Автор Тема: Одржување на јапонски возила, делови и мајстори  (Прочитано 20465 пати)

Отсутен japan23

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 6
Поздрав до сите членови.

Ја отварам темава најмногу од лични потреби но сигурен сум би мозело да помогне на голем број корисници на јапонски возила .

Продавници за делови со нај пристојни цени и сервиси кои од лично искуство ви оствиле добар впечаток (цена и квалитет на работа)

За да мозе да биде по општо би било добро да се наведе и марката на возило со кое сте имале искуство .

за крај и за мојата лична потреба . Имам амитцубиши галант 1992 дизел 1.8тди. планирам да менувам ламела и потисна па прашанјето е дали 11500ден е скапо за цел сет и мислам дека делот е јапонски или корејски (сигурно не е екинесски )
затоа схто во мерцедес мак ми бараа 12000 само за ламела и за потисна уште толку . Сега по ценава мозно ли е да е тоа оргинал митцубиши или за толку стари модели не би се замарале директно они . Посоцхете и сервис за евентуално нивно вградуванје.
Инаку плус прашанје треба да репарирам и амортизери па дали да ги репарирам со гас или само улје односно дали вреди таа пара плус за гасот и колку се способни кај нас да го стават под компресија. Затоа што нема соодветни нови за пристапна цена мора да ги репарирам . во бутел ми рекоа дека сега и гас ставаат внатре и даваат гаранција од 2 години мада и е поскапо него што пишувате тука ,1300 за репариранје плус гас 300 плус рака или 1300 денари и рака е фклучена како и да е 1600 по амортизер дали вреди.

Следна мака би била до сите Турбо Дизел сопственици . На меренја турбината показувасхе пад од 1.2 (ноива нормална на 0.8/0.7 бара притисок моментално . Колку е ова лошо и најмногу од се каде има кај нас (не ужице бар не за сега) добар мајстор за турбини да види со дали може бар малку да се наштелува иначе ми треба и едне дихтунг кој не држи и е пред цревото за во турбото така да може со само менуванје на него ке доби сила плус .

Значи на кратко најдобар мајстор за Митцубиши и за турбо дизел мотори и продавници со пристојни цени за Митсубиши и други Јапански коли  


(после читанја на многу добри постови (фала многу) се решив и на прочистуванје со ликви моли и тоа и на нафтата и ставив адитив и на моторот за процхистуванје на бош пумпата и на дизни се а во новото масло тотал полусинтетика (по совет од продавачот постар дизел мотор итака натаму) ке ставам мотор протектор повторно по совет во аутомакедонија поради староста на моторот да се стави на не керамицхка база адитив. Па пишете дали сум погрешил.

По составуванје на постов јасно ви е немам искуства со форуми како и да е вашиов форум е стварно конкретен и многу потребен во оваа лудница на пазарот со коли посебно половниве . Однапред ви благодарам

« Последно менување: 18 Октомври 2013, 01:12:02 am zeroSignal »

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14234
  • Пудингот на шоферството
Добредојде Јапанац,имај пријатен престој на форумот.

Шо се однесува до твоето прашање околу ламелата,цената која ти ја кажале во Мак Ауто Стар мислам дека е висока.Мислам дека за комплет ламела реална цена е таа што ја кажа односно околу 11-12.000ден.Има и поевтини и поскапи,но сепак зависи за шо возило се бара,и кој ја произведува.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Skapo be za vozilo od 1992. Znam jas deka za Golf II 1.6D edna lamela i potisna komplet 70EUR, dobar kvalitet.

Ama me cudi 11000 denari ????? Da ne e 1100 ?

Отсутен BokiCivic

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3803
  • Боинг 747
Пиши ми ПП со податоци од возилото од сообраќајна да прашам јас кај што нарачувам за мојава Хонда. И кажи ми каде имаш прашано за сетот?

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11735
  • Архитект
Одг: Одржуванје на јапонски возила , делови &
« Одговори #4 на: 05 Мај 2012, 12:38:18 pm »
Добредојде јапан, пријатен престој.

Тие од Мак Ауто Стар имаа превиски цени, не ги земај во обзир. Потисна и ламела за Лансер 2010 коштаат 45 000ден!!

Гледај во Солид за делови или најубаво од луѓе што купуваат по порачак од Грција.

