99% ECU од ABS ти е тоа,барем кај мене е така
испадна дека не е.. го најдов проблемот, водејки се по логика на електричната шема... абс модулот во алфава е независен уред кој е тотално неповрзан со компјутерот. дури и си има свој џек за проверка и поврзување со компјутер-лап топ. а замисли со отворање на колото односно идење во стенд бај се подига кога ке добие струја на штопот и тоа левиот-возачкиот.. не ми е јасно зашто од таму тегнеле кабел за сигнал кога можеле од педалата за кочница... значи светнува сијаличето, абс модулот добива сигнал дека е на стенд бај, спремен е да го прими превисокото магнетно поле што ке се иницира од силно стискање на педала и пролизгување на тркало за да проработат елкетромагнетите кај кочионата пумпа... од една страна има логика дека модулот се штеди така, не е под напон цело време туку само кога кочиш... да скратам... заради фарбањево и припремите ги извадивме штоповите, сигналот се прекинал и модулот се буни-отворено електрично коло.. безвезе... ке го закачам штопот пак, со кабел на лап топ ке го поврзам модулот, бришење на грешката од модулот и тоа е тоа...
п.с.
браниците денеска конечно завршени т.е. ставени во филер... прво со пластик прајмер, па филер и тоа 3 раце. во обид да ја дотераме бојата на филерот по накај бордо, наместо розево, после сите комбинации кои јас ги пробував, добив една сексуљава пинки лила боја... по смешно во живот не сум видел... ќе сликнам утре за да се смеема малку тука сите.... а јеби га, филер е тоа, нема да се гледа хахаха... инаку на местото на злосторот случајно се појавија и оги+никола бб
п.п.с. претходно кажав дека купив боја... значи бојата за колата е одбрана, по каталог... пак ке биде бордо, само ова бордо по каталог ја носи крајслер 04...