Автор Тема: PEUGEOT 307 2.0 HDI 66KW 90HP  (Прочитано 44586 пати)

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: PEUGEOT 307 2.0 HDI 66KW 90HP
« Одговори #75 на: 26 Август 2012, 03:53:50 am »
Istoto mi go kaza i mojot majstor, iako veke ja imav kupeno(seuste ja vozam vo bagaznik). Mi vika- tece? Ne. Ne ja cepkaj.

Арно ама ако протече на пат тогаш јавимусе на мајсторот нека ти ја смени на пат ;)

Отсутен yarre

  • Bearing Expert
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1311
  • www.lagermax.mk
    • LAGERMAX
Одг: PEUGEOT 307 2.0 HDI 66KW 90HP
« Одговори #76 на: 26 Август 2012, 07:37:43 am »
Водната пумпа не е голем трошок за мирно возење. Со оглед дека коа се менуваат сите затегачи сосе каиш, таа останува, најслабата карика, што би рекла онаа тортелинана. Таа иста пумпа, у оргинална варијанта за Голф 4 например е 1.800 МКД. За толку пари раат варијанта е да се смени.

И да, водните пумпи, многу често протекуваат после промена на затегачи и каиши, а без неа. Сетовите затоа и си доаѓаат сосе неа, и таа е третирана како останатите затегачи во орото.

Ебати мајсторите, кои сугерираат, не пипај. Често имам искуство со мајстори, кои менуваат лагерчиња на алтернатори. Тие се цена по 150-200 МКД парче, и го менуваат едниот, од едната страна на роторчето, другиот демек добар. Е како може да е едниот добар, кога работат на истата осовина. Па генерално, го склапа алтернаторот, и еве ти го чоекот после 2-3 иљади км, ајде сеа назад, растурај пак за другото лагерче.
А има коли, каде, за да се стаса до алтернатор, се откачува клима, или амортизер......

Отсутен ace-106

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3468
Одг: PEUGEOT 307 2.0 HDI 66KW 90HP
« Одговори #77 на: 26 Август 2012, 09:52:11 am »
Водната пумпа не е голем трошок за мирно возење. Со оглед дека коа се менуваат сите затегачи сосе каиш, таа останува, најслабата карика,
Ебати мајсторите, кои сугерираат, не пипај.


Одлично кажано!

Ете ја причината заради која ке ја сменам и пумпата СалеСк.
Предлог на еден од продавачите беше да се смени и антифризот,и ке го послушам.


Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: PEUGEOT 307 2.0 HDI 66KW 90HP
« Одговори #78 на: 26 Август 2012, 10:00:03 am »
Подршка и од мене за комплетно мењање!

Отсутен ace-106

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3468
Одг: PEUGEOT 307 2.0 HDI 66KW 90HP
« Одговори #79 на: 26 Август 2012, 10:04:28 am »
Така и ке биде - ке остане (евентуално) некој ролер на ПК каишот-доколку е добар,во спротивно сичко ново    :)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: PEUGEOT 307 2.0 HDI 66KW 90HP
« Одговори #80 на: 26 Август 2012, 10:08:09 am »

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6130
  • 69
Одг: PEUGEOT 307 2.0 HDI 66KW 90HP
« Одговори #81 на: 26 Август 2012, 16:04:15 pm »
Водната пумпа не е голем трошок за мирно возење. Со оглед дека коа се менуваат сите затегачи сосе каиш, таа останува, најслабата карика, што би рекла онаа тортелинана.

Не дека е трошок, но зошто? Најслаба карика во однос на што? Што е тоа ради кое е водната пумпа оптеретена, односно какво оптеретување она трпи и колку е амортизирана за да мора да се менува со нова...Небитно, и 100 денари да чини...
Каиш, лагер, односно затегач...Да..Но ова стварно не ми е јасно...

И да, водните пумпи, многу често протекуваат после промена на затегачи и каиши, а без неа.

И да, можеби си во право дека често протекуваат, но не си во право дека протекуваат ради промена на затегачи и каиши...Него ради друго...
Тоа друго е возење на обична вода, пошто ние сме сезнајковци, па наместо антифриз досипуваме вода...ОБИЧНА од чешма...Или пак антифризот го мешаме со обична од чешма...А не со дејонизирана и дестилирана вода...Уствари ние сме Македонци, а ние освен обична вода не користиме дестилирана...Пошто чини 20 денари литар, а антифриз од 800 денари литар ке купиме, или све ке смениме, ама ке заштедиме на 20 денари литар вода... ;)
Секоја чест на исклучоците, не верувам Аце дека смесата на антифриз и вода ке ја прави со обична од чешма, а и верувам дека нема да купи дејонтин да стави, него ке стави некој поквалитетен антифриз...

Сетовите затоа и си доаѓаат сосе неа, и таа е третирана како останатите затегачи во орото.

Можеби за некој коли да, ако водната пумпа има улога на затегач, па трпи огромно оптеретување...Во спротивно се паѓа во вода...За мојата кола 306, ниту па за другата 206 никаде не пишува дека кога се менува затегач и каиш или пак антифриз, морално е да се замени и водна пумпа...За 307-цата не сум сигурен но верувам дека е истото тоа...
За други типови не сум запознаен, еве ако имаш такво сознание добро е да го споделиш...

Ебати мајсторите, кои сугерираат, не пипај.