Солид: ул. Разловечко Востание бр.26  бр. 02 306 36 10

За сервис специјален за Митсубиши ги имаш овие Ауто Клец, германецот, наш пријател на форумот. (не можам да ја најдам визитката од него, кога ќе ја најдам ќе ти пишам информации).
Исто така имаш еден одличен мајстор од Мак Ауто Стар, што си отвори негов сервис за Мерцедес и Митсубиши во кисела вода, ако сакаш можам да ти обезбедам бројче во ПП.

Поз.

Отсутен japan23

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 6
Фала многу цареви сте.
Јебига знам дека и 11 не малку ама сепак мислам поарно е ново па 100илјади км  раат него да барам на старо па за мозда 100е ке возам 10к или 100к кој знае.
Фала и за совет за сервиси и  пишете порака за германецот и за дечкото од кисрела вода ако се вика Кико онда веке го имам на контакт нема потреба .
Инаку оваа цена 11000 е од Солид и стварно се фер дечките и услжливи топ.
За крај дечки ајде за турбината да штелнат да се појацха бес целосно репариранје каде се оди може ина пп или тука валда не би сватило ко реклама .
Поздрав до сите

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34065
  • Таков е животот... јебига
За сервис специјален за Митсубиши ги имаш овие Ауто Клец,

Ти нормален ли си бе? да ја носам колата во Ауто Клец? Па а на татко ми не му ја давам да ми ја клеца колата па на нив ќе им ја даам ;D

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Ти нормален ли си бе? да ја носам колата во Ауто Клец?
Не ти да ја носиш. Ќе и ја дадеш на жената ти да ја однесе.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11735
  • Архитект
Фала многу цареви сте.
Јебига знам дека и 11 не малку ама сепак мислам поарно е ново па 100илјади км  раат него да барам на старо па за мозда 100е ке возам 10к или 100к кој знае.
Фала и за совет за сервиси и  пишете порака за германецот и за дечкото од кисрела вода ако се вика Кико онда веке го имам на контакт нема потреба .
Инаку оваа цена 11000 е од Солид и стварно се фер дечките и услжливи топ.
За крај дечки ајде за турбината да штелнат да се појацха бес целосно репариранје каде се оди може ина пп или тука валда не би сватило ко реклама .
Поздрав до сите

Не е Кико, Боби е овај.

078 422 610

Еве ти број, барај го. А за ауто клец, не можам да најдам визитка. Ајде некој ако ја чува нека пиши бројче.
Ако не пиши му на Ате (Dogsecurity) тој се знае лично со газдата, ќе ти обезбеди бројче.

Отсутен japan23

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 6
Денес бев до кај германецот карши солид продавницата и за промена на ламела потисна ми побара 80 е што мислам е ок.

Е сега ајде некој со искуство од таму како би си ја завршиле работата оти па ми одговара зашто е толку блиску до солид па ако притреба и нешто лесно е за набавка . Од искуства со промена на овие делови кој сервис друг би препорачале.

Уште едно прашанје .Дали сте чуле за Темелко во припор наводно ок мајстор за турбото да го подсреди , ако некој го знае и има телефонче би свршил многу работа .Сеуште чекам и за друг предлог за сервис на турбината . Поздрав

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Па и не е многу 11500 ко ќе видиш дека за Лансер 2011 сет ламела потисна кошта 800 евра.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
800 EUR !! Lamela i potisna moze da e tolku samo ako e DMF so dvomasen zamaec. Nekako mi nema logika takva cena. Moze e so montaza :)

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7049
Секогаш цените во овластен сервис се х2  х3

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4191
не е постов баш за тука,ама набрзинка не најдов посоодветна тема.
се работи за свифт од новиве,на секое притискање и отпуштање на кумплунгот,се слуша квичење некое,слично на она кога ти се мокри патиките одоздола и ја притискаш папучата за кумплунг:)
има некој идеја што може да е?

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7049
Земи силиконски спреј, и притискај ја педалата (прво крени рачна) да видиш од каде доаѓа звукот. Ако звукот е од механизмот на педалата,  убаво испрскај :)

Ако звукот не е од кај квачилото, тогаш треба да отвориш хауба, и некој таму да ти притиска,

Ова ти е нормално, привремено решение,