Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1924997 пати)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #285 на: 16 Јануари 2011, 16:15:17 pm »
Nemora A8,moze i S8. :)


Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #286 на: 16 Јануари 2011, 17:36:28 pm »
Цитат
@Трактор фанови
Јас јавно овде се извинувам што се хранам (ова малце нејасно али нема везе) со стереотипи и предрасуди. Ги извртувте работите како што ви одговара. Кога зборам за бензинец и кеиф, вие го рамњате со турбо трактораш и ми објаснувате за еластичност. Ја се кладам дека сите што пенавите за еластичноста дека поише од 200км годишно не правите на отворено каде што е најбитна еластичноста (таа од 80-120 у 5-та). По вашава логика сите низ град што возат бензинци (макар и основни) се голтари кои од шо им е криво што неможат да си приуштат дизел, пљукаат по него. Мислам....смешки. Да сакав да лечам комплекси ќе купев некое BMW од баба и дедо у Немачка и тоа строго ТД за да не ми троши, а и на враќање пошо ќе го возев, да ми биде поеластично

@kosilica fan
Boldiranoto si vredi :)
Na primer jas samo vcera napraviv 300km na otvoreno sto znaci deka normata za cela 2011 mi e "udarnicki" nadminata za 50% :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #287 на: 16 Јануари 2011, 17:46:17 pm »
80-120 во 5та ја дава еластичноста на моторот. Значи ако има сила таму моторот, ќе има секаде. Истата еластичност ги дава своите резултати при 10-30 во 2ра и 20-50 во 3та... А кој ли вози со такви монструозни брзини и преноси.

Значи грубо сите сакаат посилен мотор и мотор кој троши помалку. Или ако се лажеме...


А инаку, гарантирам дека сите што земале основен атмосферски бензинец им е најкриво на светов што не земале турбо бензин или уште повеќе турбо дизел 99,4%.

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #288 на: 16 Јануари 2011, 18:11:00 pm »
80-120 во 5та ја дава еластичноста на моторот. Значи ако има сила таму моторот, ќе има секаде. Истата еластичност ги дава своите резултати при 10-30 во 2ра и 20-50 во 3та... А кој ли вози со такви монструозни брзини и преноси.

Значи грубо сите сакаат посилен мотор и мотор кој троши помалку. Или ако се лажеме...


А инаку, гарантирам дека сите што земале основен атмосферски бензинец им е најкриво на светов што не земале турбо бензин или уште повеќе турбо дизел 99,4%.



Si znaat deka e taka, ne se mali deca,  ali pust inaet ;)
« Последно менување: 16 Јануари 2011, 18:12:59 pm SceMax »

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #289 на: 16 Јануари 2011, 18:59:13 pm »
Ova moze da ide i vo temata za elektricni vozila no moze i tuka bidejki se znae koj e zakon :). Za 10-tina godini koga BYD ke gi usovrsi bateriite mozebi ke bide podrugo no ako ne diesel i toga najdobar ke bide Diesel-Hybrid ;) ili kako sto toa mnog ubavo go opisuva eden komentar:

"Basically, this is the order of fuel efficient cars for current technology.

Diesel hybrid>Diesel>Petrol Hybrid>petrol"

EU


USA


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #290 на: 16 Јануари 2011, 19:21:38 pm »
Првото видео е супер во поглед на тоа дека дизелот е навистина многу поекономичен од бензинец.

Второто детално опишува колку глупав народ живее во Америка, а како второстепена сижетна линија се провлекува ужасноста на фекалниот хибрид.

Каков ли монструм што ќе троши помалку од Приус за истите пари можеш да земеш тоа е чудо едно, ако веќе толку те интересира економичност.
Добро опремен Приус 28.000 со „еколошка изработка (читај гнасна)“ или Голф ГТД или Авенсис 2.0 Д4д Егзекјутив или Инсигниа 2.0/160 космо... Хммммммм.
« Последно менување: 16 Јануари 2011, 19:25:05 pm Deni »

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #291 на: 16 Јануари 2011, 19:43:12 pm »
Првото видео е супер во поглед на тоа дека дизелот е навистина многу поекономичен од бензинец.

Второто детално опишува колку глупав народ живее во Америка, а како второстепена сижетна линија се провлекува ужасноста на фекалниот хибрид.

Каков ли монструм што ќе троши помалку од Приус за истите пари можеш да земеш тоа е чудо едно, ако веќе толку те интересира економичност.
Добро опремен Приус 28.000 со „еколошка изработка (читај гнасна)“ или Голф ГТД или Авенсис 2.0 Д4д Егзекјутив или Инсигниа 2.0/160 космо... Хммммммм.

