Автор Тема: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања  (Прочитано 393726 пати)

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #15 на: 29 Декември 2010, 16:43:50 pm »
Нема тоа врска пензионер или не, ваљда муабетот му е за потрошња или нешто слично, мада ни тоа не му го држи муабетов, да кажеше 4 ајде де некако ама 5.

Da be da, i jas toa rekov :). Vo 5 da se vlecelo, komu toa voopsto mu treba ?!

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8517
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #16 на: 29 Декември 2010, 16:45:50 pm »
Другар ниедна 5 не е направена да влече од 80 ајде малце “озбилно“ за ова да позбориме, ако влече добро од 80 замисли колку пообро ќе влече од 120 тоа ми е мене муабетот.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54666
  • Махер
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #17 на: 29 Декември 2010, 17:12:11 pm »
Тоа е начин на тестирање за кој ЛошиПатишта ќе го оставам да објасни. Ама и тоа како се направени сите возила да го користат распонот 2000-3500 вртежи оптимално, а не 5700-6400.
Еве споредби на убав сајт со примери:
Duel : BMW 320 d (E90) vs BMW 330 i (E90)
Duel : BMW 316 d vs BMW 320 i (E90)
Duel : Ford Focus TDCi vs Ford Focus 2.0 16v
Duel : Ford Focus TDCi vs Ford Focus ST 170
Стандардизиран тест си е.

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #18 на: 29 Декември 2010, 17:13:16 pm »
Другар ниедна 5 не е направена да влече од 80 ајде малце “озбилно“ за ова да позбориме, ако влече добро од 80 замисли колку пообро ќе влече од 120 тоа ми е мене муабетот.

Drugar ti si roden za benzinec. Sekoja cest :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #19 на: 29 Декември 2010, 19:31:57 pm »
Абе шефе гледам целиш кон нешто што ќе ти кажам дека не е вистина:

Прво имам 24 години така да “ТВОИТЕ“ услови ги исполнувам, возачко искуство имам, имам и диплома за професионален возач, што ретко кој ја има тука и повеќе коли од тебе мислам дека сум возел(значи неможам да тврдам).

Второ како сакаш кажи и во град и надвор возењето со 80 до 120 во 5 само повеќе ќе ти потроши гориво од секој вид.

Троши...испод 4 литри.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #20 на: 29 Декември 2010, 19:36:00 pm »
Другар ниедна 5 не е направена да влече од 80 ајде малце “озбилно“ за ова да позбориме, ако влече добро од 80 замисли колку пообро ќе влече од 120 тоа ми е мене муабетот.

А ти кога возиш на отворено 90 кмх одиш во 2-ра брзина? :)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #21 на: 29 Декември 2010, 19:37:30 pm »
Другар ниедна 5 не е направена да влече од 80 ајде малце “озбилно“ за ова да позбориме, ако влече добро од 80 замисли колку пообро ќе влече од 120 тоа ми е мене муабетот.

Drugar ti si roden za benzinec. Sekoja cest :)


\

Не е, има признаено дека сака дизел, и има намера да купи дизел. Само во моментов има многу бучен и жеден бензинец, и го брано во темава :)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8517
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #22 на: 29 Декември 2010, 19:53:57 pm »
Може да имам и да купам било каква кола но алфата ќе остане секогаш во моето срце, кога би купил или кога ќе купам друг дизел(што е можно) на алфата одам да ставам турбина за да можам да се испукам кога ќе сакам ;)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #23 на: 29 Декември 2010, 20:00:16 pm »
Еве споредби на убав сајт со примери:
Duel : BMW 320 d (E90) vs BMW 330 i (E90)
Duel : BMW 316 d vs BMW 320 i (E90)
Duel : Ford Focus TDCi vs Ford Focus 2.0 16v
Duel : Ford Focus TDCi vs Ford Focus ST 170
Стандардизиран тест си е.


E oва вреди да се дискутира:
Ford Focus TDCi  115 PS vs Ford Focus ST 170 173 PS

Разликата во моќноста е цели 58 кс или бензинецот е 50% помоќен од дизелот
но кога ќе се тестираат меѓузабрзувањата на двата автомобили,

60 to 90 in 5 :                     10.3 s.         8.7 s.
60 to 90 with last gear :        10.3 s.         10.5 s.
80 to 120 in 4 :                    7.3 s.         8.5 s.
80 to 120 in 5 :                   10.6 s.         10.5 s.
80 to 120 with last gear :      10.6 s.         13.8 s.

Дизелот победува во повеќето дислиплини! Притоа имајте предвид дека бензинецот има 6 брзини, дизелот 5! И кога се тестира еластичност во петта брзина, всушност таа кај бензинецот е многу пократка и добива на време. Освен што има  50% помалку снага, дизелот е оштетен и со менувачот во оваа ситуација.

Дури трагедијата за бензинецот да биде поголема, ја губи трката на 1 километар  :o

Km from 40 in 4 :    32.6 s.         32.6 s.

