfa работеа на ова пред едно 15-20 години, но не заживеа.Зошто не знам.Renault најавуваше нешто за формула, ама и тоа не виде бел ден...
Идеата не е сегашна, и со тоа се доаѓа до потполно софистицирање на работата на моторот....

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13939
Fiat и Alfa работеа на ова пред едно 15-20 години, но не заживеа.Зошто не знам.Renault најавуваше нешто за формула, ама и тоа не виде бел ден...
Идеата не е сегашна, и со тоа се доаѓа до потполно софистицирање на работата на моторот....

Сигурно и ти знаеш многу повеќе, колку концепти имало кои работеле многу добро а не ги пуштиле во сериско производство.

Мислам Порше направил електрична кола во 1900 година (АЛО 1900 година, кај нас Илинденското уште не почнале да го спремаат)
со електромотори во тркалата...и сеа излегуваат со „иновација“ за ваков тип на возила


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
И што ако нашравиле цртеж на кола со електромотори на тркалата? Опел уште пред тоа правеле машини со шиење со електромотори кои барем биле применливи :-)

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
колку метра кабел иде со колава на порше?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Уште тогаш имале warp core само не сакале да кажат хаха

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10462
имам гледано на формулилине како е дизајнирана брегастата, многу добар изум, на старитр формули, нешто како цефка со отвори врзана на радилица ...

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Fiat и Alfa работеа на ова пред едно 15-20 години, но не заживеа.Зошто не знам.Renault најавуваше нешто за формула, ама и тоа не виде бел ден...
Идеата не е сегашна, и со тоа се доаѓа до потполно софистицирање на работата на моторот....

Сигурно и ти знаеш многу повеќе, колку концепти имало кои работеле многу добро а не ги пуштиле во сериско производство.

Мислам Порше направил електрична кола во 1900 година (АЛО 1900 година, кај нас Илинденското уште не почнале да го спремаат)
со електромотори во тркалата...и сеа излегуваат со „иновација“ за ваков тип на возила

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
многмина пробале истово да го направат , кој како , јас долго време мислев дека масмото е добар елемент за потис ама овие го решија и со воздух.
Како и да е , калемот што треба да обезбеди отварање и затварање на одреден временски интервал а тоа е многу брзо (кој сака мозе да го пресмета за секој вртеж во фрекфенција) ја прави целата збрка нема толку добра изолација на жица што нема да пробие , овие децки го имаат решено проблемов на друг нацин , калемот го користат само за побуда , тоа знаци немора екстремно добра изолација како кај инјекторите на комнрејл дизелите.
Не е стварта на кој прв му текнало туку кој прв го остварил да фунционише а верувам ке се најдат момци кој ке ја развијат оваа идеја до бескрај.