Автор Тема: CARclub Тест: Volkswagen up! (move up) 1.0  (Прочитано 24267 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CARclub Тест: Volkswagen up! (move up) 1.0
« Одговори #30 на: 05 Октомври 2012, 09:14:16 am »
Хммм... Трет пат комплетно да се согласувам со ЛП... Гангам стајл е апсолутен хит... Луѓево идат у Скопје Шити Мол, као да утре ќе го снема...

Дефинитивно нешто не е у ред со светов :)

Ениху, според мене, ваква кола не се зима како единствена кола, пошто е апсолутно апсурдно. Вакво мало се зима како втора или трета кола, во зависност од можностите. Значи, да се има вакво некое за низ град, пошто е измислено за градски гужви, а да се има друга поголема кола, за сите други случаи.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Volkswagen up! (move up) 1.0
« Одговори #31 на: 05 Октомври 2012, 09:19:37 am »
Само што UP не е максимално соголен, не е неопремен, и не е најефтино изработен.

Не дека ја прекинаа продажбата на Ајго. Тоа уште се продава. Само купувачите сега имаат избор вратата да звучи поубаво кога се затвора. :) И ред други работи. :)

Отсутен ace-106

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3468
Одг: CARclub Тест: Volkswagen up! (move up) 1.0
« Одговори #32 на: 05 Октомври 2012, 09:21:58 am »
За 9000Е ке добиеш супер мало возило на кое вратата ке звучи многу убаво кога ке се затвори-OMG!!!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Volkswagen up! (move up) 1.0
« Одговори #33 на: 05 Октомври 2012, 09:23:22 am »
Povalidno, toa e relativno. Kaj nas na forumot Falanga, a veruvam i 99% od onie sto kupile kola od A segmentot, bi zele kola od C segmentot dokolku bi im ja ponudile za istite pari. Denes 10.000 evra za A segment so malku oprema se premnogu pari, dokolku povtorno za 10000 evra se kupuva Astra ili Ceed ili nesto treto.

Zujalicite kako Aygo se nudat veke od 7000 evra, i toa bi trebalo da e ne pocetna, tuku maksimalna cena za vozilo od ovaa klasa, koe e maksimalno sogoleno, lesno, neopremeno, i najevtino izraboteno.

Па не би рекол. Астра/Голф/Фокус/Меган би купил како второ возило за патување на отворено. Но за градско возење сигурно не би одел на Астра/Голф наместо Спарк/Ап. Разликата во потрошувачка и справливост во град се драстично различни, исто како и разликата во цена со оглед на тоа дека ќе ти ја гребат „скапата“ кола низ град повеќе од сопствената мачка.

Иначе Зеро кажи драгичка..... ****.

Вчера порачани 2 х Рено твонго и 2 х VW UP! од по 60 коња. Во Понеделник ќе кажат кога би стигнале.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Volkswagen up! (move up) 1.0
« Одговори #34 на: 05 Октомври 2012, 09:24:49 am »
hah, kaj da go najdam citatot: kupiv spark oti nemav pari za zafira.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Volkswagen up! (move up) 1.0
« Одговори #35 на: 05 Октомври 2012, 09:36:18 am »
Тоа е затоа што на отворено патувам релативно често. И баш не ми е мило што тоа го правам со Спарк. А во град помалку би ме болело да возам Зафира Дизел отколку Спарк. Така да сепак буџетот беше пресуден иако имав оставено капар за Поло но ме предомисли несериозноста на Порше а тоа пак ми помогна да сфатам дека не ми се исплати да фрлам 3500 евра повеќе за кола со предности кои не ми се толку битни.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen up! (move up) 1.0
« Одговори #36 на: 05 Октомври 2012, 09:41:55 am »
Зошто некој би го купил ова? А што ако веќе има некој компакт (односно, еве, Астра) и му треба помало и попрактично возило за низ град. Замисли дека живееш во град со преку 1 милион жители, дека паркинг просторот е ограничен и дека секое сабајле има огромна гужва за било каде. Мало, компактно количе е мнооооогу попрактично за низ град отколку некој хечбек. Еве, јас возам Голф, па попрактичен ми беше Up-от неколку дена додека го возев, особено за преку ден низ центар.

