Автор Тема: Opel Astra G 2.0 DTI 16V  (Прочитано 52635 пати)

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Opel Astra G 2.0 DTI 16V
« Одговори #405 на: 31 Март 2012, 02:03:59 am »
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Opel Astra G 2.0 DTI 16V
« Одговори #406 на: 10 Април 2012, 18:51:24 pm »
 Еве денес сменив масло, филтер за масло и филтер за воздух. Тропањето што го имаше во работата на моторот се изгуби и си го доби оној стар добар дизел звук. Маслото шо го сменав беше ELF Turbo diesel 10W-40, a ставив Aral bluetronic 10W-40. Замената беше после точно 8000 км. Маслен и воздушен филтер Hengst.Она што е посебно интересно е она на што ми скрена внимание сервисерот Никола во RedAuto каде што го сменаа маслото. Кога беше колата крената на дигалка ја виде цевката со која ми беше заменет катализаторот и ми рече ова под хитно да го корегирш. Г-днинот стручњак Ленката кој без пардон овде ќе го спомнам ми ставил цевка со многу помал пречник од цевката која доаѓа од моторот. Имено во катализатоот влегува цевка со Ф60mm, а тој ставил цевка со Ф40mm. Цевката беше цела зарѓана што значи ставил што му дошло под рака. Замената ја направив во сервисот Барни. Она што го направија сервисерите таму е за секоја пофалба и во однос на материјалот што го ставија и во однос на варот. Вистинско ремек дело. А разликата во одзивот на колата сега е нешто сосема поразлично од она претходно. Уште еднаш јавно фала до Никола и јавна критика до Ленката!!!
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9193
  • Аstra la vista baby !
Одг: Opel Astra G 2.0 DTI 16V
« Одговори #407 на: 10 Април 2012, 20:08:46 pm »
Нека и е наздравје на Астричето ;)

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Opel Astra G 2.0 DTI 16V
« Одговори #408 на: 10 Април 2012, 20:11:12 pm »
Фала, да ти се врати :)
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
Одг: Opel Astra G 2.0 DTI 16V
« Одговори #409 на: 10 Април 2012, 20:35:54 pm »
и олеснало кутрата :)

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Opel Astra G 2.0 DTI 16V
« Одговори #410 на: 10 Април 2012, 20:39:25 pm »
Се надевам и мене ќе ми олесни. Мора да има некој бенифит
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14231
  • Пудингот на шоферството
Одг: Opel Astra G 2.0 DTI 16V
« Одговори #411 на: 10 Април 2012, 21:26:29 pm »
На здравје сервисот,а шо се однесува на ауспулхот се знае каде треба да се оди(Барни),незнам зошто не си отишол директно таму
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Opel Astra G 2.0 DTI 16V
« Одговори #412 на: 10 Април 2012, 21:30:09 pm »
 Абе мече заборај ти дека јас морам да го поминам потешкиот пат? :)
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14231
  • Пудингот на шоферството
Одг: Opel Astra G 2.0 DTI 16V
« Одговори #413 на: 10 Април 2012, 21:34:40 pm »
Е да заборавив,туку дај слики да видиме како испадна фарбаното,задоволен,незадоволен,ке треба да префарбуваш,да не ја намачка со четка? ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Opel Astra G 2.0 DTI 16V
« Одговори #414 на: 10 Април 2012, 21:36:16 pm »
Не клавам слики... исфарбано убаво ама бојата отстапува :( Чекав да помини некој ден да ми помини лутината и да му одам. Тоа е. Шо и да речам џабе е...
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14231
  • Пудингот на шоферството
Одг: Opel Astra G 2.0 DTI 16V
« Одговори #415 на: 10 Април 2012, 21:40:00 pm »
Се тешам со тебе во немањето к‘смет ;D
Колку и да ја погодат пак ке дели,со тоа треба да се помириш,затоа треба цела кола фарбање,ама па 500+ евра е миниум
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Opel Astra G 2.0 DTI 16V
« Одговори #416 на: 10 Април 2012, 21:43:19 pm »
Ќути не зборај.... и теши се
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Opel Astra G 2.0 DTI 16V
« Одговори #417 на: 12 Април 2012, 11:06:47 am »
Kakvo farbanje?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Opel Astra G 2.0 DTI 16V
« Одговори #418 на: 12 Април 2012, 12:50:39 pm »
Преден браник, хауба и гепек.Браникот ми го пукнаа на бензиска со враќање во рикверц па неговиот европски записник го покри тој трошок, а хаубата беше изгорена бојата и не се корегираше со полирање исто беше и на гепекот... значи не станува збор за хаварија или судар... едноставно таква ја купив па сега тоа е средено
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Opel Astra G 2.0 DTI 16V
« Одговори #419 на: 12 Април 2012, 13:19:06 pm »
pravilno.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need