Автор Тема: Сопственици на Германски возила, да се преброиме!  (Прочитано 165150 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Сопственици на Германски возила, да се преброиме!
« Одговори #525 на: 15 Февруари 2012, 15:31:42 pm »
Ако си отворам драгстор под име Форд и продавам струмичка пиперка, битолско млеко и паломи, тоа значи дека е америчка ми е фирмата?

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6150
Одг: Сопственици на Германски возила, да се преброиме!
« Одговори #526 на: 15 Февруари 2012, 15:34:19 pm »
Сега немам време да образлагам ............доста и онака и ова е веројатно заморно да се чита :)
Јас не знам зошто толку се замараш кога муабетов ти е тотална утка и нема врска со реалноста.

Па за да го испочитувам форумашот RedBaron, а и ти не се возбудувај до толку - зар не гледаш уште од старт пишав ЗАЕБАНЦИЈА - а ти кај сакаш стај го твоето возило - а иначе еве се согласувам дека муабетов ми е тотална утка и нема врска со реалноста или попрецизно со твојата реалност.

Еве ти просветли ме (само немој од М-експрес) - сепак ако ништо друго од целава утка, ја те просветлив дека Опел Антара се прави на платформа развиена за Каптива и баш тој Опел е 100% корејско возило.

Завршувам со дискусија на оваа тема, освен директно на мене ако се однесува некој пост, зашто не да сме ОТ.. За стрелање сме.

zippo, морам уште еднаш да не се согласам. Се додека во документацијата на Антара пишува OPEL, а не "한글", Антара е на Опел и е германско возило. Доволно образложував зошто.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Сопственици на Германски возила, да се преброиме!
« Одговори #527 на: 15 Февруари 2012, 15:35:20 pm »
зар не гледаш уште од старт пишав ЗАЕБАНЦИЈА
Не забележав. Се извинувам :)

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7275
Одг: Сопственици на Германски возила, да се преброиме!
« Одговори #528 на: 15 Февруари 2012, 15:35:33 pm »
Temava stana ista kako dali da se zagree motorot pred trgnuvanje ili ne ...
mi se odmili da ja otvaram ..

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Сопственици на Германски возила, да се преброиме!
« Одговори #529 на: 15 Февруари 2012, 15:36:42 pm »
^^ Па по 4ти пат се натега за Форд, дека нема ни една допирна точка со Америка.

Отсутен zippo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 443
Одг: Сопственици на Германски возила, да се преброиме!
« Одговори #530 на: 15 Февруари 2012, 15:46:53 pm »
.
« Последно менување: 05 Мај 2012, 03:39:40 am zippo »

Отсутен zippo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 443
Одг: Сопственици на Германски возила, да се преброиме!
« Одговори #531 на: 15 Февруари 2012, 15:50:42 pm »
.
« Последно менување: 05 Мај 2012, 03:39:17 am zippo »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Сопственици на Германски возила, да се преброиме!
« Одговори #532 на: 15 Февруари 2012, 15:53:13 pm »
^^ Прекрасно! Му завидувам на Зеро за прекрасното Голфџе! :)

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11741
  • Архитект
Одг: Сопственици на Германски возила, да се преброиме!
« Одговори #533 на: 15 Февруари 2012, 16:05:29 pm »
@ zippo - се те разбирам, и се е тоа во ред. Точно е се што напиша.

Меѓутоа, не станува збор за "чистокрвност". Станува збор за есенцијата, суштината, коренот. Коренот на Опел е германски, и има подолга традиција како "германец", одколку како "американец". Колку време Опел беше самостојна компанија, или во "германска" сопственост, а колку време е сопственост на ГМ? И било кој производ да ја носи таа значка Опел (пример парфем, како Хамер парфем), е Опелов производ. Значи, пример тој мотор не е битно од кој е развиен, битно е дека Опел платил за тој мотор, и тој е Опелов мотор. Исто како и платформата, подвозјето и ред други работи.

Примерот за Кока Кола може не е на место, но прво што ми текна е тоа. Земи друг пример (пошто очигледно повеќе знаеш од мене за тие работи), каде македонец станува газда на странски производ. Дали веднаш после тоа производот е македонски..?
Супер.  Историја ја разбравме.

И сега овие што се претставени во гаража Астра, Вектра со 2.0 ЦДТИ мотор, 1.7 исузу , што треба да правиме со нив ? Кај треба да се пишат?
Тие што ќе имаат Антара, тие кај треба да ги сметаме?

Извини вака, не сакам да стварам тензии и да влегувам во конфликти, но ти не си го разбрал постот, а камоли историја да разбереш. Anyway, накратко - Астра и Вектра имаат амблем Опел напред. Точка.

п.с. а ако го извадиш моторот, ако немаат мотор, во што група ќе бидат..? Не се мачи, Опел ќе бидат.

 ::)  :o  :P  ;D  ;)

Дечко ти не ја имаш сватено темата за што е. А гледам за историја те бива, секоја чест, знаеш да пишуваш на google.