До овде стасаја косилиците дами и господа  ;D

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #24 на: 29 Декември 2010, 20:06:09 pm »
Може да имам и да купам било каква кола но алфата ќе остане секогаш во моето срце, кога би купил или кога ќе купам друг дизел(што е можно) на алфата одам да ставам турбина за да можам да се испукам кога ќе сакам ;)

детски работи. Јас неодамна тестирав Алфа 156 1.9 ЈТД 105 кс. Количето си е топ, повлекува од 900 рпм, и влечи солидно се до 3500рпм кога полчнува да губи на снага. Но и со шалтање на 3500 рпм се постигнува 100кмх за 11-12 секунди, само што тоа се прави тивко.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8517
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #25 на: 30 Декември 2010, 02:08:33 am »
Абе луѓе што се тоа детски работи не сте ми јасно, ко со дедовци да праам муабет. Извини деде брзи коли НЕ. Тоа е хоби за возрасни врска немате, јес барем неко работи знам да признаам иако неморам а ти бачко за се си најпаметен, како да зборуваме со најдобриот механичар во свет, самото тоа те прави не реален.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #26 на: 30 Декември 2010, 08:39:10 am »
Детски работи се, никогаш нема да ставиш турбо, тоа ми беше муабетов. Нема ти да се одлучиш, нити некој во Македонија ќе знае тоа да го изведе. Не сум механичар, само сум ентузијаст.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8517
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #27 на: 30 Декември 2010, 13:55:41 pm »
Зашто е тешко? Кога луѓево плин ставаат едно турбо ли е тешко да се стави? Не се секирај јас не ми е сон ова ќе го направам кад тад и има луѓе што ставаат, ако не до грција ќе отидам ќе ми стават.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #28 на: 30 Декември 2010, 14:21:52 pm »
Зашто е тешко? Кога луѓево плин ставаат едно турбо ли е тешко да се стави? Не се секирај јас не ми е сон ова ќе го направам кад тад и има луѓе што ставаат, ако не до грција ќе отидам ќе ми стават.

Eve ti odgovor od eden tvoj kolega Alfista, valjda ke ti bide pojasno.

Yup tis a pretty big job to be doing.
You need a turbo.
you want custom manifold making up for a start. you really need a bigger free flowing exhaust for best airflow and turbo behaviour.
then your going to want to knock up a new heat sheild for the turbo so you don't cook the radiator.
a good reliable oil feed for the turbo will be needed. although not necessary an oil cooler would be nice.
then of course you want to rig up an intercooler. for ease i would take out the airbox and go side mount intercooler. certainly if you want to keep the aircon then this is preferable.
this done your gonna want to plumb it all in with boost controller and waste gate so you don't overboost the engine and pink the head.
lastly and most important you're gonna need some sort of fuel management ECU system, at least a piggyback really to get it running properly.
you can do it cheaper and cut a few corners but my feeling is if your doing it, do it properly.
honestly for the pain and bother if you want the 200bhp you're looking at getting with that kind of setup buy a 2.5 V6.

Plus, spored mene listava ne e celosna.....a da...Za seto ova bidi spremen da platis cena kolku edna dve 156 ki i na kraj pak ne se znae dali stvarno ona sto si go srabotil ke trae.
« Последно менување: 30 Декември 2010, 14:28:55 pm Stratro »

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #29 на: 30 Декември 2010, 15:48:43 pm »
Зашто е тешко? Кога луѓево плин ставаат едно турбо ли е тешко да се стави? Не се секирај јас не ми е сон ова ќе го направам кад тад и има луѓе што ставаат, ако не до грција ќе отидам ќе ми стават.

Eve ti odgovor od eden tvoj kolega Alfista, valjda ke ti bide pojasno.

Yup tis a pretty big job to be doing.
You need a turbo.
you want custom manifold making up for a start. you really need a bigger free flowing exhaust for best airflow and turbo behaviour.
then your going to want to knock up a new heat sheild for the turbo so you don't cook the radiator.
a good reliable oil feed for the turbo will be needed. although not necessary an oil cooler would be nice.
then of course you want to rig up an intercooler. for ease i would take out the airbox and go side mount intercooler. certainly if you want to keep the aircon then this is preferable.
this done your gonna want to plumb it all in with boost controller and waste gate so you don't overboost the engine and pink the head.
lastly and most important you're gonna need some sort of fuel management ECU system, at least a piggyback really to get it running properly.
you can do it cheaper and cut a few corners but my feeling is if your doing it, do it properly.
honestly for the pain and bother if you want the 200bhp you're looking at getting with that kind of setup buy a 2.5 V6.

Plus, spored mene listava ne e celosna.....a da...Za seto ova bidi spremen da platis cena kolku edna dve 156 ki i na kraj pak ne se znae dali stvarno ona sto si go srabotil ke trae.

Посебно ако машината не постои во турбо и нон-турбо изведба, оваа задача е уште потешка. Ако постои турбо изведба на постоечкиот мотор сите конструкциски решенија се веќе направени и треба да ги земеш деловите од отпад, но ако не постои тоа е преголем зафат.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need