Еве јас пак чат-пат да се убацам на досадниов топик... Пошто глеам дека сеуште никој нема што паметно и конкретно кажано, не гледам потреба да го следам „муабетот“.
Имаше некој спомнато погоре, дека на тој што купил атмосферски бензинец, му е криво што „не може“ да купи турбо-бензин или турбо-дизел... Види среќо, секој со своите можности... А и на крајот на краиштата, постојат достапни атмосферски бензинци, што било кој дизел од соодветната класа, ќе го вратат во првобитна фосилна состојба, така да, тие муабети, остајте си ги за во кафана со другарчињата.
Ако е таа ситуацијата за тој што купил атмосферски бензинец, или како што тракторџииве љубат да го именуваат „косилица“, тогаш оние од вас што купиле атмосферски дизел, а не турбо, секој ден си палат свеќа во црква (или го почитуваат соодветниот ритуал во друга религија), и се молат на што год веруваат, дека еден убав, прекрасен ден, ќе можат да возат барем турбо-дизел, ако не нешто друго, за да би можела конечно клетвата да биде прекината, проклетството разбиено и конечно, барем малку од малку да осетат како е да се вози кола, а не машина за мелење месо.
Не сум анти-дизел, туку сум анти-[глупи, безвезни, неосновани и нерелевантни] муабети.
Еве поздрав до тракторџиите... Среќен 125ти роденден!
Mercedes-Benz 260D (1936-1940)Mercedes Diesel Engine