Fabricki...280 Nm @2200 rpm = 120 km/h, 6th gear, 2400 rpm.Јас само ќе додадам едно нешто кое многумина кои ги разбираат карактеристиките го занемаруваат. Тоа е менувачот. Подеднакво е битен колку и карактеристиките на моторот. Правилно поставени односи на менувачот можат драматично да ја подобрат акселерацијата.
Се сложувам. Дефинитивно огромен фактор кој е многу влијателен. Секако не смее да заборавиме дека реалноста е пред нас, а не Нид Фор Спид. Ако моторот има доволно момент во сите точки, помалку е важен менувачот. но кога веќе гледаме да е супер, зошто да не е се супер. Мене ми е многу важно да може да се одржува 120-130 на што е можно помалку вртежи. Тоа е случај кај поновите турбо мотори кои имаат сила уште од малку вртежи.
Една од многуте причини зошто ги фаворизирам. 120 при 2200 кај бензин и 120 при 2100 кај дизел е незаменливо чувство. Милина.
Daleku od toa deka e slucaj samo kaj ponovite turbo motori.
Fabricki kaj mene e 280Nm@2200 rpm, sto vo realnost znaci 120 km/h na 2100-2300 rpm, odnosno 160 km/h bese na nesto pod 3500 rpm ...vo 6 ta.
Kako sto kaza..milina...ali sekogas moze i podobro.
Така, така. Сега да бидам реален до вчера турбовци не беа многу чести во секојдневие, освен дизел. На тоа мислев. Секако дека и постарите турбаши го имаат истото, но беа ретки низ град. И секако имаш закон ауто, што исполнува еден важен фактор кој јас многу го поштувам, и скоро сите други фактори кои не се спомнати...
Deni, za tebe znachi e eden Mercedes E 320 cdi
Se vozev vo takov... kako kamion e
od 1100 obrtai do 1600 i menja autmatikot..
mislam vleche ko nenormalen toj v6 dizel O:-)
i mi padna interesno i pochnav vnimatelno da gleam obrtomerot...
znachi obrtaite sedat isto a brzinata se zgolemuva
) xD
Ne mu e rasipan obrtomerot*