Автор Тема: ПРОВЕРКА НА ТУРБИНА  (Прочитано 7098 пати)

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: ПРОВЕРКА НА ТУРБИНА
« Одговори #15 на: 22 Јануари 2012, 21:11:43 pm »
ne e maslo toa od egr ventilot , toa e kondenzat kako od iberlaufot na benzinci...
pri topol - laden vozduh vo interkulerot vozduhot kondenzira i mislis deka e maslo,
turbinata se ladi so masloto,i toa po dvata lagera, ako tuka se stvori lufta ke ti trosi maslo i ke si otide turbinceto, zakon za turbo e da ima maslo do max na sipkata ....
i ne treba da klapa osovinata, kaj dupnato crevo ke imas sistenje i ke frla poveke crn cad pozadi....
mene mi se dupna sea... :(

[датотека избришана од администраторот]

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: ПРОВЕРКА НА ТУРБИНА
« Одговори #16 на: 23 Јануари 2012, 07:28:29 am »
Тоа од ЕГР сигурно е масло т.е. маслена пара која излегува под притисок низ сигурносрниот отвор на егр вентилот. Со бришње со крпа јасно се геда дека е тоа, а тие маслени испарувања излегуваат од главата на моторот и се проследуваат на повторно досогорување преку интеркулерот. Како и да е важно ми беше да не е проблемот во турбината, а тоа што велиш за количината на масло во моторот верувам дека можи да има логика.
« Последно менување: 23 Јануари 2012, 07:45:14 am proff »
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен Petar_TDI

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 35
Одг: ПРОВЕРКА НА ТУРБИНА
« Одговори #17 на: 20 Октомври 2013, 21:13:31 pm »
ne e maslo toa od egr ventilot , toa e kondenzat kako od iberlaufot na benzinci...
pri topol - laden vozduh vo interkulerot vozduhot kondenzira i mislis deka e maslo,
turbinata se ladi so masloto,i toa po dvata lagera, ako tuka se stvori lufta ke ti trosi maslo i ke si otide turbinceto, zakon za turbo e da ima maslo do max na sipkata ....
i ne treba da klapa osovinata, kaj dupnato crevo ke imas sistenje i ke frla poveke crn cad pozadi....
mene mi se dupna sea... :(

Јас вакво црево со далеку поголемо оштетување лепев со огноотпорна трака и со три метални стеги од пазарче :) делува како да завршив работа, не се слуша шуштење повеќе и подобро оди колата, до денес не сум приметил да има некакви изместувања во делот што го лепев.