Во убрзање тешко, со Унтак се враќавме од Кавадарци и по тоа угорниците никако да го поминам, тегне ли тегне, ама на рамно при брзини над 120 се тука некаде
Епа тука е разликата заради еластичноста на моторот која е предност на бензинецот, а дизелот го вадат њутн-метрите за угорници, ама затоа и чади отпозади..

друже мн безгрижни километри супер количе супер потрошувачка! VW под хауба ,само полни резервар и шишај!
@Smichka 1.2 има мн подоброзабрзување од дизелот до 120-130км/ч а потоа паѓа нормално 3 клипа ама изненадува за снагата 130км/ч на 400м а наредните 600м само 30км/ч !1.2 има 112 Nm а 1.9SDI има 125 Nm Што значи со 1.4 неможат да бидат исто
! како и да е поќе обожавам дизел ама 1.9TDI 
Тоа беше одлучувачки за купување, издржловост и достапност на делови, највеќе економичност, и да, се слагам за забрзувањето кај бензинот, ама не ја купив колава за перформанси туку за економичност, а ако недајбоже овој мотор си умре млад ќе одам со TDI..

Добра ибица само незнам колку е бучна во место не сум слушлан 1.9 сди во ибиза.
еве спецификации за 1.2 12в и 1.9 сди:
http://www.autoevolution.com/engine/seat-ibiza-3-doors-2002-19-sdi.html
http://www.autoevolution.com/engine/seat-ibiza-3-doors-2002-12.html
Малкуцка побучна е од TDI според мене, иначе ист звук вади нели се додека не уклучи турбината на TDI, a незнам зошто ама голема одбивност имам спрема мотори со 3 цилиндри.. :/
Ако си слушнал во Голф епа исто толку бучен 
има 1.4 од-до коњажа
а за 1.2 ич муабет не правам дизелот е доста побрз ги имам возено и 2та мотори
Има пример таа генерација имаше Ибица 1.4 со 100 коња и беше метак, само нема многу такви низ Скопје
Сики, на твојата само турбо едно и мислам над 100 коња ќе иде ко ништо..

зборам за 1.4 околу 80кс сили заатаја верзија
Епа синиша тој мотор го вози, и ете баш сподели, за на рамно кај кај боље лежи, и еластичен и се, само угорници не му се јака страна..

Сепак се градски возила, стигнеш до 60 km/h и мораш да кочиш..