На крају краева, мајка ми вози Fiat Seicento. Ете ти го одговорот.

Возилата од класата на Ап реално не се предвидени да бидат единствено (или прво) возило во фамилијата. Предвидени се како бекап количе, за наваму-натаму. А како такво, одлично ја завршува својата улога.

Тоа што во Македонија луѓе сакаат компакт, а немаат пари за него па купуваат нешто од А-сегмент, тоа е сасвим друг муабет, а и муабетот дека кај нас се купува кола на метро, а не според потребите.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Volkswagen up! (move up) 1.0
« Одговори #37 на: 05 Октомври 2012, 09:46:12 am »
Ај
За 9000Е ке добиеш супер мало возило на кое вратата ке звучи многу убаво кога ке се затвори-OMG!!!
Ајго е 8200, ова е 8900. А и плус изгледа го промаши делот „ред други работи“.

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7075
Одг: CARclub Тест: Volkswagen up! (move up) 1.0
« Одговори #38 на: 05 Октомври 2012, 09:49:46 am »
Дечки, браво за тестот, одлично изведено.

ФОТОГРАФИИТЕ би можеле во било кој момент да се најдат на официјалната страна на VW - феноменални - Секоја Чест на Авторот за идеите, знаењето и за вложениот труд!


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen up! (move up) 1.0
« Одговори #39 на: 05 Октомври 2012, 09:54:10 am »
Го возев Up-от 3 дена. Девојка ми вози 107, кое го возам квази-редовно.

Up-от е даааалеку пред 107-цата. Не дека 107-цата е лошо возило - напротив, одлично градско количе е, нуди стварно многу простор, итн. Ама up-от е едноставно подобар. Подобро е распореден просторот внатре, па 250 вс 138 литри багажник, па звучна изолација, итн.

EDIT:

Aygo со клима - 8600 евра.
C1 со клима - 8570 евра.
107 - Не знам, сајтот им е ретардиран, не можам до ценовник да дојдам.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CARclub Тест: Volkswagen up! (move up) 1.0
« Одговори #40 на: 05 Октомври 2012, 09:56:31 am »
Најодговорно и најотворено тврдам дека up! има подобра звучна изолација од мојот Лансер.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen up! (move up) 1.0
« Одговори #41 на: 05 Октомври 2012, 10:01:11 am »
Хм..

Citroen C1 со клима = 8570 евра.
Радио CD = 400 евра.
Деллива задна клупа = 250 евра.

Вкупно 9220 евра за да биде опремен како move up. Интересно.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Volkswagen up! (move up) 1.0
« Одговори #42 на: 05 Октомври 2012, 10:01:54 am »
Тоа „многу простор“ мноогу се злоупотребува ;D
Особено кога станува збор за C1, 107, Aygo :)

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7075
Одг: CARclub Тест: Volkswagen up! (move up) 1.0
« Одговори #43 на: 05 Октомври 2012, 10:25:01 am »
Јасно е дека VW UP! е наменет за оние што знаат да го ценат квалитетот на завршната обработка и материјалите кои се користени во возилото и секако можат тоа да си го дозволат.

Нешто како на А1 на АУДИ, наменет е за оние кои не сакаат да се откажат од комфорот при користење на помало возило ако веќе поседуваат А4,А6,А8 или сл. Затоа е неблагодарно да се споредува со Матиз, Тико, Сеиченто, i10 или нешто слично...

Како поефтина алтернатива на UP!от се нудат SKODA Sity GO и SEAT Mii, ама очекувано е дака кај истите ќе се штеди на одредени работи (звучна изолација, материјали во внатрешноста..) за да се добие пониска цена.

Дали VW направи одлична бизнис стратегија со цената на ова возило ќе покаже продажбата. Мој избор би била ШКОДАТА пред се поради пониската цена.

 

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: CARclub Тест: Volkswagen up! (move up) 1.0
« Одговори #44 на: 05 Октомври 2012, 10:41:49 am »
И јас имам мала кола за низ град..
People should not fear their government.The goverment should fear its people.