Има разлика од мајстор до мајстор...Како и од шофер до шофер и од жена до жена...

Често имам искуство со мајстори, кои менуваат лагерчиња на алтернатори. Тие се цена по 150-200 МКД парче, и го менуваат едниот, од едната страна на роторчето, другиот демек добар. Е како може да е едниот добар, кога работат на истата осовина. Па генерално, го склапа алтернаторот, и еве ти го чоекот после 2-3 иљади км, ајде сеа назад, растурај пак за другото лагерче.
А има коли, каде, за да се стаса до алтернатор, се откачува клима, или амортизер......

Не е до мајсторите...До муштериите е...
Мислиш дека ако некој мајстор бара 1000 денари за да ти репарира нешто е поскап и полош он некој што ке побара 500? А и секогаш се прашува што спаѓа во замената...Нели...
А и не мора да значи дека ако едниот не чини дека за кратко време ке откаже и другиот...
Нема логика твоето објаснување дека ако лагерите се наоѓаат на иста осовина трпат исто оптеретување итн...Да не разглабаме...Ако ти се заебе лагер на тркало ги менуваш сите 4 или само едниот?
Нели?...

Istoto mi go kaza i mojot majstor, iako veke ja imav kupeno(seuste ja vozam vo bagaznik). Mi vika- tece? Ne. Ne ja cepkaj.

Арно ама ако протече на пат тогаш јавимусе на мајсторот нека ти ја смени на пат ;)

А ако ти рикне акумулатор а претходно си бил кај мајстор да ти ја провери колата пред пат, пак да му се јавиш и да му речеш да дое да ти го смени акумулаторот на пат, нели...

Како и да е, менувањето може само да биде +, не -, но јас повторно ке речам...Ако нешто функционира ОК, и не покажува знаци на истрошеност, или изамортизираност или оштетеност, не би го менувал...

Во случајов ради непознатото потекло на возилото пожелно е да се смени се што не чини или во кое што се сомневаш, за да си раат...
За антифризот да се менува или не, нема што повторно да се мисли...Постои инструмент, земи измери го, ако е под -20, повторно не гледам логика да се менува...
Ако е -40, што? Не чини па дај ке го менуваме...
Антифриз е различно од глицерин, различно е од моторно масло, различно е од масло за менувач итн...Не е поентата само да се мења...Да, подобро е да е ново, но до каде со тоа...

BTW...Можда не требаше да ги шитнеш елипсите, требаше да си ги монтираш на полица позади...
Убаво ке си легнеа...Или остануваш на фабричкото озвучење?
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: PEUGEOT 307 2.0 HDI 66KW 90HP
« Одговори #83 на: 26 Август 2012, 16:31:14 pm »
Ја водна пумпа никад не сум сменил.

Отсутен BokiCivic

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3803
  • Боинг 747
Одг: PEUGEOT 307 2.0 HDI 66KW 90HP
« Одговори #84 на: 26 Август 2012, 16:31:36 pm »
Јас имав ситуација со воданта пумпа, и јас послушав мајстор смени ја се мења со промена на ребрастиот каиш за секој случај. Земав нова Airtex Made in USA и на 17,000 км водната пумпа проби и решението ми беше..... да си ја вратам фабричката назад и еве сега таа ја возам моментално. Ама пак како ќе се погоди.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: PEUGEOT 307 2.0 HDI 66KW 90HP
« Одговори #85 на: 26 Август 2012, 16:33:49 pm »
Нешто ако функционира не се пипа. Фабрика си е фабрика.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: PEUGEOT 307 2.0 HDI 66KW 90HP
« Одговори #86 на: 26 Август 2012, 18:47:54 pm »
Ми го посочи човекот баш тоа што му се има десено на боки... Попрво ке откаже новата,отколку фабричката,иако по нарачка другар ми ја донесе од Италија.

Ама треба и да си сигурен во километражата на колата,т.е истрошеноста на деловите.
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: PEUGEOT 307 2.0 HDI 66KW 90HP
« Одговори #87 на: 26 Август 2012, 18:57:04 pm »
Јас сум за менување на водна пумпа на 2 промени на каиш, а ако не си сигурен во претходната промена (не знаеш што све е сменето), да се смени заедно со каишот.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен ace-106

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3468
Одг: PEUGEOT 307 2.0 HDI 66KW 90HP
« Одговори #88 на: 26 Август 2012, 22:53:34 pm »
Е така де пежото е тукушто купено,а сервисна книшка има само до 2006год. на 53000km,господ само знае дали е сменета-така да ке се мења!

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: PEUGEOT 307 2.0 HDI 66KW 90HP
« Одговори #89 на: 26 Август 2012, 23:12:25 pm »
Према муабетиве на некои овде заклучокот е дека и каиш и затегачи не треба да се менуваат заради тоа што старите се со подобар квалитет од новите. Абе луѓе тие кога биле добри биле им поминало времето нив, за тоа дека тешко се наоѓа дел со квалитет како фабричниот што е ставен на возилото се согласувам ама ништо не е вечно.
 Не планирам никој да убедувам што и како да прави баш ми е гајле секој си гледа за себе ама едно ќе ви речам, една шлеп служба да платите на автопат некаде низ европа заради прегреан мотор и преебана пумпа ќе ве фати исто како мотор да сте смениле па ќе ги менувате и штрафчињата на пумпата а не само пумпата.