Супер не знаев дека опел, прави запрежни возила. Ако го извадиш моторот останува, запрежно возило.
Ебати германците што мотори му прават, во исузи, во фиат итн..... Јас да сум не би се фалел дека имам германска кола.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8953
Одг: Сопственици на Германски возила, да се преброиме!
« Одговори #534 на: 15 Февруари 2012, 16:18:42 pm »
Ако си отворам драгстор под име Форд и продавам струмичка пиперка, битолско млеко и паломи, тоа значи дека е америчка ми е фирмата?

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford

Дени ова ништо не кажува, нормално дека ФОРД ке има регистрирана фирма во Европа, па и таму десно вика subsidiary of Ford и кога ке кликнеш на форд ти дава Ford Motor Company (NYSE: F) is an American multinational automaker based in Dearborn, Michigan.

така да не му е местото на Форд во германски возила.

Отсутен zippo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 443
Одг: Сопственици на Германски возила, да се преброиме!
« Одговори #535 на: 15 Февруари 2012, 16:36:33 pm »
.
« Последно менување: 05 Мај 2012, 03:38:42 am zippo »

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6150
Одг: Сопственици на Германски возила, да се преброиме!
« Одговори #536 на: 15 Февруари 2012, 17:31:50 pm »
@ zippo - се те разбирам, и се е тоа во ред. Точно е се што напиша.

Меѓутоа, не станува збор за "чистокрвност". Станува збор за есенцијата, суштината, коренот. Коренот на Опел е германски, и има подолга традиција како "германец", одколку како "американец". Колку време Опел беше самостојна компанија, или во "германска" сопственост, а колку време е сопственост на ГМ? И било кој производ да ја носи таа значка Опел (пример парфем, како Хамер парфем), е Опелов производ. Значи, пример тој мотор не е битно од кој е развиен, битно е дека Опел платил за тој мотор, и тој е Опелов мотор. Исто како и платформата, подвозјето и ред други работи.

Примерот за Кока Кола може не е на место, но прво што ми текна е тоа. Земи друг пример (пошто очигледно повеќе знаеш од мене за тие работи), каде македонец станува газда на странски производ. Дали веднаш после тоа производот е македонски..?
Супер.  Историја ја разбравме.

И сега овие што се претставени во гаража Астра, Вектра со 2.0 ЦДТИ мотор, 1.7 исузу , што треба да правиме со нив ? Кај треба да се пишат?
Тие што ќе имаат Антара, тие кај треба да ги сметаме?

Извини вака, не сакам да стварам тензии и да влегувам во конфликти, но ти не си го разбрал постот, а камоли историја да разбереш. Anyway, накратко - Астра и Вектра имаат амблем Опел напред. Точка.

п.с. а ако го извадиш моторот, ако немаат мотор, во што група ќе бидат..? Не се мачи, Опел ќе бидат.

 ::)  :o  :P  ;D  ;)

Дечко ти не ја имаш сватено темата за што е. А гледам за историја те бива, секоја чест, знаеш да пишуваш на google.


Супер не знаев дека опел, прави запрежни возила. Ако го извадиш моторот останува, запрежно возило.
Ебати германците што мотори му прават, во исузи, во фиат итн..... Јас да сум не би се фалел дека имам германска кола.

Ајде, "дечко", пошто ти си сФФФФФ(капираш)атил што е темата, те молам објасни ми! Чекај, чекај, подобро не.

Никаде во моите постови нема ништо барано или копирано од Гугл. Каде го виде ти тоа, посочи ми? Или подобро, немој, да не се "заглавуваш" повеќе.

И за крај, пробај да бидеш малку поконструктивен, не само да "млатиш празна слама". Сите знаеме дека кола без мотор е запрежно возило. Аиииии, не, запрежно возило е ова:



Кога ќе научиш да разликуваш автомобил од запрежно возило, побарај ме. Then again, немој.

И никаде не сум се пофалил дека возам германско или било какво возило. Што и како возам е моја работа, и немам потреба да се објаснувам и убедувам, посебно со некој како тебе.

Поздрав!

Отсутен Pal Zileri

  • Сијка Пиштолова
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2464
Одг: Сопственици на Германски возила, да се преброиме!
« Одговори #537 на: 15 Февруари 2012, 18:10:33 pm »
Ако си отворам драгстор под име Форд и продавам струмичка пиперка, битолско млеко и паломи, тоа значи дека е америчка ми е фирмата?

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford

Дени ова ништо не кажува, нормално дека ФОРД ке има регистрирана фирма во Европа, па и таму десно вика subsidiary of Ford и кога ке кликнеш на форд ти дава Ford Motor Company (NYSE: F) is an American multinational automaker based in Dearborn, Michigan.