Sekoj makar malku pismen dosega razbral deka hybrid a posebno petrol-hybrid e samo kupuvanje vreme, seenje magla pred ocite na ekologistite i pobornicite na alternativna energija. Realnosta e deka (sega, zasega) e ultra skap, zagaduva daleku poveke, trom e kako kosilica i voopsto ne e ekonomicen ako ne vozish kako babicka.
Za jenkite ne mi se trosat zborovi :), legendi se

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #292 на: 17 Јануари 2011, 15:44:58 pm »
Еве јас пак чат-пат да се убацам на досадниов топик... Пошто глеам дека сеуште никој нема што паметно и конкретно кажано, не гледам потреба да го следам „муабетот“.

Имаше некој спомнато погоре, дека на тој што купил атмосферски бензинец, му е криво што „не може“ да купи турбо-бензин или турбо-дизел... Види среќо, секој со своите можности... А и на крајот на краиштата, постојат достапни атмосферски бензинци, што било кој дизел од соодветната класа, ќе го вратат во првобитна фосилна состојба, така да, тие муабети, остајте си ги за во кафана со другарчињата.

Ако е таа ситуацијата за тој што купил атмосферски бензинец, или како што тракторџииве љубат да го именуваат „косилица“, тогаш оние од вас што купиле атмосферски дизел, а не турбо, секој ден си палат свеќа во црква (или го почитуваат соодветниот ритуал во друга религија), и се молат на што год веруваат, дека еден убав, прекрасен ден, ќе можат да возат барем турбо-дизел, ако не нешто друго, за да би можела конечно клетвата да биде прекината, проклетството разбиено и конечно, барем малку од малку да осетат како е да се вози кола, а не машина за мелење месо.

Не сум анти-дизел, туку сум анти-[глупи, безвезни, неосновани и нерелевантни] муабети.
Еве поздрав до тракторџиите... Среќен 125ти роденден!


Mercedes-Benz 260D (1936-1940)


Mercedes Diesel Engine
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #293 на: 17 Јануари 2011, 18:12:23 pm »
Pravo da ti kazam, mnogu ubo si odbral da ne go sledis muabetot samo ne znam zosto si se premislil, ne trebalo :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34098
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #294 на: 17 Јануари 2011, 20:05:10 pm »
SceMax немој те молам такви малограѓански реплики. Не е убо така. Дечкото ти го спушти царски.
И јас не сум анти-дизел бидејќи возам еден. Ама последново што ти го пиша Велештрумф баш ми го направи ќеифот за денес. Има Велештрумф пиво од мене ;)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #295 на: 17 Јануари 2011, 20:18:27 pm »
Pravo da ti kazam, mnogu ubo si odbral da ne go sledis muabetot samo ne znam zosto si se premislil, ne trebalo :)

Како што може да се примети зборот муабет е во наводници, односно кажан е саркастично, или ако збориме очи во очи, би направил онака air quotes со прстите. :) Муабет е една работа, бладање безвезлуци без никаква потреба и/или вистински основана позадина, не се толкува како муабет, туку како „немање попаметна работа, па џаболебарење како последица од истото“.
Знам дека е убо што не го следам топикот (не муабетот) и не ни планирам, поради повеќе претходно наведени причини.
Едноставно, видов дека денеска Mercedes-Benz слави роденден на дизелот, па тоа ми беше повеќе од доволна причина за споделување на форумов. Поради почит кон Mercedes, а не ради реда.

@Falanga: Пази што си рекол, на следна средба очекувам пиво ;)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34098
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #296 на: 17 Јануари 2011, 20:19:58 pm »
@Falanga: Пази што си рекол, на следна средба очекувам пиво ;)

Нема што. Си заслужи. Памтам :)

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #297 на: 17 Јануари 2011, 20:34:02 pm »
Vie dvajcata zasluzuvate da se druzite i privatno i da si go pravite keifot . Na isto nivo ste, visoko se razbira :).

PS: Ako tolku ve frustrira i ve pravi da se osekate ponizeno, komleksirano i bespomosno kako rezultat na sto ednostavno ne znaete sto korisno ili relevantno ili barem "na temata" bi napisale....ne ja citajte temava ! Please...again !
« Последно менување: 17 Јануари 2011, 20:37:36 pm SceMax »

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34098
  • Таков е животот... јебига
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #298 на: 17 Јануари 2011, 20:38:44 pm »
Хахаааа... Така е. Примаме и дизелаши во друштво. Да имаме на кого да се смееме хахахаххаааа.

