Автор Тема: Биодизел  (Прочитано 14626 пати)

Отсутен accipiter

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 3
Одг: Биодизел
« Одговори #30 на: 25 Август 2011, 13:51:38 pm »
Abe edna komisija da napravite mozi sum na lista na sorabotnici na tajnata policija :) ama odma ke vi recam samo so stranski doznavacki sluzbi rabotam :)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Биодизел
« Одговори #31 на: 25 Август 2011, 14:05:03 pm »
Мислиш разузнавачки ;) А затоа ли пишуваш на латиница ??? ц ц ц :) Овој бил двојни шпиун бе ! :D

Отсутен accipiter

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 3
Одг: Биодизел
« Одговори #32 на: 25 Август 2011, 14:49:24 pm »

:)

Отсутен D@ni

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 230
  • Citroen GS
Одг: Биодизел
« Одговори #33 на: 06 Септември 2011, 15:27:34 pm »
Еве  што бајдов во една книга во врска со присуството на вода
"Содржина на вода Водата може да се најде во горивото како последица на процесот на производство, последица од транспорт или лошото ракување. Водата ја намалува топлинската моќ на горивото бидејќи за нејзино испарување се користи дел од топлината на горивото Пожелно е пред употреба на таквото гориво во моторите да се отстрани присуството на вода со некоја од познатите постапки или нејзиното присуство да се сведе во најмала мерка"

А еве и уште нешто интересно
Алтернативни горива кој најчесто се користат кој најчесто се користат горива на база на лкохоли као Метилалкохол и Етилалкохол. Често алкохолите се додаваат во бензинот со одреден процент со цел да се изврши подобрување на особините на бензинот и негова заштеда т.н. Бензинохоли
Предности се
-лесно формира квалитетна смеса за согорување
-лесна манипулација
-имаат добри енергетски својства
-поголема отпорност на детонација од бензините (поголем октански број)
-поволен состав на продуктите од согорувањето
Недостатоци се
-метанолот е отровен и бара внимателно ракување
-предизвикуваат малку поголема корозивност на резевоарите и цевководите и сл.
-повисока цена
-се произведуваат во мали количини

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6101
  • 69
Одг: Биодизел
« Одговори #34 на: 07 Септември 2011, 08:26:32 am »
D@ni
Ова што си го напишал е точно...Алтернативните горива се на база на алкохоли. И точно е дека формираат одлична смеша за  согорување, но точно е и тоа дека ако се користат во возила кои не се декларирани да се возат на оваков тип на гориво може да доведат до оштетување на некој од деловите.
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Биодизел
« Одговори #35 на: 07 Септември 2011, 19:48:36 pm »
У принцип по DIN EN 228 во бензинот МОЖЕ да се додаде 96% етанол во концентрација до 5% .

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13717
Одг: Биодизел
« Одговори #36 на: 29 Април 2012, 21:02:06 pm »
Набрзина ја прочитав темава...и се изначитав чудни постови...како демек овие од Порше не препорачувале...дрн дрн јариња...

Цела ЕУ се префрлува на Биодизел...сервисерот Трајче од Миле од Припор знаат повеќе...

Д фак?!

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Биодизел
« Одговори #37 на: 29 Април 2012, 21:18:16 pm »
Common rail na biodizel - BIG NO NO NO !
VE dizeli (bez VP -44 pumpa i Lucas/ Zexel/ Denso) - bez problemi (samo se menuvaat dihtunzite na pumpata i crevcata so silikonski).

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13717
Одг: Биодизел
« Одговори #38 на: 29 Април 2012, 21:24:37 pm »
Значи имаш адитиви за Common rail моторите

Vplus7 е еден пример...

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Биодизел
« Одговори #39 на: 29 Април 2012, 21:42:19 pm »
Da ima ama dzabe e toa. Common rail ili PD diesel ne se preporacuva. Ako ne sakas da menuvas dizni/Pumpi itn...

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Биодизел
« Одговори #40 на: 29 Април 2012, 22:12:40 pm »
Се убаво што се елаборираше, ама никој не спомна ништо за вкусот и питкоста. Дали биодизел е повкусен од класичната нафта и дали е попитка нафтата или биодизелот?
А да си седнеме на некоја бензиска, па да почнеме со по една чашка 98-ка, да си мезиме од тоа маста за зглобови, па да прејдеме на потешките D-2, а може и таа црвената-домашната, па некое адитивче да не не фати-за оние кои внимаваат биодизел(со органско потекло).... ;D

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Биодизел
« Одговори #41 на: 29 Април 2012, 22:15:18 pm »
Ja bi rekol na kraj da ja krunisame pobedata nad biodizelot so po eden akumulator od tie kamionskite :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Биодизел
« Одговори #42 на: 29 Април 2012, 22:15:39 pm »
Викаат не е убаво да се мешаат адитиви. Може да ти се слоши.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Биодизел
« Одговори #43 на: 06 Мај 2012, 10:33:20 am »
Лаик сум за биодизел, но колку што знам блокот, инјекторите итн итн у принцип немаат гајле. Но, Некои мотори се осетливи на биодизел поради осетливоста на гумата (дизни, цревца...) која со тек на време ги губи својствата и затоа кај тие мотори не се препорачува биодизел. Мене у салон ми рекоа во dci-то да не сум ни помислил да турам биодизел и не турам.

Од друга страна, двете службени Навари кои ги возиме во фирма од ден еден работат исклучиво на биодизел. И двете имаат над 200.000 км поминато без апсолутно никакви проблеми.

Значи, си зависи од конкретното ауто дали гумените компоненти поднесуваат биодизел или не. Нема правило.

Уште еднаш, ова погоре го пишува лаик на темата врз база на рекла-казала. Не ми верувајте на збор. :-)

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Биодизел
« Одговори #44 на: 06 Мај 2012, 13:01:02 pm »
E pa druze stavaj biodizel togas. Stom od servis ti rekle ne NE STAVAJ ako sakas da ne davas pari za skapi popravki.