така да не му е местото на Форд во германски возила.
Гледам истиов муабет пак се отворил и пак ќе го кажам истото.Според мене треба да се гледа од каде е потеклото на оригиналната фирма,а не каде е отворена подружницата.Ако се оди по другата логика многу возила од форумов нема да бидат на листата каде што се,бидејќи знаеме дека не сите се произведени во земјата од кај што потекнува марката.
www.domitalia.mk

Замисли како би ни изгледале колите по форумов да имавме нормални 5000еур месечна плата by Deni

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Сопственици на Германски возила, да се преброиме!
« Одговори #538 на: 15 Февруари 2012, 19:45:12 pm »
dnevnik.com.mk

НОВИ ЕВРОПСKИ ПРАВИЛА ЗА ПОТЕKЛОТО НА СТОKАТА

Ознаката „Мade in Germany“ гарантира квалитетен и сигурен производ, но наскоро на германските производи нема да го има овој знак. Германските фирми на извезената стока ќе можат да го стават овој печат само ако најмалку 45 отсто од стоката навистина е произведено во Германија, а не во погоните на некоја азиска земја

Сите ние одамна се навикнавме да купуваме стока, посебно техничкa, со ознаката „Мade in Germany“ затоа што со тоа ни се гарантираше квалитетен и сигурен производ, без разлика дали тоа се работи за автомобил, пегла, телевизор или друг вид стока.

За жал, наскоро, повеќе нема да го има овој знак на германските производи. А виновникот за тоа е Литванецот Алгирдас Шемет, член на Европската комисија во Брисел, комесар за данок и царина. Тој деновиве ја почна својата кампања за воведување ред и усогласеност на пазарот, кога се работи за означување на земјата на потекло за некој извозен бренд.

Прва на нишан на оваа кампања се најде ознаката позната низ целиот свет „Мade in Germany“. Тој веќе најави дека во иднина германските фирми на извезената стока ќе можат да го стават овој печат само ако најмалку 45 отсто од стоката навистина е произведено во Германија, а не во погоните на некоја азиска земја.

Оваа најава од литванскиот комесар во ЕK предизвика силна реакција кај индустријалците низ Германија со оцена дека такво нешто ќе им нанесе „неизмерлива штета“ на нивните производи.

Владата во Берлин, на чело со канцеларката Ангела Меркел, веднаш се вклучи во акцијата за поддршка на германската индустрија и вложи остар протест во Брисел. Факт е дека Германија продава различни автомобили, електроника и разни видови машини со брендот дека тие се произведени во таа земја, а всушност тие се склопувани од делови произведени во разни далечни земји, посебно од земјите на третиот свет. Евтината работна рака во Kина, Тајван, Пакистан, Тајланд, Филипините, од лица, а не ретко и деца, што работат деноноќно за десетина евра месечно, додека моќните германски фирми и фабрики заработуваат десетструко, па и повеќе, само затоа што го ставаа печатот „Мade in Germany“ на тој производ.

Kонечно, еврокомисијата во Брисел реши да стави крај на ваквиот бизнис за богатење на грбот на сиромашните, но пред с`, конечно да се знае што и каде е произведено за да не се лажат купувачите и муштериите.

- Доколку Шемет го даде својот предлог на Европскиот парламент, тогаш тој ќе мора да смета на нашиот голем и упорен отпор - изјави германски претставник во Европарламентот во Стразбург, Андреас Шваб.

Претседателот на Германската индустриска комора, Ханс Хајнрих Дрифтман, истакнува дека ако се прифати овој предлог, тогаш нашите производи нема да бидат повеќе германски.

Вистината е дека германските производи не се германски затоа што 90 отсто се направени од делови увезени од далечните земји, а во Германија само се дотеруваат и монтираат. Така е и со облеката и со многу други производи, на кои се заработува многу.

Ако предлогот на Шемет се прифати, тоа ќе предизвика загрозеност за германскиот извоз на светскиот пазар. Па затоа не е ништо чудно што германските индустријалци покажуваат голема загриженост. Меѓутоа, канцеларката Меркел ќе стори се Шеметовиот предлог да не биде прифатен или пак коригиран!

Драшко АНТОВ

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8953
Одг: Сопственици на Германски возила, да се преброиме!
« Одговори #539 на: 15 Февруари 2012, 20:52:06 pm »
Ако си отворам драгстор под име Форд и продавам струмичка пиперка, битолско млеко и паломи, тоа значи дека е америчка ми е фирмата?

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford

Дени ова ништо не кажува, нормално дека ФОРД ке има регистрирана фирма во Европа, па и таму десно вика subsidiary of Ford и кога ке кликнеш на форд ти дава Ford Motor Company (NYSE: F) is an American multinational automaker based in Dearborn, Michigan.

така да не му е местото на Форд во германски возила.
Гледам истиов муабет пак се отворил и пак ќе го кажам истото.Според мене треба да се гледа од каде е потеклото на оригиналната фирма,а не каде е отворена подружницата.Ако се оди по другата логика многу возила од форумов нема да бидат на листата каде што се,бидејќи знаеме дека не сите се произведени во земјата од кај што потекнува марката.

точно така