Без навреда другарче. Малку хумор.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #299 на: 17 Јануари 2011, 21:04:37 pm »
Од 18 страни дискусија разбравме дека:

1. ЛП и сите што се сопственици дизел, возат строго на отворено и строго на успони и многу му значи тоа што нема да шалта 2-3 пути него само ќе додаде гас
2. Корса ТД е совршенство од ауто и тоа поготово ако е на ЛП (еве тука го замолувам да го сними звукот на аутцето за да чуеме и тоа на било колку обртаи и во било која брзина па макар и у 5-тата која му е омилена)
3. Турбодизелите се савршенство и дека турботехнологија е измислена само за нив - прв турбо мотор Oldsmobile F-85 Turbo Jetfire од 1962, а прв ТД мотор Mercedes-Benz 300SD од 1978. Од тука единствен заклучок ако збориме чисто од инат е дека дизел технологија касни некои 15 години
4. Дизел троши помалку а иде поише. Троши помалце, ама не иде поише него бензин со турбо и иста кубикажа/коњажа ама па одма ќе се фатите за тежината (шо да праам коа дизел мотор е тежок ко тенк). Шо се тиче потрошњата - на Банзаи да речеме му троши 15 (онака на памет лупам) - ја тврдам дека сите што возите дизелаши свршавате на таа кола пошо само може да сањате за тие перформанси и тоа чувство, а сирото количе нема ни турбо и троши многу (за разлика од дизел) - абе КРШ ауто
5. Има уше пуно бисери кои може да се научат од ЛП и компанија ама ќе застанам....па после 15-16 нови страни величање пак ќе ви ја спомнам Хондата на Банзаи за да има за што да сањате у однос на перформанси

П.С
Не ми вадете некои дизели од Леман пошо Ф1 е врвот у мотоспортот и таму се возат строго дизели - оние шо се еластични у 5-та брзина меѓу 80 и 120км/х

ха ха ха, колку ме изнасмеа.

1. како заклучи дека возам само на отворено и само на угорно? Инаку многу ми е важно угорниците да ги искачам сите во 5та.
2. хахаха закон.
3. Грешка си. Еве ја историјата за турбото:
Цитат: izvor1
The first exhaust-driven supercharger was developed by Dr. Alfred J. Buchi of Switzerland between 1909 and 1912, long before Garrett products entered the turbocharger picture. Dr. Buchi was Chief Engineer of Sulzer Brothers Research Department and in 1915 proposed the first prototype of a turbocharged diesel engine
Цитат: izvor2
The turbocharger was originally invented by Swiss engineer Alfred Buchi, whos expertise had been formely in steam driven turbines. In 1905 he applied for a patent for the internal combustion. Applications first appeared in the 1920's in Diesel ships and locomotives.
Цитат: izvor3
The first turbocharged diesel truck was produced by Schweizer Maschinenfabrik Saurer (Swiss Machine Works Saurer) in 1938.

еве зошто турбото полесно се употребува кај дизелашот отколку кај бензинчињата:
Цитат
Turbocharging is very common on diesel engines in automobiles, trucks, locomotives, boats and ships, and heavy machinery. For current automotive applications, non-turbocharged diesel engines are becoming increasingly rare. Diesels are particularly suitable for turbocharging for several reasons:
Turbocharging can dramatically improve an engine's specific power and power-to-weight ratio, performance characteristics which are normally poor in non-turbocharged diesel engines.
Truck and industrial Diesel engines run mostly at their maximum power, reducing problems with turbo lag caused by sudden accelerations and decelerations.
Lacking a throttle valve, compressor stall is essentially non-existent.
Diesel engines have no detonation because diesel fuel is injected at the end of the compression stroke, ignited by compression heat. Because of this, diesel engines can use much higher boost pressures than spark ignition engines, limited only by the engine's ability to withstand the additional heat and pressure.

4. дизелот секогаш има поголем вртежен момент, и затоа ќе пружа поголемо задоволство.
5. да видиме колку оди хондата на банзата. малку е мрзлив тој, не му се прават видеa :)
6. F1 e врв на автомобилизмот затоа што работи во лер на 8000 рпм, под 15000 рпм е мртва, после максимум 320км зарибува и се дери со 300децибели.
Леман дизелите се бесчујни, си работат од 700-5000рпм, ги оставаат бензинците 20 круга зад себе, и целата трка ја поминуваат во 5та брзина, овај во 7ма :)




Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need